Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Groen! = Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36315)

Hans1 26 juni 2005 07:31

Groen! = Vlaams Belang

[size=2]Deze morgen hoorde ik Dua spreken over de splitsing van de gezondheidszorg (Radio 1). Als je enkele passages wegliet, had je een discours van Gerolf Annemans (met een zacht stemmetje dan wel). Een neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt. Daarvoor moet je in België zijn. Met dank aan onze democratische media, die geen tegenspraak dulden en 40% Belgen in de kou laten staan. Dit wordt een fameuze aanklacht van de B.U.B..[/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Hans1 on 26-06-2005 at 08:32
Reason:
--------------------------------

[size=2]Deze morgen hoorde ik Dua spreken over de splitsing van de gezondheidszorg (Radio 1). Als je enkele passages wegliet, had je een discours van Gerolf Annemans (met een zacht stemmetje dan wel). Een neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt. Daarvoor moet je in België zijn. Met dank aan onze democratische media, die geen tegenspraak dulden en 40% Belgen in de kou laten staan. Dit wordt een fameuze aanklacht van de B.U.B..[/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[font=Arial][size=2]Deze morgen hoorde ik Dua spreken over de splitsing van de gezondheidszorg (Radio 1). Als je enkele passages wegliet, had je een discours van Gerolf Annemans (met een zacht stemmetje dan wel). Een neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt. Daarvoor moet je in België zijn. Met dank aan onze democratische media, die geen tegenspraak dulden en 40% Belgen in de kou laten staan. Dit wordt een fameuze aanklacht van de B.U.B..[/size][/font]
[font=Arial][size=2][/size][/font][/size]
[/edit]

instromaniac 26 juni 2005 07:34

Een partij waar uw geliefde Luddo Dierieckx uit komt :D

Distel 26 juni 2005 07:34

Zo ver zat ik er dus niet naast:
http://forum.politics.be/showpost.ph...31&postcount=3

:rofl:

Wat een simpele wereld toch waarin de BUB zich waant. X = Y, en daarmee kan je alles catalogeren. :lol:

Distel 26 juni 2005 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Een partij waar uw geliefde Luddo Dierieckx uit komt :D

:lol:

Patriot en de andere BPlussers dwepen blijkbaar met een VBer! :rofl:

instromaniac 26 juni 2005 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Zo ver zat ik er dus niet naast:
http://forum.politics.be/showpost.ph...31&postcount=3

:rofl:

Wat een simpele wereld toch waarin de BUB zich waant. X = Y, en daarmee kan je alles catalogeren. :lol:

Jups, ik vroeg me ook al af hoe lang het nog ging duren voor Hans een topic ging plaatsen over de groene extreem-rechtse neocommunistische flamingantische fascistische landverraders.;)

Kim 26 juni 2005 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
:lol:

Patriot en de andere BPlussers dwepen blijkbaar met een VBer! :rofl:

Ludo Dierickx is geen VB'er en dat weet u goed genoeg. De man vertoeft momenteel in het buitenland, logisch dat hij dus nog geen reactie heeft kunnen plaatsen.

Distel 26 juni 2005 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ludo Dierickx is geen VB'er en dat weet u goed genoeg. De man vertoeft momenteel in het buitenland, logisch dat hij dus nog geen reactie heeft kunnen plaatsen.

Dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen uw voorzitter. Hij meent namelijk dat Dierickx lid is van een "[size=2]neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt" met een voorzitter die op enkele passages na het discours van Gerolf Annemans vertolkt. :lol:
[/size]

Hans1 26 juni 2005 07:52

Er is weer eens bewezen dat de B.U.B. de enige democratische pro-Belgische partij is. Alleen mag het (nog) niet geweten zijn.

groen!? 26 juni 2005 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
[size=2]Deze morgen hoorde ik Dua spreken over de splitsing van de gezondheidszorg (Radio 1). Als je enkele passages wegliet, had je een discours van Gerolf Annemans (met een zacht stemmetje dan wel). Een neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt. Daarvoor moet je in België zijn. Met dank aan onze democratische media, die geen tegenspraak dulden en 40% Belgen in de kou laten staan. Dit wordt een fameuze aanklacht van de B.U.B..[/size]

Dat u Groen! gelijkstelt met een fascistische, racistische partij verbaast mij zeer en eerlijk gezegd stelt u mij teleur. Als de BUB zo in de politiek wil gaan, door naar alles en iedereen te schieten...

Groen! pleit voor een splitsing van het beleid, maar stelt wel duidelijk dat het budget federaal bepaald moet worden en dat het geld niet 60-40 verdeeld moet worden maar afhankelijk moet zijn van armoedegraad, vergzijzingsgraad,... Ook pleiten wij ervoor dat iedereen evenveel betaalt, of je nu in vlaanderen verzorgd wordt of in wallonië... Niet bepaald een 'splitsing nu!!!' pleidooi al zeg ik het zelf...

Distel 26 juni 2005 08:21

Citaat:

Er is weer eens bewezen dat de B.U.B. de enige democratische pro-Belgische partij is. Alleen mag het (nog) niet geweten zijn.

Het enige dat hier bewezen is, is dat de BUB een extrmistisch maar onbeduidend clubje is, met aan het hoofd een paranoïde fantast. En dat is al lang geweten.

Distel 26 juni 2005 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groen!?
Dat u Groen! gelijkstelt met een fascistische, racistische partij verbaast mij zeer en eerlijk gezegd stelt u mij teleur. Als de BUB zo in de politiek wil gaan, door naar alles en iedereen te schieten...

Groen! pleit voor een splitsing van het beleid, maar stelt wel duidelijk dat het budget federaal bepaald moet worden en dat het geld niet 60-40 verdeeld moet worden maar afhankelijk moet zijn van armoedegraad, vergzijzingsgraad,... Ook pleiten wij ervoor dat iedereen evenveel betaalt, of je nu in vlaanderen verzorgd wordt of in wallonië... Niet bepaald een 'splitsing nu!!!' pleidooi al zeg ik het zelf...

Dat is te ingewikkeld voor Hans. Groen! = VB is makkelijker want daar zitten minder woordjes in.

De schoofzak 26 juni 2005 09:16

Citaat:

armoedegraad, vergrijzingsgraad,

luiheidsgraad, weigeren-om-Nederlands-te-leren-graad-want-dan-zou-je-kunnen-werken-net-over-de-taalgrens-graad,
tewerkstellingsgraad-in-de-openbare-sektor,
werkweigeraars-niet-oproepen-en-zeker-niet-schorsen-graad,
beetje-foefelen-met-invaliditeitspercentage-graad,
niet-eens-weten-hoeveel-leerlingen-in-scholen-graad
.................................................. ................................... enz.....

Den Bal 26 juni 2005 09:21

Citaat:

Mij niet. Iedereen die de Visie van HansI niet deelt is een fascist, landverrader en nog veel van dit leuks.

muys 26 juni 2005 09:24

misschien moeten we de moderatie vragen om een nieuw forumonderdeel op te richten speciaal voor hans zijn topics gezien het niveau van zijn bijdragen zelfs voor koetjes en kalfjes te laag is

Towelie030981 26 juni 2005 11:50

Eindelijk zijn extreem-links en extreemrechts het eens over iets!

PurpleQueen 26 juni 2005 12:38

Da's toch schoon he.
De gezworen "vijanden" hebben gemeenschappelijk wild gevonden om op te schieten...:lol:

mulder7 26 juni 2005 12:48

Citaat:

[size=2]Deze morgen hoorde ik Dua spreken over de splitsing van de gezondheidszorg (Radio 1). Als je enkele passages wegliet, had je een discours van Gerolf Annemans (met een zacht stemmetje dan wel). Een neo-communistische partij die extreem-rechtse standpunten vertolkt. Daarvoor moet je in België zijn. Met dank aan onze democratische media, die geen tegenspraak dulden en 40% Belgen in de kou laten staan. Dit wordt een fameuze aanklacht van de B.U.B..[/size]

Hoezo 40%? Niet zo lang geleden waren het de ene keer nog 85% en de andere keer 95%. Of ging het dan enkel om Vlamingen (Nederlandstalige Belgen)? Of is het aantal zich-Belg-voelende-Belgen sindsdien op spectaculaire wijze afgenomen?
Verlicht ons, O Grote Roerganger!

daiwa 26 juni 2005 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Hoezo 40%? Niet zo lang geleden waren het de ene keer nog 85% en de andere keer 95%. Of ging het dan enkel om Vlamingen (Nederlandstalige Belgen)? Of is het aantal zich-Belg-voelende-Belgen sindsdien op spectaculaire wijze afgenomen?
Verlicht ons, O Grote Roerganger!

Dat percentage is afhankelijk van de windrichting :-D

Seba 26 juni 2005 13:07

Citaat:

waarom maakt u eigenlijk niet de vergelijking met de N-VA, die andere Vlaams-nationalsitische partij? Toch niet omdat het VB als "extreem-rechts" beschouwd wordt en u bijgevolg ineens dat etiket erbij kan opplakken wanneer iemand iets stelt dat niet in uw fascistisch discours past?
Maar als we uw logica toepassen, die stelt dat het pleiten voor een defederalisering een "extreem-rechts standpunt" is, wat moeten we dan van uw clubje zeggen die pleiten voor unitarisme?
Juist: een ultra-communistische club?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seba on 26-06-2005 at 14:10
Reason:

Citaat:

waarom maakt u eigenlijk niet de vergelijking met de N-VA, die andere Vlaams-nationalsitische partij? Toch niet omdat het VB als "extreem-rechts" beschouwd wordt en u bijgevolg ineens dat etiket erbij kan opplakken wanneer iemand iets stelt dat niet in uw fascistisch discours past?
Maar als we uw logica toepassen, die stelt dat het pleiten voor een defederalisering een "extreem-rechts standpunt" is, wat moeten we dan van uw clubje zeggen die pleiten voor unitarisme?
Juist: een ultra-communistische club?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

waarom maakt u eigenlijk niet de vergelijking met de N-VA, die andere Vlaams-nationalsitische partij? Toch niet omdat het VB als "extreem-rechts" beschouwd wordt en u bijgevolg ineens dat etiket erbij kan opplakken wanneer iemand iets stelt dat niet in uw fascistisch discours past?[/size]
[/edit]

kelt 26 juni 2005 13:13

Het groene voorstel omhelst:

Iedere regio organiseert zelf hoe zijn gezondheidszorg aangepakt wordt,wat de criteria zijn.

Het geld komt echter uit nationale pot.

Bijgevolg is het de rijkste regio die het meeste geld voorschiet.

.........
......(denkproces bezig)
.....

Wat is feitelijk het verschil met de huidige toestand.. :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be