![]() |
SP.A en VLD botsen over fiscus
Citaat:
Wat is hier nu het probleem ? Gaat het nu over bedrijfen die bewust hun belastingsbrief niet opsturen of om gewone vertragingen? Als het om bewuste wegeiring is is het toch normaal dat het bedrijf dan een boete krijgt tenzij de minister de termijn verlengt om uw belastingbrief in te vullen!! wij moeten onze belastingbrief toch ook op tijd indienen? |
Bedrijven zetten dikwijls hun hoodzetel in Brussel,
Niet omdat dat sjiek klinkt, maar wel omdat ze dan veel minder kans hebben gecontroleerd te worden. En het is inderdaad zo, dat er nogal wat zijn, die gewoon geen aangifte insturen, of foefelen omdat ze weten dat de kans op controle zodanig laag is, dat ze bekanst nie gepakt kunnen worden. |
Het gaat hier over bedrijven die bewust geen aangifte doen. Dan is het maar normaal dat deze serieus afgestraft worden ,wij gewone burgers dragen al genoeg af. Als wij niet betalen worden wij ook afgestraft.
|
Citaat:
Ik zie dus niet in wat het probleem is. |
Citaat:
|
Meestal gaat het ook over "bedenkelijke" bedrijfsconstructies opgezet door vreemdelingen.
Voor één keer geef ik de SPa gelijk.8)[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Vele vreemdelingen weten niet eens hoe een vennootschap normaal werkt. Laat staan dat ze onze fiscale wetgeving kennen en begrijpen. Daarom frauderen ze maar bewust of onbewust en gewoon uit onwetendheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug bij het VB?(te zien aan avatar) |
Citaat:
En ik ga stoppen met vb aftebreken ik vindat jullie ook een kans moeten krijgen |
Citaat:
Kent u nog die Franstalige Liberale kopstuk Ducarme, die al jaren geen belastingsaangifte deed en toch als Vlaamsonkundige minister-president werd van het Brussels Gewest. Van hoeveel Franstalige Liberale kopstukken onder Reynders bleek al niet dat ze vergeten om hun belastingen te betalen of bij een ongeval bleek dat ze de taks van hun nummerplaat al jaren niet meer betaalden. Was er geen burgemeester van Dinant die zijn gesjoemel mocht toedekken, nadat hij overgelopen was naar de Franstalige liberalen. Van Vlaamse liberalen heb ik alsnog geen voorbeelden. Maar voor liberalen is het duidelijk : Wie belastingen betaalt is stom. Dat is alleen voor de werknemers en ander klein gruut van wie alle inkomsten bekend zijn en direct belast worden. http://blog.seniorennet.be/poli |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be