Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams-nationalistisch forum (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=67)
-   -   good-morning etc (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36119)

van Maerlant 22 juni 2005 17:41

good-morning etc

Vinden jullie het ook geen tijd worden dat aan superstaafs draad 'Good morning-evening belgium' eens een einde komt?
Ik denk dat we dat kunnen bespoedigen door gewoon te stoppen met er te posten. Dan kunnen kan het belgisch klupje zich er amuseren met hun 'Good afternoon belgium'-posts zoveel ze willen, tot de moderatie besluit dat het genoeg geweest is.

Gewoon negeren dus!

Tantist 22 juni 2005 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Vinden jullie het ook geen tijd worden dat aan superstaafs draad 'Good morning-evening belgium' eens een einde komt?
Ik denk dat we dat kunnen bespoedigen door gewoon te stoppen met er te posten. Dan kunnen kan het belgisch klupje zich er amuseren met hun 'Good afternoon belgium'-posts zoveel ze willen, tot de moderatie besluit dat het genoeg geweest is.

Gewoon negeren dus!

Dat doe ik al langer... Zulke infantiele onderwerpen dienen zo veel mogelijk met rust gelaten te worden. Dat ze daarna in ware Kindergarten stijl zoveel mogelijk Good Mornings op elkaar afvuren, is uitstekende propaganda voor ons: belgicisten zijn mentaal blijven steken in hun anale periode ;-)

van Maerlant 22 juni 2005 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Op Vlaams-nationalistisch forum staat een even hilarische als zielige en machteloze oproep:

Citaat:

Gewoon negeren dus!

Naar het censuurwapen grijpen als ze geen vat kunnen krijgen op iets dat hen bedreigt dus...

Hahaha. Patriot is weer zielig bezig. 'De stoute flaminganten willen ons negeren! buhuhhuhuhu!'
Wat doet hij hier eigenlijk?

Tantist 22 juni 2005 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Hahaha. Patriot is weer zielig bezig. 'De stoute flaminganten willen ons negeren! buhuhhuhuhu!'
Wat doet hij hier eigenlijk?

Yep... Dat bewijst dat je de juiste aanpak kiest, VM. Dat Patriot negeren al als censuur verklaard, is een uitstekende illustratie van hun debiele redeneringswijzes...

Jong N-VA'er 9 augustus 2005 20:08

Ik heb daar vandaag een beetje geprovoceerd, maar ja er wat net daarvoor iets in gepost dus kan geen kwaad.;-)

Burry 9 augustus 2005 22:17

Gewoon negeren inderdaad.

van Maerlant 10 augustus 2005 16:27

Spijtig genoeg heeft iemand hem een goede week terug weer naar boven gehaald... en hij was net zo diep gezakt! :(

lomeanor 21 augustus 2005 20:53

Hopen dat hij deze keer verder zakt...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be