Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Imams = aandachtshoeren (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36287)

Musketo 25 juni 2005 15:04

Imams = aandachtshoeren

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrtnieuws.be

za 25/06/05 - Een Italiaanse rechter heeft een arrestatiebevel uitgeschreven tegen dertien agenten van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA. Die zouden een imam hebben helpen ontvoeren in Milaan.

Gezocht: dertien CIA-agenten voor de ontvoering en marteling van een Egyptische imam in Milaan. De Italiaanse justitie heeft een uitgebreid onderzoek afgerond en vraagt nu om de arrestatie en uitlevering van dertien Amerikaanse veiligheidsagenten van de CIA.

Eén van hen had twee jaar geleden een diplomatieke functie in Italië. De geheime agenten zouden op 17 februari 2003 de Egyptenaar Abu Omar op klaarlichte dag op straat in Milaan hebben ontvoerd en vervolgens urenlang ondervraagd en gemarteld, omdat de man terroristische aanslagen zou voorbereiden.

De volgende dag werd Abu Omar via de Amerikaanse basis in Ramstein, Duitsland, naar Egypte gevlogen. Daar werd hij een jaar lang gemarteld en gevangen gehouden door de Egyptische geheime dienst. In april vorig jaar zou hij zijn vrijgelaten, maar sindsdien is hij spoorloos.

Kijk eens aan mannen: Nu laten die smeerlappen zich ook al ontvoeren om zich in de slachtofferrol te kunnen steken. Ze zijn toch zo lief meneer!!!!

Allemaal castreren en een enkeltje richting zandbak. :evil:
[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Musketo on 25-06-2005 at 16:04
Reason:
--------------------------------

Citaat:

za 25/06/05 - Een Italiaanse rechter heeft een arrestatiebevel uitgeschreven tegen dertien agenten van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA. Die zouden een imam hebben helpen ontvoeren in Milaan.

Gezocht: dertien CIA-agenten voor de ontvoering en marteling van een Egyptische imam in Milaan. De Italiaanse justitie heeft een uitgebreid onderzoek afgerond en vraagt nu om de arrestatie en uitlevering van dertien Amerikaanse veiligheidsagenten van de CIA.

Eén van hen had twee jaar geleden een diplomatieke functie in Italië. De geheime agenten zouden op 17 februari 2003 de Egyptenaar Abu Omar op klaarlichte dag op straat in Milaan hebben ontvoerd en vervolgens urenlang ondervraagd en gemarteld, omdat de man terroristische aanslagen zou voorbereiden.

De volgende dag werd Abu Omar via de Amerikaanse basis in Ramstein, Duitsland, naar Egypte gevlogen. Daar werd hij een jaar lang gemarteld en gevangen gehouden door de Egyptische geheime dienst. In april vorig jaar zou hij zijn vrijgelaten, maar sindsdien is hij spoorloos.

Kijk eens aan mannen: Nu laten die smeerlappen zich ook al ontvoeren om zich in de slachtofferrol te kunnen steken. Ze zijn toch zo lief meneer!!!!

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

[/size]
[/edit]

Bhairav 25 juni 2005 17:39

Seut.

PAJOT 25 juni 2005 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Allemaal castreren en een enkeltje richting zandbak. :evil: [/b]

:thumbsup: Dat is gesproken zie ! :thumbsup:

Musketo 25 juni 2005 18:48

Gelijk de echten.

Lavendel 25 juni 2005 19:48

eindelijk eens iemand die die arrogante amerikanen aanpakt

Lavendel 26 juni 2005 17:40

wou iemand daar nog eve op reageren ?

Musketo 26 juni 2005 18:24

Immaams = aandagtshoeren ---> terug naar de zandbac stuurren enne snelle.

Nad60 26 juni 2005 19:05

Soms, héél even maar, komt er zo'n gedachte in mijn hoofd.

Wat doen de moderatoren hier eigenlijk? Bloempot spelen?

Maar even later is die gedachte weeral weg en sus ik mij met de gedachte dat ook kindjes recht hebben op een spelleke af en toe.:roll:

Vision 26 juni 2005 19:17

Citaat:

Allemaal castreren en een enkeltje richting zandbak. :evil: [/b]

U mening getuigt van respect, verdraagzaamheid, en bovenal verstandigheid. Wil je mijn vriendje worden?

Musketo 26 juni 2005 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vision
U mening getuigt van respect, verdraagzaamheid, en bovenal verstandigheid. Wil je mijn vriendje worden?

Ja, dat wil ik.

Vision 26 juni 2005 19:19

Citaat:

Immaams = aandagtshoeren ---> terug naar de zandbac stuurren enne snelle.

Van Nederlands hebt u ook niet veel kaas gegeten:

Imam
Aandacht
zandbak
sturen
en
snel

zijn de juiste schrijfwijzes van de woorden die u hebt gebruikt. Ik vind dat we u nu moeten castreren en levend begraven!

Musketo 26 juni 2005 19:24

Citaat:

Van Nederlands hebt u ook niet veel kaas gegeten:

Imam
Aandacht
zandbak
sturen
en
snel

zijn de juiste schrijfwijzes van de woorden die u hebt gebruikt. Ik vind dat we u nu moeten castreren en levend begraven!

Van ondertonen heeft u ook geen kaas gegeten.

Maar pas op hoor, je hebt gelijk.

Vision 26 juni 2005 19:26

Citaat:

Van ondertonen heeft u ook geen kaas gegeten.

Maar pas op hoor, je hebt gelijk.

Van ondertonen hebt u ook anders blijkbaar geen kaas gegeten.

Maar pas zéker ook op hoor, want jij hebt immer gelijk!

Musketo 26 juni 2005 19:28

Citaat:

Van ondertonen hebt u ook anders blijkbaar geen kaas gegeten.

Maar pas zéker ook op hoor, want jij hebt immer gelijk!

Ja maar wat is 't jongen, ben je voor of tegen mij? Ben je een rechtieslechtie of een linkiewinkie? Lelijk of mooi? Beken eens kleur hé seg.

Vlaanderen Boven 26 juni 2005 19:45

Aha! De weergaloze Musketo heeft zijn gelijke eindelijk gevonden.

Musketo 26 juni 2005 19:57

Er is dus nog hoop.

Lavendel 26 juni 2005 20:12

ik ben voor je

Musketo 26 juni 2005 20:17

Ik ben er ook voor jou.

Vlaanderen Boven 26 juni 2005 20:20

Lavendel, ik dacht je alleen van mij hield?

Sloerie!

Lavendel 26 juni 2005 20:24

ik hou ook alleen van jou sukkel

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be