![]() |
Welke GSM-operator?
Welke draagt jouw voorkeur weg, en waarom?
|
Meeste mensen die ik ken hebben Proximus, meer zit daar niet achter.
|
Proximus.
Pa werkt bij Belgacom. :) |
Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. :) ) |
Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus :-)
|
Mobistar, zonder één of andere reden, behalve dan dat de meeste van mijn kennissen ook bij deze operator zijn aangesloten, wat het iet of wat goedkoper maakt.8)
|
Proximus. Ik zit daar goe , goed netwerk , goeie Rooming , vriendelijk dames op de klantendienst :-)
|
Citaat:
|
radicaal. Jij bent 'GSM-loos'? 8O
|
Proximus wegens BELGacom :)
|
Citaat:
Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt: - Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel - Ik: Proximus, waarom? - Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel? - Ik: dat zijn u zaken niet - Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt? - Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb? - Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt. - Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel? - Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP... - Ik: prettige dag verder :roll: Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter. De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt. Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen! Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Base.
|
Mobistar.
Met Proximus hebben ze me er ooit proberen in te luizen met bepaalde contracten en zogezegde voordelen. Dus geen Proximus voor mij meer. Met Base nog geen ervaring |
Base
geen commerciele bucht, geen hyper flashy verpakkingskes etc., gewoon "hetding" zonder meer. Bovendien: een stuk goedkoper (bellen= per seconde, dus ik bel meestal ipv sms) |
Citaat:
Idd! In Leuven in de Brusselsestraat juist van 't zelfde! Met 10 tegelijk staan ze daar die groen mannekes, elke dag opnieuw en élke keer slagen die erin mij opnieuw en opnieuw te vragen bij welke operator ik was. Schitterende tactiek Mobistar! Jullie hebben voor mij voorgoed afgedaan. |
Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??
|
Sinds 1997 Proximus. Reden? Enige operator die toen bereik had bij ons en aangezien ik nog niet te klagen had....
|
Citaat:
Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven. Verkoper: Ah. Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be