![]() |
Re: My Beautiful Reward
On Wed, 22 Jun 2005 22:57:38 +0200, "Uncle's" <[email protected]>
wrote: >"Well I sought gold and diamond rings >My own drug to ease the pain that living brings >Walked from the mountain to the valley floor >From a house on a hill a sacred light shines >I walk through these rooms but none of them are mine >Down empty hallways I went from door to door >Well your hair shone in the sun >I was so high I was the lucky one >Then I came crashing down like a drunk on a barroom floor >Tonight I can feel the cold wind at my back >I'm flyin' high over gray fields my feathers long and black >Down along the river's silent edge I soar > >Searching for my beautiful reward" > >Laat dit voor vanavond mijn enige bijdrage aan deze obsolete ng zijn. >Enkele verlichten weten waarover ik het hier heb. >Het was The Boss zijn tweede song op die memorabele avond in Brussel. >Dit liturgische gezang, deze mantra, dit universalistische hooglied, deze >mystieke ode aan niemand - het is 1 vd 10 beste songs ooit. Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) Maar: you gotta walk and don't look back (Tosh & Jagger) Altijd |
"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Wed, 22 Jun 2005 22:57:38 +0200, "Uncle's" <[email protected]> > wrote: > Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht > heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie > uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) > Was het zo slecht, dan? Max -- http://maximiliaanderawijde.blogspot.com 07/06: "berceuse" en "tattoo or not tattoo" Amor Fati - Wees gelukkig met je lot |
On Thu, 23 Jun 2005 11:04:22 +0200, "Maximiliaan Derawijde"
<[email protected]> wrote: >> Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht >> heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie >> uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) >> > >Was het zo slecht, dan? Ach in gedachten heeft Luc.vd ons persoonlijk ontdaan van de Duitse overheersing enzo... Alzheimer doet rare dingen met een mens.. ;-) |
On Thu, 23 Jun 2005 11:04:22 +0200, "Maximiliaan Derawijde"
<[email protected]> wrote: > >"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Wed, 22 Jun 2005 22:57:38 +0200, "Uncle's" <[email protected]> >> wrote: > > >> Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht >> heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie >> uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) >> > >Was het zo slecht, dan? Integendeel. Maar in die dagen had je nog zoiets al "rubber time":-) |
On Thu, 23 Jun 2005 22:41:23 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >>> Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht >>> heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie >>> uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) >>> >> >>Was het zo slecht, dan? > >Integendeel. >Maar in die dagen had je nog zoiets al "rubber time":-) Uw UFO sightings bedoelt ge ? |
"Luc.vd" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Ach U's.. Ik heb hier nog een T-shirt liggen dat ik in 1980 gekocht > heb tijdens zijn "Born to run" tournee waarbij hij Vorst aandeed (drie > uur lang - al leken het wel drie dagen - met the E Street Band) Van 1975 tot 85 beleefde hij zijn creatiefste periode met Born To Run, The River, Nebraska, Born In The USA. > Maar: > you gotta walk and don't look back (Tosh & Jagger) > Altijd > Zo is dat. U's |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be