![]() |
Hier in Gent zeggen ze wel eens "achter u staat Koen Crucke, nie bukke", omdat het zo'n ziekelijke pervert is.
Niet dat ik iets tegen homo's heb, een van mijn beste vrienden is zo, maar Koen Crucke is echt wel een ranzige figuur. Nog nooit zo'n irritant verwijfde jeanet gezien. Je zal zeggen, wat heeft dat met politiek te maken, wel, die viezerik komt hier in Gent op voor de VLD. Moest die partij nog enige geloofwaardigheid willen behouden, ze smijten die kieszak buiten. |
Waar blijven die idioten hier vandaan komen?
|
Zoals ik al zei, uit Gent. :roll:
Waarom trekt u eigenlijk partij voor die knapenschenner, bent u er eentje van hetzelfde slag misschien? Of hebt u misschien zijn stom boekje gekocht? Pech man, vanuit goede bron weet ik dat de heer Crucke gewoon een deel van zijn maag heeft laten weghalen. Dat boekje is enkel een financiele noodoplossing voor zijn falliet café en slabakkende zangcarriere. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ben je nu eigenlijk tegen? :arrow: homo's? :arrow: de VLD? :arrow: Koen Crucke? :arrow: Het gebruik van BV's om stemmen te ronselen? |
Citaat:
Kent u zijn boek "Koen Crucke en de kookkids"? Ik kan alleen zeggen dat ik mijn eigen kinderen niet met hem alleen zou laten... |
Citaat:
Homo's: nee, zeker niet, de meesten zijn lieve mensen VLD: tegen sommigen wel, anderen, zoals Bart Somers, vind ik ok Koen Crucke: absoluut BV's in de politiek: niet als het integere mensen zijn |
Citaat:
Siddert en beeft! [size=1](Sorry, sinds ik die kut-matrix-2 gezien heb ben ik mezelf niet meer...)[/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
You wish! Er zijn hier in Gent een aantal café's waar Koen Crucke echt niet welkom is, wees maar gerust! De mensen hebben stilaan genoeg van zijn streken. Zelfs een kennis, die ook opkomt voor de VLD, is ronduit anti. |
Citaat:
Nee dank u, maar als dat uw fantasie is, de gedachten zijn vrij... |
Als iemand pervert mag genoemd worden is het iemand die vrijwillig in de politiek gaat.
Maar onze waarde Mr Crucke, ex-zanger, semi acteur, auteur van erokookboeken(althans als ik het hier een beetje volg),tweede rangs dieetgoeroe,amateur politicus, kan met recht Homo Cumulus genoemd worden. Ik ken er niet veel meer die van meer markten thuis zijn. Als ie nu nog bi blijkt te zijn, dan eet die echt van alle walletjes, nu alleen van mannetjes. |
Citaat:
|
Gaat u ook nog redenen geven waarom u Koen Krucke haat, of is dit gewoon weer zo'n post over iemand die niets tegen homos heeft, maar toch vind dat deze homo een decadent bestaan leidt?
Ik betwijfel ten zeerste dat Koen een 'ranzige' figuur is, als dat zo was zou het al lang, met vunzige details op kop, op de covers van de roddelpers gestaan hebben. Maar eigenlijk heeft Koen hier niets mee te maken. Zelfs als Koen ranzig zou zijn. Ik ken ook best wel een paar heteros of twee die ranzig zijn. Begin ik mijn zin dan met: Ik heb niets tegen heteros, maar ... <voeg hier uw favoriete dogma in>? Uiteraard niet. Van 1 ding mag u wel zeker zijn: Koen is al jaren uit de kast gekomen en heeft al meer pathetisch gesloten conservatieve figuren zoals u tegengekomen. Die weet al lang dat u gewoon 1 of andere verdoken frustratie uit uw eigen triestige verleden ventileert door middel van zijn persoon. Die kan best wel omgaan met tragische persoonlijkheden zonder veel ruggegraat of zin voor realisme zoals uzelf. Veel geluk met uw krijstocht tegen een BV. Onthoudt dat als het teveel wordt, ge beter in een hoekske gaat zitten en wacht tot het over is in plaats van een peer op uw muil te krijgen van de veiligheidsdienst van een BV aangelegenheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be