![]() |
Homo en Lesbienne Huwelijken
Wie is voor en wie is tegen???[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
pro
|
Hoe meer hoe beter.
|
Leven en laten leven.
|
Welk normaal denkend mens, kan hier nu tegen zijn ?????? VOOR !!!, Natuurlijk.
|
Als we nou voor elke 2 mannen & 2 vrouwen die willen trouwen een kruisbestuiving opzetten, op papier, dan heeft zelfs de kerk niets meer te klagen. Het Huis zal weer vollopen en heropleven. Sedert lang zullen ze niet zoveel huwelijken meer hebben mogen organiseren.. :lol:
|
Voor mijn part mogen ze met elkaar trouwen, niemand heeft daar schade van, en als ze gewoon samenwonen hebben ze enkel dat papiertje niet...
Als je elkaar echt graag ziet en je wilt die stap zetten zie ik niet in wie ik zou zijn om te zeggen dat het niet mag omdat het 2 mannen zouden zijn. (of vrouwen) Maar zelf vind ik het huwelijk ook niet belangrijk, ik vind dat niet nodig. Ik ben al meer dan 7 jaar samen met mijn vriendin en wij denken daar nog niet aan. Waarom zouden we... we weten wat we aan elkaar hebben en daar hebben we geen vodje voor nodig. Maar dat is ieder zijn eigen mening. Natuurlijk zullen er mensen tegen zijn, omdat het huwelijk oorspronkelijk iets tussen man en vrouw was. Maar een huwelijk is, voor mij, niets meer dan op papier te laten zetten dat je samen door het leven wilt gaan en voor elkaar kiest als partner. |
Waarom zou je er eigenlijk tegen zijn?
Ik bedoel als 2 volwassenen van elkaar houden mogen ze met elkaar trouwen. Wie ben ik om te beslissen of iemand wel of niet met iemand anders trouwt, laat iedereen het zelf beslissen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
maak dan een poll :roll:
|
Homo en Lesbienne Huwelijken Titel van starttopic. Bedoelt ge hier mee dat een homo een lesbo moet huwen?
|
natuurlijk VOOR.
Wat kan er mooier zijn dan LIEFDE tussen twee mensen..[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
hij bedoelt dat jij in je topictitel zegt dat een homosexueel moet trouwen met een lesbische vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen, omdat een huwelijk nu eenmaal tussen man en vrouw is.
Of moeten we misschien ook met onze kanarie, met ons huis of met ons moeder kunnen trouwen ? |
als men zich er goed bijvoelt en men is gelukkig met elkander waarom niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be