Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De zomer komt er weer aan... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36020)

Screwdriver 20 juni 2005 14:00

De zomer komt er weer aan...

Het is weer snikheet vandaag. Dit heeft altijd kwalijke gevolgen, des te meer als je in een zwarte sloppenwijk woont. Zoals gewoonlijk liep ik een rondje om de hond uit te laten. Als het regent of sneeuwt, dan zie je geen kip bij mij in de straat. Het is er zo stil dat het lijkt of iedere buitenlander omgekomen is door een gifgasaanval. Maar vandaag was daar de akelige zon, de gloeiende vuurbol die de sfeer in ons land verpest.

Toen ik de voordeur uitkwam leek het net of ik middenin de Egyptische woestijn gedropt was, als een Duitsche soldaat van het Afrika Korps. Maghrebijnsche straatkonijnen scheurend door de straten op hun opgevoerde brommers, van de rookwalm stinkende Mongoliden die voor hun koffiehuizen luidruchtig bezig waren met klaverjassen, groene speeltuintjes verpest door rondrennend allochtoonsch gebroed en gesluierde moslimvrouwen die als dikke pinguins alle bankjes bezet hielden.

Weg met dit multikulturele gedrocht, het etterende kankergezwel en de ondergang van onze beschaving.

Ambiorix 20 juni 2005 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Screwdriver
...groene speeltuintjes verpest door rondrennend allochtoonsch gebroed en gesluierde moslimvrouwen die als dikke pinguins alle bankjes bezet hielden.

hmm, in essentie heb je hier een punt. Cultuur gaat ten koste van cultuur; dat is altijd zo, maar de problemen beginnen als het overwicht naar het vreemde overhelt.. waar blijft onze indentiteit?

Citaat:

Weg met dit multikulturele gedrocht, het etterende kankergezwel en de ondergang van onze beschaving.
grof uitgedrukt hoor8O

Mitgard 20 juni 2005 14:06

inderdaad, dit is geen weer voor blauwogige germanen zoals wij.
helaas des te meer voor de zuiderling, wiens activiteit logischerwijs het hoogst is bij zulk warm weer.
maar het is volstrekt absurd en onnatuurlijk dat die zuiderlingen hier rondlopen in onze contrijen.
er lopen hier toch ook geen giraffen rond?

Ambiorix 20 juni 2005 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
inderdaad, dit is geen weer voor blauwogige germanen zoals wij.

:lol:
in w�*ens naam spreek jij nu? Toch niet in dat van de Vlamingen:lol:?
ons RAS stelt niks voor Mitgard. Wij zijn uiteraard Europees, maar bloedzuiverheid? vergeet het!

Screwdriver 20 juni 2005 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ons RAS stelt niks voor Mitgard. Wij zijn uiteraard Europees, maar bloedzuiverheid? vergeet het!

Dan moeten we ons ras niet alleen trachten te behouden maar het ook verbeteren door negatieve invloeden uit te schakelen. Rasmenging wordt de doodsteek van onze beschaving wanneer we niet vlug maatregelen nemen tegen dit joodsche kwaad.

Johan217 20 juni 2005 14:34

Citaat:

Zoals gewoonlijk liep ik een rondje om de hond uit te laten.

Plastic zakje toch mee hoop ik? :twisted: Want in deze hitte gaat dat allemaal nog meer rieken.

Nog vier maanden en dan is het eindelijk herfst...

Screwdriver 20 juni 2005 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan217
Plastic zakje toch mee hoop ik? :twisted: Want in deze hitte gaat dat allemaal nog meer rieken.

Zouden mijn allochtone buren dan het verschil merken? :lol:
Hun achtertuintjes zijn echte vuilnisbelten en een grasmaaier zou ook al geen overbodige investering zijn. Vreemdelingen zijn een ware verrijking voor onze cultuur!

genehunter 20 juni 2005 14:52

Amai, ik heb het ook niet op dergelijke 'culturele verrijking', maar zo plastisch heb ik het toch nog niet veel weten uitdrukken ze...

Toch heb je in wezen een punt.

Mitgard 20 juni 2005 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel

ik spreek in naam van de diegenen met het trotsche blauwe oog en het blonde haar.
de zuivere bloedgermanen. ;-)

HB 20 juni 2005 15:24

Citaat:

ik spreek in naam van de diegenen met het trotsche blauwe oog en het blonde haar. de zuivere bloedgermanen.

Blond zijn en blauwe ogen hebben heeft niets te maken met een 'zuivere bloedgermaan' zijn. Ook Slavische lieden hebben namelijk regelmatig blauwe ogen en blonde haren, en zelfs Ataturk had blauwe ogen en donkerblonde haren. Daarnaast zijn er evengoed Germaanse stammen die over het algemeen bruin haar hebben, zoals de Angelsaksen (Engelsen) en de zuidelijke Duitsers als ook de Oostenrijkers. Het idee van dergelijke 'rassen' is dus volkomen achterhaald. Het maakt derhalve geen ene malle moer uit hoe iemand eruit ziet of wat zijn etniciteit is; dat moet sinds de Tweede Wereldoorlog toch wel duidelijk zijn. Het gaat echter wel nadrukkelijk om culturen en beschavingen en het verschil in waarden en normen, en het feitelijke belang om de Westerse beschaving en dus zaken als democratie en vrijheid te behouden en te beschermen. Ook dat moet sinds de Tweede Wereldoorlog wel duidelijk zijn.

Postmoderne Flikker 20 juni 2005 15:31

Citaat:

Dan moeten we ons ras niet alleen trachten te behouden maar het ook verbeteren door negatieve invloeden uit te schakelen. Rasmenging wordt de doodsteek van onze beschaving wanneer we niet vlug maatregelen nemen tegen dit joodsche kwaad.

Het lijkt me dat vrouwen met een hoofddoek aan Joodsch noch Joods zijn :lol:. En wat wil je nu eigenlijk zeggen? Vrouwen met hoofddoek die een beetje kuieren in de straat of zitten op bankjes, niets mis mee toch?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Postmoderne Flikker on 20-06-2005 at 16:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Het lijkt me dat vrouwen met een hoofddoek aan Joodsch noch Joods zijn :lol:. En wat wil je nu eigenlijk zeggen? Vrouwen met hoofddoek die een beetje kuieren in de straat of zitten op bankjes, niets mis mee toch?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Het lijkt me dat vrouwen met een hoofddoek aan Joodsch noch Joods zijn :lol:. En wat wil je nu eigenlijk zegggen? Vrouwen met hoofddoek die een beetje kuieren in de straat of zitten op bankjes, niets mis mee toch?[/size]
[/edit]

Mitgard 20 juni 2005 15:31

democratie en vrijheid moogt ge in uw burgerlijke reet steken.
RAS is het enige dat telt.

de rest, maar dan ook al de rest is BIJZAAK.

Grellig 20 juni 2005 15:46

Citaat:

Maghrebijnsche straatkonijnen scheurend door de straten op hun opgevoerde brommers, van de rookwalm stinkende Mongoliden die voor hun koffiehuizen luidruchtig bezig waren met klaverjassen

Moeten die niet gaan werken dan?

genehunter 20 juni 2005 15:50

Citaat:

:rofl:

Citaat:

Maghrebijnsche straatkonijnen scheurend door de straten op hun opgevoerde brommers
Of studeren?

En dan maar beweren op andere topics dat de scholingsgraad van allochtonen in stijgende lijn gaat.

Bad Attila 20 juni 2005 15:59

Citaat:

Het is weer snikheet vandaag. Dit heeft altijd kwalijke gevolgen, des te meer als je in een zwarte sloppenwijk woont. Zoals gewoonlijk liep ik een rondje om de hond uit te laten. Als het regent of sneeuwt, dan zie je geen kip bij mij in de straat. Het is er zo stil dat het lijkt of iedere buitenlander omgekomen is door een gifgasaanval. Maar vandaag was daar de akelige zon, de gloeiende vuurbol die de sfeer in ons land verpest.

Toen ik de voordeur uitkwam leek het net of ik middenin de Egyptische woestijn gedropt was, als een Duitsche soldaat van het Afrika Korps. Maghrebijnsche straatkonijnen scheurend door de straten op hun opgevoerde brommers, van de rookwalm stinkende Mongoliden die voor hun koffiehuizen luidruchtig bezig waren met klaverjassen, groene speeltuintjes verpest door rondrennend allochtoonsch gebroed en gesluierde moslimvrouwen die als dikke pinguins alle bankjes bezet hielden.

ge hebt gelijk, da's de fout van die duivelse zon! Weg ermee! :twisted:
Da's eigenlijk nog een idee : laat het altijd winter zijn en de problemen met vreemdelingen zullen vanzelf oplossen. 8O

GENIAAL!!! :BIG:

Bhairav 20 juni 2005 16:05

Die mensen zijn nog tenminste sociaal.
Die LEVEN tenminste. Oké, ze zijn niet al te slim enzo... maar die LEVEN: wij afgekoelde kneuterige Belgjes gaan liever krampachtig om met zo'n weer e zitten liever binnen te cocoonen. Mijn reet ja! En kom nu ni zeiken dat wij allemaal binnen in ons domeintje blijven omdat we schrik hebben van die vreemden enzo: op de meeste plaatsen is geen vreemdeling te bespeuren.
Die "westerse en beschaafde" mentaliteit kan ZWAAR de pot op!
En OH wat is die geur van verval en culturele decadentie (die van het westen hè ;))ZALIG! :twisted:
Al dat rechts gezeik hier (en overal, ook van die bruin mannen zelf) komt vanuit een kneuterig perspectief. Een perspectief waarvoor sommigen alles willen opofferen. Nogmaals: mijn REET!

sinan123 20 juni 2005 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

Moet Scrwedriver niet werken, moet jij niet gaan werken?
Luilakken!

sinan123 20 juni 2005 16:08

Citaat:

democratie en vrijheid moogt ge in uw burgerlijke reet steken.
RAS is het enige dat telt.

de rest, maar dan ook al de rest is BIJZAAK.

:hitler:

sinan123 20 juni 2005 16:11

Citaat:

Weet je dat jullie na een tijdje grappig beginnen te worden?

Zionisten, Moslims, Joden, Yankees, waarom haat heel de wereld jullie eigenlijk zal het dan toch aan jullie liggen?

(en iedereen weet waarnaar ik verwijs met ''jullie'')[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 20-06-2005 at 17:13
Reason:

Citaat:

Zionisten, Moslims, Joden, Yankees, waarom haat heel de wereld jullie eigenlijk zal het dan toch aan jullie liggen?

(en iedereen weet waarnaar ik verwijs met ''jullie'')[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

(en iedereen waarnaar ik verwijs met ''jullie'')[/size]
[/edit]

Postmoderne Flikker 20 juni 2005 16:17

Citaat:

Toen ik de voordeur uitkwam leek het net of ik middenin de Egyptische woestijn gedropt was, als een Duitsche soldaat van het Afrika Korps.

Vreemd, men zou toch denken dat jij je erg op je gemak moet hebben gevoeld :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be