![]() |
Meet at speed voor ingenieurs en consoorten
Ik heb mij voor de lol eens ingeschreven om zaterdag naar zo"n evenement te gaan.
Voor de lol uiteraard. Wie wil er nu mensen ontmoeten die aan de speed zijn ? Niemand toch, en zeker geen nuchtere Vlaamsche boerenjongen gelijk ik ! Dit is weer zo'n rage van superoppervlakkigheid dat ook al een tijdje zijn intrede heeft gedaan in het dating wereldje. Ook daar ontmoeten speed kippen en hanen elkaar met de chrono in de linkerhand en de paar resterende hersencellen in de rechterhand. Het hoofd hol uiteraard. wat een wereld, wat een wereld |
Speeddating voor ingenieurs? Betekent dat dan ook 100 "mannen" voor één vrouw zoals in de good old times op de schoolbanken? ;-)
|
veel sjans hé alcazar.
en laat ons iets weten of het iets geworden is. toch goed geregeld 'voor ingenieurs' enzo, zo weten ze toch al ongeveer wat voor vlees ze in de kuipe hebben. |
Citaat:
|
meet @ speed = juppie pseudo festijn waar 'slimme' hooggeschoolden op een avond met potentiële werkgevers praten, elk gesprek wordt getimed op 10 minuten.
pathetic. maar ik ben een ramptoerist, vandaar mijn bezoekje aan de rampsite |
:lol: En ik maar denken dat al die ingenieurs daar tesamen kwamen met de bedoeling om later veel ingenieurskindjes te krijgen... (speeddating dus)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be