![]() |
Tasmanië...
Lijkt me een mooie plek om te wonen.
geen gezever rond je hoofd, geen prullaria, geen gerammetrammel, geen opgefoktheid, geen pseudo's, geen 'intellectuelen', geen boerkes, ver weg in een groot Tasmaans woud ... trapper spelen ... wat moet een mens nog meer hebben ! Back to the essentials, in hoeverre is dit aanlokkelijk voor de verwende en 'verwijfde' westerling. |
Citaat:
Een uurtje of twee gaan vissen of een konijn veschalken en de rest van de tijd wat met de vrouwen spelen 8) |
Citaat:
|
Citaat:
ik hou juist graag van de natuurelementen, storm, regen, vulkaanuitbarstingske, living on the edge, dat is wel eens anders dan 's morgens een vochtinbrengend crèmeke aan te smeren en in net maatpak de dag doorbrengend tussen oestrogeen adepten. |
Citaat:
Beware, de puntige oren kunnen veel gedaantes aannemen..........van hier tot in Tasmaniê :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
At your black service, mylord8)
|
Citaat:
MOEHAHAHAHAHAHAHAH.........:new-alie: |
Citaat:
|
Ik heb 't mij ook al afgevraagd.
Stel je voor dat je zo een 'stam' zou oprichten, allé beter: een groep mensen vinden die samen heel basic, intens en diepgaand willen leven (zonder stress en alle circe die we er hierrond hebben gemaakt in 't westen... Zou je veel volk vinden? Ik denk van wel... |
Australië lijkt mij trouwens ook wel interessant op dat gebied.
Aan ene kant is het westers, aan de andere kant zijn er de aboriginals ... |
Citaat:
cynicus, hoe denk jij ginder te overleven ? er dient ook opgemerkt te worden dat er ginder maori's rondlopen, niet echt blank ... en raar volk 't schijnt, hebben het niet zo begrepen op frèle banke blanke dames ... of juist wel ... :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enneeeeuh, zijn die blanken in Australie eigenlijk ook geen migranten?:|
|
Citaat:
't Is trouwens nog 'erger': toen de Engelsen hun gevangenissen overbevolkt waren dachten ze 'laten we ze dumpen op een 'onbewoond' einland. En dat werd ... Australië. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be