![]() |
nieuw MaximusC
Goede avond mensen,
Kheb een vraagje, kheb me al een tijd geleden geregistreerd op het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen, behalve hier... hoe zit dat allemaal? Wanneer kan ik dat wel? Wat moet ik er voor doen? GrtZ, Maximus[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Je moet eerst de eed van trouw aan België en de Koning zweren.
|
Zal je helpen, repeat after me:
Ik zweer getrouwheid aan de Koning en het Belgische Volk. |
Citaat:
ik ben MaXiMuS!! Ik! IK!!! |
d
Hey,
Sorry Maximus, maar ik ben ook een Maximus hoor. MaximusC omdat Maximus al in gebruik was. Ok ik zal trouw zweren: Ik zweer getrouwheid aan mijn Vlaamse Voorvaderen, aan ons Vlaamse volk, aan onze Vlaamse Taal, aan zeker het West-Vlaams, aan onze Vlaamse Leeuw, aan ons Vlaams Volkslied en ons Vlaanderenland. Als ik nog iets over het hoofd gezien heb weet het me te zeggen hé:-P GrtZ, Maximus |
Citaat:
|
Citaat:
Oja ik zie hier net onder de namen van elk een naam die ze krijgen, hoe langer je actief bent hoe mooier de naam zkr? Mijn naam vind ik wel niet echt leuk hoor, kon je niet iets anders nemen dan 'vreemdeling' ???? GrtZ, Maximus[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Je zou echt wel elders moeten kunnen posten hoor ...
|
Citaat:
![]() Je mag niet reageren op berichten Je mag niet bijlagen posten Je mag niet jouw berichten bewerken vB code is Aan Smilies zijn Aan [IMG] code is Aan HTML code is Uit Dit krijg ik als ik wil posten op de forums van Rechts bvb. Dit krijg ik hier ![]() Je mag reageren op berichten Je mag bijlagen posten Je mag jouw berichten bewerken vB code is Aan Smilies zijn Aan [IMG] code is Aan HTML code is Uit GrtZ, Maximus |
Lees anders de forumbeschrijving even, en evt. ook de aankondiging in dat forum.
|
Citaat:
objection! |
Citaat:
bij deze een kleine rechtzetting: ik groet helemaal niemand, wat maximusCCCCCCCCCCC ook moge beweren! |
Citaat:
|
Vreemdeling is gewoon een ander woord voor onbekende, vermits je hier nog niet bekend bent, ben je dus onbekend of ook wel vreemd, aldus komen we tot vreemdeling.
|
Citaat:
|
Ik zie mij dat in elk geval nergens zeggen hoor?
|
Citaat:
Oja, Maximus, waarom geen vriendjes zijn? We zouden kunne ruzie maken over een naamgenootschap maar we zouden ook kunnen overeen komen juist omdat we een gemeenschappelijk kenmerk hebben... wat denk je? Ja ik versta wel dat ik een vreemdeling ben maar had liever nieuweling ofzo genoemt, maar dat is mijn goesting hé, kwou toch eens men gedacht zeggen, verder niets van aantrekken:-) GrtZ, Maximus |
Beste MaximusC,
Ja vriend, je bent ook onmiddellijk met de elite van dit forum, t.t.z. patriotje in kontakt gekomen .... Vriendelijk "voorwerp" nietwaar ... Doe wel en zie niet om; Jeroen zal je wel helpen. Beste Groeten. |
Citaat:
Doe wel en zie niet om, dat staat in men gehate kursus godsdients bah! Ja jeroen heeft me geholpen, toch nog een verstandige kerel hier;-) GrtZ, Maximus |
Dag Maximus,
Je bent ook al met het kleurboek van dit forum, ttz. predator in aanmerking gekomen. Zet uw monitor maar op zwart-wit. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be