![]() |
Zeer verontrustend
Langzaam maar zeker wordt West-Europa één van de meest xenofobische gebieden op aarde.
|
hoe zo ik dacht dat de integratie niet mislukt was ?
|
Citaat:
|
Sinan begrijp je echt niet dat bepaalde autochtone groepen islamitische aanwezigheid in HUN land niet op prijs stellen ?
geef es een eerlijk antwoord aub.. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen het probleem wordt nu opgeblazen, en xenofobie en racisme (ook tegen andere bevolkingsgroepen) worden in de hand gewerkt. Ik ben het eens met de mensen die een islam-staat ofzoeits willen voorkomen, maar dat doe je niet door angst en haat te zaaien onder de bevolking. |
Citaat:
p.s. Neem deze topic vooral niet serieus, was een reactie op een andere inhoudloze topic met de naam ''verontrustend''.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welnu beste multicullobby en vreemd gespuis, you ain't seen nothing yet! :twisted: |
Citaat:
Veel plezier de komende jaren dan. |
Citaat:
*geeuw* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet dat rechts rechtser word ,maar dat veel links rechts aan het worden is,en eerlijk gezegd verdeeld dat Europa in 2 blokken,en dat verontrust mij meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
gelukkig kunnen we de boel nog relativeren met threads als deze. :D tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sssh! [edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be