![]() |
voor cd&v stemmers: verander ik mijn stemgedrag?
Het zal me oprecht benieuwen hoeveel mensen er nu van stemgedrag veranderen door de flukse "draai" van de cd&v in verband met het recht van holebis om kinderen van holebis dezelfde rechten te geven als andere kinderen.
Ik verzoek om op deze peiling zo oprecht mogelijk te antwoorden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik stem niet op CD&V en heb dus niet gestemd in de poll, ben wel nieuwsgierig naar het resultaat, als tenminste alleen CD&V -stemmers stemmen.
|
Ik stem ook niet CD&V maar heb toch mijn keuze erop gezet. sp.a he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw als mogelijk te beantwoorden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Voor windhanen en kazakkendraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.
De CD&V doet hun reputatie dus opnieuw alle eer aan. Hoewel ze hun kazak van deze keer naar de goede kant hebben gedraaid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Er zitten bijna geen kaloten op dit forum, Feremans ...
|
Ik denk dat je deze peiling kan begraven: ik zie dat de meerderheid naar het Vlaams Belang zou overstappen...alleen mijn beste mensen: zij delen hetzelfde standpunt als de CD&V, dus oftewel is er al geknoeid met die poll oftewel zitten er hier mensen die onvoldoende geïnformeerd zijn.
|
Citaat:
trouwens wat is het standpunt van de nva of volgend die braafjes de meester? |
Tuurlijk wordt er geknoeid met die poll, de poll moest openbaar geweest zijn m.a.w. zien wie voor wat gestemd had, nu is die poll dus wel volledig waardeloos.
|
Citaat:
En dan zijn er nog mensen die blijven volhouden dat de N-VA een kopietje van het VB is. (en dan heb ik het niet alleen om dit thema, maar het is toch illustratief) Begrijpe wie begrijpe kan. :-? Dat de cd&v haar standpunt heeft bijgesteld (eerder: helemaal heeft omgedraaid) is niet alleen principieel verwerpelijk, maar ook electoraal-strategisch onbegrijpelijk: de homofoben voelen zich al jaren thuis in het ranzige VB, die haal je echt niet terug met een aangepast en genuanceerd voorstel over meemoederschap en zorgouderschap. Daarenboven heeft de cd&v ongetwijfeld veel eigen mandatarissen en kiezers in de voeten geschoten met hun kazakkendraaierij omtrent dit thema. |
Citaat:
|
alvast drie CD&V'ers die beslissen voor Vlaams Belang te stemmen 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind zelfs dat ze anonieme peilingen moeten vervangen door peilingen die zowiezo openbaar zijn. Of kan je mij anders de bedoeling van zulke "anonieme" poll zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be