![]() |
11 juli-viering NSV!
![]() Op 11 juli 2004 leverde de Nationalistische Studentenvereniging voor het eerst haar bijdrage tot de feestelijkheden rond de Vlaamse feestdag door een gezellig samenzijn te organiseren in de Brusselse binnenstad. Ongeveer 100 studenten en oudstudenten uit allerlei verenigingen en uit alle windstreken verzamelden in Café MP3 aan het Sint-Goriksplein om in een aangename sfeer te verbroederen met elkaar en met de inwoners van onze veelgeplaagde hoofdstad. Van daaruit bezochten ze de evenementen die op touw werden gezet door het stadsbestuur en talrijke Vlaamse verenigingen. Het grote succes van dit initiatief heeft ons doen besluiten het dit jaar nog eens over te doen. Ditmaal in samenwerking met het NJSV. We zijn ervan overtuigd dat het imago van onze hoofdstad en haar plaats in de Vlaamse gemeenschap wel een oppoetsbeurt kan gebruiken, en grijpen dan ook graag deze kans aan om Brussel van haar beste kant te laten zien. |
Goed initiatief!
Ik ga eerst naar een braai van Vlaams Belang Dilbeek en mogelijk kom ik daarna met enkele kameraden naar Brussel! Houzee!!! |
Hoe laag.
|
Citaat:
|
Hoe gelijkvloers.
|
waarom zou je een vlaamse feestdag nu tussen de franskiljons gaan vieren? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die nog gevierd tussen de Chinezen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Oehla de chinezen. Die hebben ook vuile politieke opvattingen hmm.
|
Citaat:
|
Citaat:
( je hebt zoiets van " conclusie: Chinezen zijn dol op Vlaanderen!!" of zo? Serieus blijven he. |
Hey,
Super idee, laat je voral niet doen door de Belgjes, want die gaan weer dit topic verneuken. GrtZ, Maximus |
NSVer.
Wij komen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
MaximusC is nieuw hier, en moet nog veel leren... onder andere dat een politiek forum net dient om tegensprekelijk debat te organiseren.
|
ik kom langs :-)
|
Zowel 11 juli als 21 juli betekenen helemaal niets voor mij. Trouwens, ben ik met vakantie in Frankrijk de week van 11 juli. Anderzijds is het niet onmogelijk dat ik 14 juli met de Fransen vier..........;-)
|
Citaat:
En indien u op 14 juli tijdens het "fête national" toevallig Jean Marie Lepen tegen het lijf zou lopen, doe hem de groeten van de Vlaamse nationalisten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be