Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   nieuw MaximusC (https://forum.politics.be/showthread.php?t=35986)

MaximusC 19 juni 2005 18:34

nieuw MaximusC

Goede avond mensen,

Kheb een vraagje, kheb me al een tijd geleden geregistreerd op het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen, behalve hier... hoe zit dat allemaal? Wanneer kan ik dat wel? Wat moet ik er voor doen?

GrtZ,
Maximus[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by MaximusC on 19-06-2005 at 19:36
Reason:
--------------------------------

Goede avond mensen,

Kheb een vraagje, kheb me al een tijd geleden geregistreerd op het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen, behalve hier... hoe zit dat allemaal? Wanneer kan ik dat wel? Wat moet ik er voor doen?

GrtZ,
Maximus[/size]

[size=1]After edit by MaximusC on 19-06-2005 at 19:36
Reason:

Goede avond mensen,

Kheb een vraagje, kheb me al een tijd geleden geregistreerd op het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen, behalve hier... hoe zit dat allemaal? Wanneer kan ik dat wel wat moet ik er voor doen?

GrtZ,
Maximus[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Goede avond mensen,

Kheb een vraagje, kheb me al een tijd geleden geregistreerd op het forum maar ik kon nooit berichten plaatsen, behalve hier... hoe zit dat allemaal? Waneer kan ik dat wel wat moet ik er voor doen?

GrtZ,
Maximus[/size]
[/edit]

Patriot! 19 juni 2005 18:51

Je moet eerst de eed van trouw aan België en de Koning zweren.

Patriot! 19 juni 2005 18:51

Zal je helpen, repeat after me:

Ik zweer getrouwheid aan de Koning en het Belgische Volk.

MaXiMuS 19 juni 2005 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaximusC
Goede avond mensen,

GrtZ,
Maximus

ik ben MaXiMuS!! Ik! IK!!!

MaximusC 20 juni 2005 12:19

d

Hey,

Sorry Maximus, maar ik ben ook een Maximus hoor. MaximusC omdat Maximus al in gebruik was.

Ok ik zal trouw zweren:

Ik zweer getrouwheid aan mijn Vlaamse Voorvaderen, aan ons Vlaamse volk, aan onze Vlaamse Taal, aan zeker het West-Vlaams, aan onze Vlaamse Leeuw, aan ons Vlaams Volkslied en ons Vlaanderenland.

Als ik nog iets over het hoofd gezien heb weet het me te zeggen hé:-P

GrtZ,
Maximus

labyrinth 20 juni 2005 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS
ik ben MaXiMuS!! Ik! IK!!!

Maximus als je al die vragen niet kan beantwoorden ..... zou je je dan niet beter minimus noemen ? ;-)

MaximusC 20 juni 2005 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Maximus als je al die vragen niet kan beantwoorden ..... zou je je dan niet beter minimus noemen ? ;-)

Whahaa ja mss wel, maar is hier niemand die mijn zal helpen??? Ik heb zo het gevoel dat iedereen wel kan antwoorden op mijn vragen maar dat men liever lacht met noobjes. Geen probleem hoor, maar toch hoop ik dat ik mij in het echte forum aligt kan mengen.

Oja ik zie hier net onder de namen van elk een naam die ze krijgen, hoe langer je actief bent hoe mooier de naam zkr? Mijn naam vind ik wel niet echt leuk hoor, kon je niet iets anders nemen dan 'vreemdeling' ????

GrtZ,
Maximus[edit]
[size=1]After edit by MaximusC on 20-06-2005 at 16:17
Reason:

Citaat:

Whahaa ja mss wel, maar is hier niemand die mijn zal helpen??? Ik heb zo het gevoel dat iedereen wel kan antwoorden op mijn vragen maar dat men liever lacht met noobjes. Geen probleem hoor, maar toch hoop ik dat ik mij in het echte forum aligt kan mengen.

Oja ik zie hier net onder de namen van elk een naam die ze krijgen, hoe langer je actief bent hoe mooier de naam zkr? Mijn naam vind ik wel niet echt leuk hoor, kon je niet iets anders nemen dan 'vreemdeling' ????

GrtZ,
Maximus[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

GrtZ,
Maximus[/size]
[/edit]

Jeroen 20 juni 2005 16:03

Je zou echt wel elders moeten kunnen posten hoor ...

MaximusC 20 juni 2005 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Je zou echt wel elders moeten kunnen posten hoor ...

Berichtregels Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw berichten bewerken
vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Dit krijg ik als ik wil posten op de forums van Rechts bvb.

Dit krijg ik hier Berichtregels Je mag nieuwe onderwerpen maken
Je mag reageren op berichten
Je mag bijlagen posten
Je mag jouw berichten bewerken
vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

GrtZ,
Maximus

Jeroen 20 juni 2005 18:15

Lees anders de forumbeschrijving even, en evt. ook de aankondiging in dat forum.

MaXiMuS 20 juni 2005 18:23

Citaat:

objection!

MaXiMuS 20 juni 2005 18:24

Citaat:

Hey,

Sorry Maximus, maar ik ben ook een Maximus hoor. MaximusC omdat Maximus al in gebruik was.

Ok ik zal trouw zweren:

Ik zweer getrouwheid aan mijn Vlaamse Voorvaderen, aan ons Vlaamse volk, aan onze Vlaamse Taal, aan zeker het West-Vlaams, aan onze Vlaamse Leeuw, aan ons Vlaams Volkslied en ons Vlaanderenland.

Als ik nog iets over het hoofd gezien heb weet het me te zeggen hé:-P

GrtZ,
Maximus

bij deze een kleine rechtzetting:

ik groet helemaal niemand, wat maximusCCCCCCCCCCC ook moge beweren!

labyrinth 20 juni 2005 21:18

Citaat:

GrtZ,
Maximus

In mijn hart is niemand een vreemdeling maar ik heb hier de spelregels niet uitgevonden.

Jeroen 20 juni 2005 21:36

Vreemdeling is gewoon een ander woord voor onbekende, vermits je hier nog niet bekend bent, ben je dus onbekend of ook wel vreemd, aldus komen we tot vreemdeling.

labyrinth 20 juni 2005 21:39

Citaat:

Vreemdeling is gewoon een ander woord voor onbekende, vermits je hier nog niet bekend bent, ben je dus onbekend of ook wel vreemd, aldus komen we tot vreemdeling.

Hopelijk toch niet onbemind.

Jeroen 20 juni 2005 21:54

Ik zie mij dat in elk geval nergens zeggen hoor?

MaximusC 21 juni 2005 10:13

Citaat:

Lees anders de forumbeschrijving even, en evt. ook de aankondiging in dat forum.

Ahan ik denk dat ik mee ben, bedankt en sorry voor de noobheid.

Oja, Maximus, waarom geen vriendjes zijn? We zouden kunne ruzie maken over een naamgenootschap maar we zouden ook kunnen overeen komen juist omdat we een gemeenschappelijk kenmerk hebben... wat denk je?

Ja ik versta wel dat ik een vreemdeling ben maar had liever nieuweling ofzo genoemt, maar dat is mijn goesting hé, kwou toch eens men gedacht zeggen, verder niets van aantrekken:-)

GrtZ,
Maximus

predator 22 juni 2005 08:37

Beste MaximusC,

Ja vriend, je bent ook onmiddellijk met de elite van dit forum, t.t.z. patriotje in kontakt gekomen .... Vriendelijk "voorwerp" nietwaar ...

Doe wel en zie niet om;
Jeroen zal je wel helpen.

Beste Groeten.

MaximusC 22 juni 2005 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door predator
Beste MaximusC,

Ja vriend, je bent ook onmiddellijk met de elite van dit forum, t.t.z. patriotje in kontakt gekomen .... Vriendelijk "voorwerp" nietwaar ...

Doe wel en zie niet om;
Jeroen zal je wel helpen.

Beste Groeten.

Hoeo ELITE ??? Verklaar u nader...
Doe wel en zie niet om, dat staat in men gehate kursus godsdients bah!
Ja jeroen heeft me geholpen, toch nog een verstandige kerel hier;-)

GrtZ,
Maximus

Percalion 22 juni 2005 13:32

Dag Maximus,

Je bent ook al met het kleurboek van dit forum, ttz. predator in aanmerking gekomen.

Zet uw monitor maar op zwart-wit. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be