![]() |
Het vreemdelingen probleem kan opgelost worden door :
Gelieve te argumenteren.
Persoonlijk vind ik dat er een waterdichte immigratiestop nodig is voor niet europese vreemdelingen. Enkel hoogopgeleide vreemdelingen die nodig zijn voor economie zouden in beperkte aantalen naar hier mogen komen. Recht op asiel moet afgeschaft worden, liefst zo snel mogelijk. |
Ochot, wat krijgen we nu. Een extreem-rechtse allochtoon die ook nog eens kampt met kapitalistische ziektes... : /
Het zit de mensheid ook nooit mee natuurlijk. |
Tja jong :) iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk :)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Ik vind dat maar erg laag bij de gronds. Zo van: 'Ik ben binnengeraakt, laat nu de anderen maar stikken in hun miserie.'
Je bent trouwens extreem-rechts. |
Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit? :-P
Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. :twisted:[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij stemt er dan ook voor. Heel merkwaardig allemaal. |
wat heb ik hier gepost wat extreem-rechts is ? ... Jeez...
Ik vond het een goede topic over een actueel probleem |
Wanneer Sarkozy in Frankrijk pleit voor een restrictiever immigratiebeleid zou hij dat niet mogen doen.. omdat hijzelf het product is van een geëmigreerde Centraal-Europeaan.. :roll:
Sinds wanneer zijn de migranten 1 homogene groep, afkomstig uit allochtonië waar iedereen het voor elkaar opneemt..? Sarkozy voelt zich Fransman, en alleen het feit al dat hij zo'n maatregelen overweegt, is een bewijs dat deze man volledig geïntegreerd is. Dat is toch wat zoveel linksen willen, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Wablieft?
Is Shizie zelf een allochtoon? :-s Dan kan ik niet meer volgen? Of toch wel ... dat doet me denken aan een fenomeen dat ik hier eens zal uiteenzetten na de examens ... |
ja ben ik afkomstig uit Rusland, ben 28 en woon 13 jaar in Belgie :) ben dus een allochtoon...
|
Haha Rusland dan nog. Het blijft maar leuker worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder heb je gelijk. Ieder individu moet apart worden beoordeeld en niet volgens de geografische ligging van zijn land van herkomst, huidskleur, religie of wat dan ook. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be