![]() |
Het Blok in NED
Hilbrand Nawijn stapt uit fractie LPF
Nederlandse Tweede-Kamerlid Hilbrand Nawijn stapt uit de LPF-fractie. Hij maakte dit woensdag bekend. Nawijn zei dinsdag nog zich op zijn positie te beraden, na forse kritiek van de rest van zijn fractie. Nawijn is al langer een buitenbeentje in de Lijst Pim Fortuyn, maar de bom is gebarsten nadat hij afgelopen maandag in het voormalige huis van Pim Fortuyn een samenwerking bekend maakte met de leider van het Vlaams Belang, Filip Dewinter. Nawijn zal nu zo snel mogelijk contact opnemen met de voorzitter van de Tweede Kamer (de Nederlandse Kamer van volksafgevaardigden), die waarschijnlijk zal besluiten dat Nawijn in de Kamer verder gaat onder de naam 'Groep Nawijn'. (drm) In NED moet men blijkbaar niet veel hebben van een adelaarsnest in de woning van Pim Fortuyn. |
Citaat:
|
Ik kan mij heel goed indenken dat er veel Nederlanders graag met Vlaanderen zouden samengaan. Ze zijn in Antwerpen de grootste buitenlandse groep, nog groter dan de Marokkanen. Zij zijn hun eigen regenlneverij meer dan strontbeu. Je meot eens met wat Nederlanders gaan praten.Vroeger warenz e arrogant, oranje boven en die domme Blegen. moet je ze nu eens horen.
Omgekeerd is echter helemaal niet het geval. Een vlaming moet helemaal niet weten van die calvinistische regelneverij. Ik wordt al zeeziek bij de gedachte. geef dan maar een echte Waal, geen franstalige brusselaar. |
Citaat:
Ik zou overigens graag weten op welke opiniepeiling u zich baseert, bronvermelding is m.i. niet teveel gevraagd. |
Citaat:
Ik vind dat ik meer gemeen heb met een Nederlander dan met een Waal eerlijk gezegd. |
Citaat:
Citaat:
|
En een stuk of 100 Blubbers is dat wel in Belgie zeker
Mwoehahahahahaha |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een peiling die bestaat uit 10.000 mensen is nog niet representatief (cf. de stemmenkampioen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ge waart zelf een blokkertje vroeger
eens blokker, altijd blokker |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waar komen de Blokkertjes dan wel vandaan ? Voor slimme opmerkingen in het Zwart & Geel, één adres: politics.be ... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be