Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vlaams belang heeft ook goede voorstellen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36099)

Gertj3 22 juni 2005 07:05

Vlaams belang heeft ook goede voorstellen

Het vlaams belang heeft ook goede voorstellen de partij wil namelijk dat 11 juli een betaalde feestdag word en daar kan ik ze alleen maar in steunen!!8)

Ik ben van mening dat men de voorstellen die vlaams belang doet niet altijd moet gaan afbreken omdat ze rechts zijn of extreem rechts dat moet je maar zelf uitmaken!!

Volgens mij zitten er wel bekwame mandatrissen in het vlaams belang alleen kan ik mij niet altijd vinden in hun standpunten maar ik vind dat men moet ophouden met iedereen op het zelfde hoopje te gooien!

Ik ga hier nu ook niet vlaams belang opvrijen want ze hebben ook punten waar ik ze niet kan in volgen

hopelijk komt die 11 juli er ooit door :thumbsup: :vlaander:

PAJOT 22 juni 2005 07:22

Ja Gert, dan ben je niet PC en moet er een cordon rond je gelegd worden ! ;-)

groen!? 22 juni 2005 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Het vlaams belang heeft ook goede voorstellen de partij wil namelijk dat 11 juli een betaalde feestdag word en daar kan ik ze alleen maar in steunen!!8)

Ik ben van mening dat men de voorstellen die vlaams belang doet niet altijd moet gaan afbreken omdat ze rechts zijn of extreem rechts dat moet je maar zelf uitmaken!!

Volgens mij zitten er wel bekwame mandatrissen in het vlaams belang alleen kan ik mij niet altijd vinden in hun standpunten maar ik vind dat men moet ophouden met iedereen op het zelfde hoopje te gooien!

Ik ga hier nu ook niet vlaams belang opvrijen want ze hebben ook punten waar ik ze niet kan in volgen

hopelijk komt die 11 juli er ooit door :thumbsup: :vlaander:

Is dat het doordachte beleid van het VB? Nog een betaalde feestdag bij terwijl er nu al stemmen opgaan om er een of meerdere af te schaffen?

En is dat het prototype van de goede ideëen van het Blok?

Tavek 22 juni 2005 08:11

Waar gaat het VB dat geld halen om van 11 juli een betaalde feestdag te maken ?

Ahja, de Walen. Hun oneindige bron van geld en de oplossing van alle problemen.

Ik zou juist in Belgie een stuk minder betaalde feestdagen laten zijn.

PAJOT 22 juni 2005 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ja Gert, dan ben je niet PC en moet er een cordon rond je gelegd worden ! ;-)

De demonisering is hierboven al begonnen zie ik ... :?

muys 22 juni 2005 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
Is dat het doordachte beleid van het VB? Nog een betaalde feestdag bij terwijl er nu al stemmen opgaan om er een of meerdere af te schaffen?

geen probleem, we zullen 21 juli afschaffen

groen!? 22 juni 2005 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door muys
geen probleem, we zullen 21 juli afschaffen

Zolang België bestaat zal er daar geen sprake van zijn. Bovendien: zo'n militaire parade en nationale feestdag: vinden jullie dat niet een oudbollig overblijfsel van een doorleefde Belgische staat?

Gertj3 22 juni 2005 09:00

Citaat:

Ik blijf liever de 11 juli thuis dan den 21é

Tavek 22 juni 2005 09:31

Citaat:

Ik blijf liever de 11 juli thuis dan den 21é

Ik ben een voorstandern om een heel deel betaalde feestdagen af te schaffen. Enkel kerstmis, nieuwjaar,pasen en 21 juli mogen overblijven, al de rest mag weg.

Het zou niet slecht zijn voor onze economie.

Gertj3 22 juni 2005 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Ik ben een voorstandern om een heel deel betaalde feestdagen af te schaffen. Enkel kerstmis, nieuwjaar,pasen en 21 juli mogen overblijven, al de rest mag weg.

Het zou niet slecht zijn voor onze economie.

Weg met de 21e juli

groen!? 22 juni 2005 09:41

Citaat:

Weg met de 21e juli

ene afschaffe om nen andere in de plaats te krijge. Alstublieft zeg... En wat met het feest van de EU? En het Brussels Gewest? Zullen vlamingen die daar werken ook vrij krijgen op 11 juli?

Gertj3 22 juni 2005 09:50

Citaat:

ene afschaffe om nen andere in de plaats te krijge. Alstublieft zeg... En wat met het feest van de EU? En het Brussels Gewest? Zullen vlamingen die daar werken ook vrij krijgen op 11 juli?

Elke vlaming heeft recht op de 11é juli

muys 22 juni 2005 09:51

Citaat:

natuurlijk, er moet nog altijd een beetje folklore zijn, bovendien ligt brussel tot nader order nog altijd in vlaanderen.

we weten wel dat groen! tegen die kleingeestige nationale feestdagen is, zij geven de vrije dagen liever aan de moslims. die hebben alle weken wel iets te vieren en we kunnen die mensen dat toch moeilijk onmogelijk maken door hen te laten gaan werken.

Gertj3 22 juni 2005 09:53

Citaat:

natuurlijk, er moet nog altijd een beetje folklore zijn, bovendien ligt brussel tot nader order nog altijd in vlaanderen.

we weten wel dat groen! tegen die kleingeestige nationale feestdagen is, zij geven de vrije dagen liever aan de moslims. die hebben alle weken wel iets te vieren en we kunnen die mensen dat toch moeilijk onmogelijk maken door hen te laten gaan werken.

Rare snuiten die groenen

groen!? 22 juni 2005 10:12

Citaat:

zij geven de vrije dagen liever aan de moslims. die hebben alle weken wel iets te vieren en we kunnen die mensen dat toch moeilijk onmogelijk maken door hen te laten gaan werken.

Racistische opmerkingen en blijken van kleingeestig etnocentrisme: blijkbaar nog atlijd dagelijkse kost bij het Blok...

groen!? 22 juni 2005 10:13

Citaat:

Elke vlaming heeft recht op de 11é juli

dus een bedrijf kan op zo'n dag de helft van z'n personeel verliezen? en op een andere dag de andere helft? de bedrijven zullen het graag horen...

muys 22 juni 2005 10:15

Citaat:

Racistische opmerkingen en blijken van kleingeestig etnocentrisme: blijkbaar nog atlijd dagelijkse kost bij het Blok...

racistische opmerking? zal ik er even het schoolreglement bijhalen en eens opzoeken op welke dagen moslims allemaal recht hebben om van school weg te blijven?

muys 22 juni 2005 10:17

Citaat:

dus een bedrijf kan op zo'n dag de helft van z'n personeel verliezen? en op een andere dag de andere helft? de bedrijven zullen het graag horen...

sins wanneer zijn de groenen zo bekommers over de economie? ik denk dat de bedrijven veel liever een dag congé geven aan hun werknemers dan weer onder het eco fascistische beleid van jullie te vallen

groen!? 22 juni 2005 10:19

Citaat:

sins wanneer zijn de groenen zo bekommers over de economie? ik denk dat de bedrijven veel liever een dag congé geven aan hun werknemers dan weer onder het eco fascistische beleid van jullie te vallen

is economie niet de nieuwe dada ven het fascistisch BLok?

Anna List 22 juni 2005 10:20

Citaat:

schaf die 21ste als symbool van een achterhaald principe als de natiestaat en staatsnationalisme gewoon af !
laat de mensen vrij kiezen tot welke gemeenschap te behoren of zelfs met welke gemeenschap ze willen meevieren, breng zodoende die feestdag dichter bij de leefwereld van de burger.

zo komt er geen feestdag bij, is er geen probleem in Brussel (iedereen is Franstalig of Nederlandstalig en de bilinguisten kunnne afwisselen naar goeddunken)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be