![]() |
Multiculti-discussies: zéér verrijkend!
Een hilarische "discussie"! Deelname is voor elke multiculturalist een must! :lol:
|
Citaat:
Een sprong terug in de tijd... |
Dit vind ik één van de beste: :rofl:
Citaat: Origineel gepost door meenjedatnou ja dat wil ik graag even weten, dan weet ik tenminste wat me te wachten staat. jullie zijn toch wel allemaal onnozelaars! die jongen stelt een normale vraag (nie iedereen is op de hoogte) en jullie reageren zo, nie te doen. om terug te keren naar het onderwerp; ja, wij scheren ook onze okselharen. Islamitisch gezien is een vrouw verplicht om, om de 40 dagen haar okselhaar en schaamstreek te ontharen. De benen is niet verplicht, maar ook niet afgeraden. zo ik hoop dat je nu verder kan![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Mohamed was ne vetzak!
|
Citaat:
Enuuh, waarom ga je dit niet lekker daar posten, misschien dat je daar leukere reacties krijgt. |
Misschien wel ja. Boeit me niet echt!
|
Citaat:
Pleeg toch zelfmoord, mij zou het in ieder geval ook niet boeien of er eentje meer of minder is :evil: |
Citaat:
Fijn dat je er bent. |
Nadia je bent niet representatief zoals je het zelf al goed uitlegt.
Een enquete heeft al bewezen dat uithuwelijken onder moslims in Europa bijna niet meer voorkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarheid in feite,ze gaan er immers altijd gaan halen in hun zandbakken |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal dan wel echt lang duren. Of je moet een toverzwaard hebben. Nog ene die denkt dat em rechts maar gewoon een lompe racist is |
Citaat:
|
'K ben het helemaal met jou eens meid !
Mijn moeder draagt el hmdl ook el hidjaab .. En ik zelf ook .. En jullie zitten hier negatief over Casaouiat te praten .. Ik ben der zelf ook èèn .. Dus kom niet iedereen over èèn kam scheren a.u.b.. Beslema, Casaouia Ps: Zeg liever Hidjaab dan hoofdoek haha grappig gewoon http://forums.marokko.nl/showthread....6&page=5&pp=15 |
Citaat:
De meesten zouden echter beter hun snorren en baarden in het oog houden dan hun oksels en schaamdelen:-) |
Citaat:
Sorry, maar wat een kutgodsdienst. |
gieren!!!!!
Zo een beetje nen online zoo!!! |
Dit soort topics worden natuurlijk alleen maar gepost om de aandacht van Guderians kleine pietje af te leiden.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be