![]() |
Lachen met het VB (1)
Koentje, zoon van nazi-sympathisant en VB-stichter Karel Dillen, heeft last van het warme weer. Waarschijnlijk niet meer op hitte-stage geweest in Spanje, sinds nonkel Degrelle dood is:
"Ik wil en moet mij oprecht en deemoedig bij u verontschuldigen... Ik heb mij duidelijk overgegalopeerd (sic) ... blijkbaar heeft de hitte mij parten gespeeld." Neen, het zijn niet de woorden van Rob 'klop' Verreycken, wel de nederige excuses van zijn partijgenoot Koen Dillen aan de heer Danny De Paepe, werkzaam bij het Directoraat Media van het Europees Parlement. Donderdag vond de man een vlammende mail van VB-Europarlementslid Koen Dillen in zijn elektronische postbus. "Geachte Heer De Paepe, Ik zie dat u er perfect in slaagt om mijn tussenkomsten over de Europese Raad zelfs niet op te nemen of te vermelden in uw persbericht. Voorwaar, het pluralisme moet u na aan het hart liggen. U werkt voor het Directoraat Media. Ook de KGB was in directoraten onderverdeeld. Zo beschikken zij over het directoraat desinformatie. Het EP moet er blijkbaar niet voor onderdoen. Ik had gisteren dus gelijk een deel van de media-elite te vergelijken met de varkens uit George Orwells Animal Farm: 'All animals are equal, but some are more equal'." Nog dezelfde dag vond Koen Dillen een droge reactie van Danny De Paepe in zijn mailbox. "... Ik vermoed dat u in uw e-mail verwijst naar het persbericht dat wij vandaag hebben uitgegeven. U staat daarin niet vermeld, omdat u tijdens het debat van vanmorgen niet gesproken hebt." Een mens zou zich voor minder oprecht en deemoedig verontschuldigen. (DM 25/6) [edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
![]() ![]() |
Ela ela, wat beleefder hé.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit artikeltje stond deze week op de VB-site... Dat is pas lachen
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
;-) |
Citaat:
ze werd dan nog eens in de cel gezet ook omdat agenten te tam waren om Nederlands te leren. Brussel tweetalig ? Yeah right. Toen ik in een winkel in Ukkel zat en ik iets in het Nederlands aan de kassierster wou vragen zei ze dat ze geen frans kon. Ik zei dan "tjein ik bevind me hier toch in het officieel tweetalige Brussel ? Klant is koning en ik wens in het Nederlands bediend te worden, dat is mijn recht" Ik heb het niet te cru gespeeld en niet om haren baas gevraagd, ben gewoon naar buiten gestapt. Van zoiets krijg ik het, de verfransing van Brussel en de rand. Neem nu dat articel: stel dat agenten u bellen en zeggen dat u zoon verdronken is ? Komaan zeg dat is schandalig als daarna blijkt dat het om 'dronken' ging, dat zou niet mogen op zo een professioneel niveau! Dat is wat het Vlaams Belang bedoelt met de taalproblematiek, de MUG in Vlaams Brabant die langer moet rijden naargelang het franstalige of nederlandstalige slachtoffers zijn enz Ik geef ze volledig gelijk want het hangt mijn kloten uit. Maar het draait bij mij om het principe, ik ga geen moeite doen om in een winkel frans te praten. De enige die daar verlies op maakt is de winkel zelf omdat ze zo klanten verliezen omdat ze te tam zijn werknemers in dienst te nemen die Nederlands kunnen of willen leren whatever. Op die manier hou ik Vlaamse economie in Vlaamse handen. De winkel maakt verlies, ik ga gewoon op een ander. Probleem opgelost. Als ik in Wallonië kom, haal ik mijn frans boven dat spreekt voor zich maar niet in Vlaanderen of Brussel! Moest iedereen nu eens zo beginnen denken en handelen zouden we al een stap verder zijn. Bijgevolg krijgt iedere migrant die Nederlands kent bij mij een felicitatie. Omdat hij tenminste de moeite heeft gedaan om het te leren. De taal is één van de onderdelen van een geslaagd integratie, vergeet dat niet. Als ik bijvoorbeeld in Spanje definitief zou gaan wonen dan zou ik ook Spaans leren en ik zou het niet erg vinden moest dat van mij verwacht of verplicht worden als zijnde allochtoon. Ik vind dat normaal. Wel ik verwacht nu ook hetzelfde van allochtonen in mijn land en zeker de overheidsapparaten. Maakt me dat een racist ? Belange nie! p.s ik heb recht van spreken want ik ben perfect tweetalig |
Citaat:
Maar ja, we weten dat communisten die twee dingen verafschuwen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
78e Ijzerbedevaart: "Maul halten!!!" |
Wtf heb ik nu weer met de Ijzerbedevaart te maken?
|
Citaat:
|
Citaat:
het hilarisch stukje is als ze het proberen serieus te maken door te zeggen dat 'menig mens er een hartaanval van zou krijgen' zeer objectieve journalistiek die me doet terugdenken aan mijn lagere school: een opstel schrijven over een prulleke, en dan doen alsof het zeer spannend is. |
Citaat:
Het artikel over de Brusselse politie stond ook in het Nieuwsblad, maar het VB kennende maken ze hier weer een karikatuur van, dat verandert echter niets aan de situatie en het feit dat tweetaligheid van de politie een vereiste is en blijft. |
Citaat:
|
Citaat:
Toen de onterecht opgepakte Vlaming dan toch uiteindelijk zijn aangifte kon doen, merkte hij op dat het formulier niet in het Nederlands beschikbaar was, en toen hij hier iets over zei, kreeg hij te horen: 'Olala, meneerke kent zijn rechten. Meneer is zeker een Vlaams extremist.' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be