Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   voor cd&v stemmers: verander ik mijn stemgedrag? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36144)

ericferemans 22 juni 2005 22:18

voor cd&v stemmers: verander ik mijn stemgedrag?

Het zal me oprecht benieuwen hoeveel mensen er nu van stemgedrag veranderen door de flukse "draai" van de cd&v in verband met het recht van holebis om kinderen van holebis dezelfde rechten te geven als andere kinderen.

Ik verzoek om op deze peiling zo oprecht mogelijk te antwoorden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ericferemans on 22-06-2005 at 23:22
Reason:
--------------------------------

Het zal me oprecht benieuwen hoeveel mensen er nu van stemgedrag veranderen door de flukse "draai" van de cd&v in verband met het recht van holebis om kinderen van holebis dezelfde rechten te geven als andere kinderen.

Ik verzoek om op deze peiling zo oprecht mogelijk te antwoorden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Het zal me oprecht benieuwen hoeveel mensen er nu van stemgedrag veranderen door de flukse "draai" van de cd&v.

Ik verzoek om op deze peiling zo oprecht mogelijk te antwoorden.[/size]
[/edit]

Beagle 22 juni 2005 22:36

Ik stem niet op CD&V en heb dus niet gestemd in de poll, ben wel nieuwsgierig naar het resultaat, als tenminste alleen CD&V -stemmers stemmen.

Dekoster 22 juni 2005 22:52

Ik stem ook niet CD&V maar heb toch mijn keuze erop gezet. sp.a he.

Raf 22 juni 2005 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Ik stem ook niet CD&V maar heb toch mijn keuze erop gezet. sp.a he.

Goed gedaan, slimmeke... :roll:

Dekoster 22 juni 2005 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Goed gedaan, slimmeke... :roll:

Yep ook doen he. Dan breng je wat leven in deze topic. En wat onstabiliteit in het gegeven van de peiling.

Raf 22 juni 2005 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Yep ook doen he. Dan breng je wat leven in deze topic. En wat onstabiliteit in het gegeven van de peiling.

Nee, zo help je het doel van dit topic èn de peiling om zeep.

daiwa 23 juni 2005 00:50

Citaat:

Dat is ook mijn mening.
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw als mogelijk te beantwoorden.[edit]
[size=1]After edit by daiwa on 23-06-2005 at 01:51
Reason:

Citaat:

Dat is ook mijn mening.
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw als mogelijk te beantwoorden.[/size]

[size=1]After edit by daiwa on 23-06-2005 at 01:50
Reason:

Citaat:

Dat is ook mijn mening.
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw mogelijk te beantwoorden.[/size]

Citaat:

Dat is ook mijn mening.
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw mogelijk te beantwoorden.[/size]
[/edit]

voicelesscharlie 23 juni 2005 01:41

Voor windhanen en kazakkendraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.
De CD&V doet hun reputatie dus opnieuw alle eer aan.
Hoewel ze hun kazak van deze keer naar de goede kant hebben gedraaid.[edit]
[size=1]After edit by voicelesscharlie on 23-06-2005 at 02:47
Reason:

Voor windhanen en kazakkendraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.
Hoewel ze hun kazak van deze keer naar de goede kant hebben gedraaid.[/size]

[size=1]After edit by voicelesscharlie on 23-06-2005 at 02:43
Reason:

Voor windhanen en kazzakedraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.
Hoewel ze hun kazzak van deze keer naar de goede kant hebben gedraaid.[/size]

Voor windhanen en kazzakedraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.[/size]
[/edit]

PAJOT 23 juni 2005 06:53

Er zitten bijna geen kaloten op dit forum, Feremans ...

Jong N-VA'er 23 juni 2005 10:05

Ik denk dat je deze peiling kan begraven: ik zie dat de meerderheid naar het Vlaams Belang zou overstappen...alleen mijn beste mensen: zij delen hetzelfde standpunt als de CD&V, dus oftewel is er al geknoeid met die poll oftewel zitten er hier mensen die onvoldoende geïnformeerd zijn.

jan hyoens 23 juni 2005 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Ik denk dat je deze peiling kan begraven: ik zie dat de meerderheid naar het Vlaams Belang zou overstappen...alleen mijn beste mensen: zij delen hetzelfde standpunt als de CD&V, dus oftewel is er al geknoeid met die poll oftewel zitten er hier mensen die onvoldoende geïnformeerd zijn.

Het Vlaams Belang hetzelfde standpunt als de CD&V over dit? Jij bent goed gek!
trouwens wat is het standpunt van de nva of volgend die braafjes de meester?

bartje 23 juni 2005 17:18

Tuurlijk wordt er geknoeid met die poll, de poll moest openbaar geweest zijn m.a.w. zien wie voor wat gestemd had, nu is die poll dus wel volledig waardeloos.

Flandriar 23 juni 2005 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
trouwens wat is het standpunt van de nva of volgend die braafjes de meester?

De N-VA is volmondig voorstander van adoptie door holebi's. Eerder steunde de partij het homohuwelijk al. Zie hier.

En dan zijn er nog mensen die blijven volhouden dat de N-VA een kopietje van het VB is. (en dan heb ik het niet alleen om dit thema, maar het is toch illustratief) Begrijpe wie begrijpe kan. :-?

Dat de cd&v haar standpunt heeft bijgesteld (eerder: helemaal heeft omgedraaid) is niet alleen principieel verwerpelijk, maar ook electoraal-strategisch onbegrijpelijk: de homofoben voelen zich al jaren thuis in het ranzige VB, die haal je echt niet terug met een aangepast en genuanceerd voorstel over meemoederschap en zorgouderschap. Daarenboven heeft de cd&v ongetwijfeld veel eigen mandatarissen en kiezers in de voeten geschoten met hun kazakkendraaierij omtrent dit thema.

Esperanza 23 juni 2005 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens

Gezien jij blijkbaar goed op de hoogte bent van het blokstandpunt terzake, misschien even een tipje van de sluier lichten?

Internaut 24 juni 2005 02:25

alvast drie CD&V'ers die beslissen voor Vlaams Belang te stemmen 8)

Patriot! 24 juni 2005 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door separatist
alvast drie CD&V'ers die beslissen voor Vlaams Belang te stemmen 8)

Waaronder jij ! :lol:

Ambiorix 24 juni 2005 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Er zitten bijna geen kaloten op dit forum, Feremans ...

kaloten? als de CD&V consequent de C zou toepassen zou ondertekende overwegen te stemmen..

Ambiorix 24 juni 2005 05:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Tuurlijk wordt er geknoeid met die poll, de poll moest openbaar geweest zijn m.a.w. zien wie voor wat gestemd had, nu is die poll dus wel volledig waardeloos.

inderdaad.

ik vind zelfs dat ze anonieme peilingen moeten vervangen door peilingen die zowiezo openbaar zijn. Of kan je mij anders de bedoeling van zulke "anonieme" poll zeggen?

jan hyoens 24 juni 2005 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flandriar
De N-VA is volmondig voorstander van adoptie door holebi's. Eerder steunde de partij het homohuwelijk al. Zie hier.

En dan zijn er nog mensen die blijven volhouden dat de N-VA een kopietje van het VB is. (en dan heb ik het niet alleen om dit thema, maar het is toch illustratief) Begrijpe wie begrijpe kan. :-?

Dat de cd&v haar standpunt heeft bijgesteld (eerder: helemaal heeft omgedraaid) is niet alleen principieel verwerpelijk, maar ook electoraal-strategisch onbegrijpelijk: de homofoben voelen zich al jaren thuis in het ranzige VB, die haal je echt niet terug met een aangepast en genuanceerd voorstel over meemoederschap en zorgouderschap. Daarenboven heeft de cd&v ongetwijfeld veel eigen mandatarissen en kiezers in de voeten geschoten met hun kazakkendraaierij omtrent dit thema.

Daarom dat de nva zo stil is rond deze kwestie (op een goed verstopte melding op de site na)! Ze hebben en ander standpunt dan de meester!

jan hyoens 24 juni 2005 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Gezien jij blijkbaar goed op de hoogte bent van het blokstandpunt terzake, misschien even een tipje van de sluier lichten?

DUH! Kijk eens op onze webstek! Natuurlijk zijn wij politiek correct en voor misbruik van kinderen door chocostoempers!:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be