Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Weg met het homohuwelijk!? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36133)

Wreker 22 juni 2005 20:23

Weg met het homohuwelijk!?

Het homohuwelijk is het paard van Troje waarmee de lobby van homo's genetische manipuleerders en andere sociale experimenteerders de homo-adoptie erdoor hebben trachten te sluizen.

Eerst speelde men in op de gevoelens van de argeloze mensen met de stelling "Die mensen hebben toch ook recht op geluk". etc.

Omdat vele mensen tegenwoordig al bijna gescheiden zijn voordat ze getrouwd zijn, was er weinig animo rond het voorstel van het homohuwelijk.

De buit van het homohuwelijk was amper binnen of daar stonden ze al direct met een nieuwe eisenbundel.

Aangezien wij mogen trouwen als iedereen hebben wij ook recht op kinderen, 't zij via zelfbevruchting, 't zij via IVF, 't zij via adoptie.

Wat heeft die bende experimentators nog allemaal in kast zitten?

De enige manier om aan deze perverse en subversieve maatschappelijke ontwikkelingen een halt toe te roepen is volgens mij het ongedaan maken van de wet op het homohuwelijk.

Het huwelijk dient voortaan voorbehouden voor een man en een vrouw en homo's moeten het maar doen met een homocontract, waarin geen plaats kan zijn voor adoptie, noch voor IVF of andere kunstmatige inseminatietoestanden.

Musketo 22 juni 2005 20:25

Ik denk niet dat Koen Crucke dat tof zal vinden.

Kijk maar uit, ik zeg 't je.

Andro 22 juni 2005 20:25

*saai*

Postmoderne Flikker 22 juni 2005 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Het heterohuwelijk is het paard van Troje waarmee de lobby van hetero's genetische manipuleerders en andere sociale experimenteerders de hetero-adoptie erdoor hebben trachten te sluizen.

Eerst speelde men in op de gevoelens van de argeloze mensen met de stelling "Die mensen hebben toch ook recht op geluk". etc.

Omdat vele mensen tegenwoordig al bijna gescheiden zijn voordat ze getrouwd zijn, was er weinig animo rond het voorstel van het heterohuwelijk.

De buit van het heterohuwelijk was amper binnen of daar stonden ze al direct met een nieuwe eisenbundel.

Aangezien wij mogen trouwen als iedereen hebben wij ook recht op kinderen, 't zij via zelfbevruchting, 't zij via IVF, 't zij via adoptie.

De enige manier om aan deze perverse en subversieve maatschappelijke ontwikkelingen een halt toe te roepen is volgens mij het ongedaan maken van de wet op het heterohuwelijk.

Het huwelijk dient voortaan voorbehouden voor een man en een man of een vrouw en een vrouw en hetero's moeten het maar doen met een heterocontract, waarin geen plaats kan zijn voor adoptie, noch voor IVF of andere kunstmatige inseminatietoestanden.

Absurdistan, nee?

Andro 22 juni 2005 20:30

Die ban heb je nog steeds niet verteerd blijkbaar.

Esperanza 22 juni 2005 20:31

Citaat:

Ik heb zo'n vermoeden dat jij wel iets zal verzinnen.

Musketo 22 juni 2005 20:31

Ik?

Andro 22 juni 2005 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik?

Nee wreker.

Esperanza 22 juni 2005 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik?

Euh nee, Wreker...

ingenious 22 juni 2005 20:32

Citaat:

Het homohuwelijk is het paard van Troje waarmee de lobby van homo's genetische manipuleerders en andere sociale experimenteerders de homo-adoptie erdoor hebben trachten te sluizen.

Omdat vele mensen tegenwoordig al bijna gescheiden zijn voordat ze getrouwd zijn, was er weinig animo rond het voorstel van het homohuwelijk.

De buit van het homohuwelijk was amper binnen of daar stonden ze al direct met een nieuwe eisenbundel.

De enige manier om aan deze perverse en subversieve maatschappelijke ontwikkelingen een halt toe te roepen is volgens mij het ongedaan maken van de wet op het homohuwelijk.

Het huwelijk dient voortaan voorbehouden voor een man en een vrouw en homo's moeten het maar doen met een homocontract, waarin geen plaats kan zijn voor adoptie, noch voor IVF of andere kunstmatige inseminatietoestanden.

je mag jij zoveel wetten maken als je wil, maar je zal het nooit kunnen voorkomen dat er kinderen opgroeien bij homo's en lesbiennes. dat je die kinderen een wettelijke regeling ontzegt, omdat jij ziek wordt van homo's, vind ik dan weer pervers.

Eternity 22 juni 2005 20:34

Beetje gefrustreerd Wrekertje? Waren de 4 openstaande & momenteel gebruikte holebitopics niet genoeg? Beetje aandacht nodig?
/Me fluffles wreker

grouphug imo[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Eternity on 22-06-2005 at 21:34
Reason:
--------------------------------

Beetje gefrustreerd Wrekertje? Waren de 4 openstaande & momenteel gebruikte holebitopics niet genoeg? Beetje aandacht nodig?
/Me fluffles wreker

grouphug imo[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

This thread is gay

/Me fluffles wreker[/size]
[/edit]

Dekoster 22 juni 2005 20:37

Citaat:

Toch al 83,30% op het ogenblik die voor holebiadoptie is he.

Wreker 22 juni 2005 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
/Me fluffles wreker

grouphug imo

Dit gaat veel verder dan louter het homogebeuren. De homo's en andere sociale experimenteerders wwillen weeral het zoveelste sociale drama gaan creëren. Zolang die anarcho's maar hun zin krijgen doen ze maar voort en voort.

Het begint hier stilaan op het kamp van dokter Mengele te lijken.

Nick_ 22 juni 2005 21:03

Huwelijk: ja.
Kinderen: nee.

Punt. Zo simpel kan het leven zijn.

En 'flikker' nu maar op. :-)

Eternity 22 juni 2005 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502

En waarom geen kinderen dan, mijn beste?

[size=1]Jezus, 'k zou het echt niet mogen doen, maarja, macht der gewoonte ...[/size][edit]
[size=1]After edit by Eternity on 22-06-2005 at 22:05
Reason:

Citaat:

[size=1]Jezus, 'k zou het echt niet mogen doen, maarja, macht der gewoonte ...[/size][/size]

Citaat:

Jezus, 'k zou het echt niet mogen doen, maarja, macht der gewoonte ...

En waarom geen kinderen dan, mijn beste?[/size]
[/edit]

Musketo 22 juni 2005 21:06

Flikkers zijn sowieso aangenamere en verdraagzamere mensen, dus zo erg is dat nu ook weer niet.

edit: Enfin ja, tenzij je met van die peacetypes te maken hebt natuurlijk.[edit]
[size=1]After edit by Musketo on 22-06-2005 at 22:07
Reason:

Flikkers zijn sowieso aangenamere en verdraagzamere mensen, dus zo erg is dat nu ook weer niet.

edit: Enfin ja, tenzij je met van die peacetypes te maken hebt natuurlijk.[/size]

Flikkers zijn sowieso aangenamere en verdraagzamere mensen, dus zo erg is dat nu ook weer niet.[/size]
[/edit]

Nick_ 22 juni 2005 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eternity

[size=1]Jezus, 'k zou het echt niet mogen doen, maarja, macht der gewoonte ...[/size]

Ik beklaag die kindjes gewoon als ze naar school moeten. Al dat gespot. Is nie gezond voor zo'n kleine manneke.
't Zou nie mogen, ma tis nu eenmaal zo. :?

Eternity 22 juni 2005 21:10

Citaat:

Ik beklaag die kindjes gewoon als ze naar school moeten. Al dat gespot. Is nie gezond voor zo'n kleine manneke.

Fantastisch, er is vandaag nog een studie gepost in general die duidelijk aantoont dat kinderen van holebikoppels niet extra gepest worden, ik stel voor dat u ze eens opzoekt & leest.

have fun

Postmoderne Flikker 22 juni 2005 21:10

Citaat:

http://forum.politics.be/showthread....29#post1157129 --> alsjeblieft ;-)

Eternity 22 juni 2005 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker

ela, laat die jongen eens zelf zoeken, ik ben het beu dat mensen zomaar vorige posts negeren.

trouwens; ik verveel me; ik viel naast het warteam in to, serieus men avondplanning verneukt ;/[edit]
[size=1]After edit by Eternity on 22-06-2005 at 22:11
Reason:

Citaat:

ela, laat die jongen eens zelf zoeken, ik ben het beu dat mensen zomaar vorige posts negeren.

trouwens; ik verveel me; ik viel naast het warteam in to, serieus men avondplanning verneukt ;/[/size]

Citaat:

ela, laat die jongen eens zelf zoeken, ik ben het beu dat mensen zomaar vorige posts negeren.[/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be