![]() |
zes honderd miljoen
Volgens ene mr feremans krijgt het VB jaarlijks zes honderd miljoen van de staat.Is zelfs in oude franken een reuzebedrag,maar in de tegenwoordige euro!Geen wonder dat die verwerpelijke partij zoveel reclame kan maken.Misschien kan mr feremans zich iets beter informeren alvorens zulke onzin te posten.En ook nog, het miljoen kiezers van het VB betalen ook belastingen.Zou het kunnen dat voor bepaalde mensen de druiven te groen zijn?:-)
|
Sailer vroeg :
Citaat:
Beste Groeten. |
maar het is toch niet eerlijk dat een partij met minder stemmen zoals Groen! evenveel geld krijgt ?
Ik kan me vergissen natuurlijk... |
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij ben je dan net zo verderfelijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat het eerlijkst, zodanig dat het niet zoals in America afhangt van multinationals en waar het enkel miljonairs zijn die een partij kunnen oprichten. Hier moet je je bewijzen aan de hand van electorale cijfers. |
Citaat:
Maar de vraag is dan wel waar de VZW haar inkomsten haalt. Er kunnen misschien wel praktische (of andere) redenen zijn om een VZW op te richten, maar of de lonen nu rechtstreeks, of via een VZW worden uitbetaald, het geld moet van ergens komen. Of mis ik ergens iets ? |
Citaat:
Voor degenen die het interesseert : http://users.pandora.be/kiesbewust/p...al%20niveau%20. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las het bedrag 1.6 miljoen euro.
dit is inderdaad iets meer dan 60 miljoen oude franken. Is dit een verwaarloosbare som? Ik denk het niet... |
Citaat:
Tenzij de subsidies onrechtstreekse steun aan de partij zijn (wat rechtstreeks niet zal toegelaten zijn) en sponsering via een VZW fiscaal interressanter is voor de sponser. |
Citaat:
Al hetgeen men hierover kan zeggen is dat het de enige democratische subsidie is. Ieder bepaald in het stemhokje naar welke partij zijn subsidie gaat (en dan nog maar gedeeltelijk wegens het inbouwen van drempels...). |
Citaat:
Nu meen ik eens ergens gelzen te hebben dat Fabiola als ''pensioentje'' maar liefst 1 miljoen!!!! euro trekt en dit is dan maar voor één!!!! persoon, wel een erg scheef getrokken verhouding vind ik.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
600 mijoen €,peulschil,franstalig Belang,de Waalse PS krijgt al tientallen jaren 600 miljard per jaar om haar kiesdoppersbestand in leven te houden[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou er nog wat van krijgen ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be