Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zeer verontrustend (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36040)

sinan123 20 juni 2005 19:39

Zeer verontrustend

Langzaam maar zeker wordt West-Europa één van de meest xenofobische gebieden op aarde.

King of beggars and fleas 20 juni 2005 19:40

hoe zo ik dacht dat de integratie niet mislukt was ?

sinan123 20 juni 2005 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
hoe zo ik dacht dat de integratie niet mislukt was ?

De integratie die aan de gang is wordt bemoeilijkt.

Shizie 20 juni 2005 19:42

Sinan begrijp je echt niet dat bepaalde autochtone groepen islamitische aanwezigheid in HUN land niet op prijs stellen ?

geef es een eerlijk antwoord aub..

skaldis 20 juni 2005 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Langzaam maar zeker wordt West-Europa één van de meest xenofobische gebieden op aarde.

Reis eens rond door de wereld man het is overal hetzelfde liedje hoor. Europa is nog steeds een van de minst xenofobe gebieden in de wereld. Als je denkt dat alleen blanken racistisch uit de hoek kunnen komen dan vergis je je schromelijk.

sinan123 20 juni 2005 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Sinan begrijp je echt niet dat bepaalde autochtone groepen islamitische aanwezigheid in HUN land niet op prijs stellen ?

geef es een eerlijk antwoord aub..

Tuurlijk begrijp ik dat.

Alleen het probleem wordt nu opgeblazen, en xenofobie en racisme (ook tegen andere bevolkingsgroepen) worden in de hand gewerkt.

Ik ben het eens met de mensen die een islam-staat ofzoeits willen voorkomen, maar dat doe je niet door angst en haat te zaaien onder de bevolking.

sinan123 20 juni 2005 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis
Reis eens rond door de wereld man het is overal hetzelfde liedje hoor. Europa is nog steeds een van de minst xenofobe gebieden in de wereld. Als je denkt dat alleen blanken racistisch uit de hoek kunnen komen dan vergis je je schromelijk.

Ik ben het helemaal met je eens, dat men hier als je het vergelijkt het minst xenofobisch is. Daar kan wel verandering in komen en dat was mijn punt.

p.s. Neem deze topic vooral niet serieus, was een reactie op een andere inhoudloze topic met de naam ''verontrustend''.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 20-06-2005 at 20:48
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Ik ben het helemaal met je eens, dat men hier als je het vergelijkt het minst xenofobisch is. Daar kan wel verandering in komen en dat was mijn punt.

p.s. Neem deze topic vooral niet serieus, was een reactie op een andere inhoudloze topic met de naam ''verontrustend''.[/size]

[size=1]After edit by sinan123 on 20-06-2005 at 20:47
Reason:

Citaat:

Ik ben het helemaal met je eens, dat men hier als je het vergelijkt het minst xenofobisch is. Daar kan wel verandering in komen en dat was mijn punt.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ik ben het helemaal met je eens, dat men hier als je het vergelijkt het minst xenofobisch is, daar kan wel verandering in komen en dat was mijn punt.[/size]
[/edit]

Franz Ritter Von Epp 20 juni 2005 20:01

Citaat:

Ik vind dat absoluut niet veronrustend. :lol: :lol: ..integendeel..het vervult mij met grote vreugde :-D

sinan123 20 juni 2005 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp
Ik vind dat absoluut niet veronrustend. :lol: :lol: ..integendeel..het vervult mij met grote vreugde :-D

Tja..

Guderian 20 juni 2005 20:07

Citaat:

Idd, een mooie en gezonde evolutie. Het gevolg van een decennialange dwalingspolitiek die ervan uitging dat men een ongebreidelde instroom van vreemdelingen kon accepteren.

Welnu beste multicullobby en vreemd gespuis, you ain't seen nothing yet! :twisted:

sinan123 20 juni 2005 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Idd, een mooie en gezonde evolutie. Het gevolg van een decennialange dwalingspolitiek die ervan uitging dat men een ongebreidelde instroom van vreemdelingen kon accepteren.

Welnu beste multicullobby en vreemd gespuis, you ain't seen nothing yet! :twisted:

Tja...

Veel plezier de komende jaren dan.

la_Principessa 20 juni 2005 20:11

Citaat:

you ain't seen nothing yet! :twisted:

zeggen ze voor de duizendste keer
*geeuw*

la_Principessa 20 juni 2005 20:13

Citaat:

Europa is idd heel rechts aan het worden, wat mij ook ni echt aanstaat.

Citaat:

p.s. Neem deze topic vooral niet serieus, was een reactie op een andere inhoudloze topic met de naam ''verontrustend''.

Het kwam me al bekend voor. ;-) (was het die 'verontrustend boek'-tpoic?)

la_Principessa 20 juni 2005 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Franz Ritter Von Epp

Goh, alwéér zo'n wereldschokkend nieuws.

BitterSweet 20 juni 2005 21:20

Het is niet dat rechts rechtser word ,maar dat veel links rechts aan het worden is,en eerlijk gezegd verdeeld dat Europa in 2 blokken,en dat verontrust mij meer.

de limburgse leeuw 21 juni 2005 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
Het is niet dat rechts rechtser word ,maar dat veel links rechts aan het worden is,en eerlijk gezegd verdeeld dat Europa in 2 blokken,en dat verontrust mij meer.

Hoe meer verrechtsing, hoe meer uitsluiting en xenofobe standpunten. Men keert zich tegen de armen in het algemeen, niet alleen tegen buitenlanders. Er heerst een dogma in de hedendaagse maatschappij: als je arm bent, mag je dat niet laten zien. Armoede is een taboe. Zelfs in de middeleeuwen was armoede nog een ideaal, denk aan de bedelmonniken en franciscanenbroeders. Maar tegenwoordig is armoede een kwaal. Men zou het liefst willen voorstellen als een ziekte.

ingenious 21 juni 2005 02:44

Citaat:

allemaal maar zagen en mopperen op de fouten van anderen, dat is al wat de meesten hier nog kunnen. de eigen fouten zien ze niet. en ondertussen polariseert de boel en wordt het erger.

gelukkig kunnen we de boel nog relativeren met threads als deze. :D

tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)[edit]
[size=1]After edit by ingenious on 21-06-2005 at 03:44
Reason:

Citaat:

allemaal maar zagen en mopperen op de fouten van anderen, dat is al wat de meesten hier nog kunnen. de eigen fouten zien ze niet. en ondertussen polariseert de boel en wordt het erger.

tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)[/size]

Citaat:

[pxsize=7]tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)[/pxzise][/size]
[/edit]

Pietje 21 juni 2005 04:15

Citaat:

Met gepeupel als jij vegen we de vloer 8) . Beeld je maar niet teveel in . Je bent daar net iets te dom voor.8)

PAJOT 21 juni 2005 07:29

Citaat:

houzee :-D

sinan123 21 juni 2005 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious

tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)

Mijn thread was ook niet echt serieus, maar een reactie op een andere thread, maar gezien de xenofobe reacties...

sssh! [edit]
[size=1]After edit by sinan123 on 21-06-2005 at 09:48
Reason:

Citaat:

tis wel 'xenofobe gebieden'. maar steek die fouten maar op de racisten die de integratie bemoeilijken. ;-)

Mijn thread was ook niet echt serieus, maar een reactie op een andere thread, maar gezien de xenofobe reacties...

sssh! [/size]

Citaat:

Mijn thread was ook niet echt serieus, maar een reactie op een andere thread, maar gezien de reacties xenofobe reacties...

sssh! [/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be