![]() |
IK BEN HOMO!
Mag ik nu kinderen adopteren ja of neen? Mijn ladyboy kan toch de moeder
zijn? Ze heeft wel siliconenborsten, maar hey, welke vrouw heeft dat niet dezer dagen? Al moet ik eerst nog wel naar Zuid-Afrika om te gaan trouwen met hem. Ik weet zeker dat ik mijn nichterig karakter kan aanleren aan een Filipijnse geadopteerde. Ik fotografeer wel veel Filipijnse kleine kinderen, maar dat gaat me niet om de pedofilie. Ik zie graag kinderen. Maar ik hou nog veel meer van Filipijnse ladyboys. Iedereen zou een ladyboy moeten hebben. Mijn ladyboy heeft zich echter wel terug in de prostitutie gestort. Ik mocht hem niet meebrengen en hij moet toch ook leven? En bekijk ook eens mijn blog. Wat ben ik toch brilliant. Ik ben de beste hier en een succesnummer bij de Filipijnse ladyboys. Ik heb alles in me om anderen jaloers te krijgen. VERITAS PREMITUR NON OPPRIMITUR! MVG, HUGO BLAASKAAK ----== Posted via Newsfeeds.Com - Unlimited-Uncensored-Secure Usenet News==---- http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ Newsgroups ----= East and West-Coast Server Farms - Total Privacy via Encryption =---- |
Re: IK BEN HOMO!
"VHUGO BLAASKAAK" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Mag ik nu kinderen adopteren ja of neen? NEE Mijn ladyboy kan toch de > moeder > zijn? ZEKER NIET Ze heeft wel siliconenborsten, maar hey, welke vrouw > heeft dat niet > dezer dagen? DE MIJNE Al moet ik eerst nog wel naar Zuid-Afrika om te gaan > trouwen > met hem. Ik weet zeker dat ik mijn nichterig karakter kan aanleren aan een > Filipijnse geadopteerde. Ik fotografeer wel veel Filipijnse kleine > kinderen, > maar dat gaat me niet om de pedofilie. Ik zie graag kinderen. Maar ik hou > nog veel meer van Filipijnse ladyboys. Iedereen zou een ladyboy moeten > hebben. Mijn ladyboy heeft zich echter wel terug in de prostitutie > gestort. > Ik mocht hem niet meebrengen en hij moet toch ook leven? OP DE FILIPIJNEN > En bekijk ook eens > mijn blog. Wat ben ik toch brilliant. Ik ben de beste hier en een > succesnummer bij de Filipijnse ladyboys. Ik heb alles in me om anderen > jaloers te krijgen. > > VERITAS PREMITUR NON OPPRIMITUR! > > MVG, > > HUGO BLAASKAAK > > > > ----== Posted via Newsfeeds.Com - Unlimited-Uncensored-Secure Usenet > News==---- > http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ > Newsgroups > ----= East and West-Coast Server Farms - Total Privacy via Encryption > =---- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be