Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke GSM-operator? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36482)

Nick_ 29 juni 2005 17:03

Welke GSM-operator?
 
Welke draagt jouw voorkeur weg, en waarom?

Firestone 29 juni 2005 17:06

Meeste mensen die ik ken hebben Proximus, meer zit daar niet achter.

vercetti 29 juni 2005 17:10

Proximus.
Pa werkt bij Belgacom. :)

Nick_ 29 juni 2005 17:13

Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. :) )

Postmoderne Flikker 29 juni 2005 17:29

Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus :-)

Pietje 29 juni 2005 18:01

Mobistar, zonder één of andere reden, behalve dan dat de meeste van mijn kennissen ook bij deze operator zijn aangesloten, wat het iet of wat goedkoper maakt.8)

garfield 29 juni 2005 19:28

Proximus. Ik zit daar goe , goed netwerk , goeie Rooming , vriendelijk dames op de klantendienst :-)

illwill 29 juni 2005 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. :) )

Me too! Heb de eerste keer gewoon het goedkoopste pakket gekocht met gsm bij, dat was mobistar en zolang ik geen problemen heb of zolang er niet echt grote prijsverschillen zijn heb ik geen reden om moeilijk te gaan doen en te veranderen. :-D

Nick_ 29 juni 2005 19:56

radicaal. Jij bent 'GSM-loos'? 8O

Patriot! 29 juni 2005 21:03

Proximus wegens BELGacom :)

Yann 29 juni 2005 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 29-06-2005 at 22:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom :)

Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe minder hoe vriendelijker.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![/size]
[/edit]

Yann 29 juni 2005 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus :-)

Om maar te zeggen wat een geldklopperij Mobistar wel niet is... :roll:

Flandriar 29 juni 2005 22:58

Base.

Moneta 30 juni 2005 07:12

Mobistar.
Met Proximus hebben ze me er ooit proberen in te luizen met bepaalde contracten en zogezegde voordelen.
Dus geen Proximus voor mij meer.

Met Base nog geen ervaring

Ambiorix 30 juni 2005 09:15

Base

geen commerciele bucht, geen hyper flashy verpakkingskes etc., gewoon "hetding" zonder meer.
Bovendien: een stuk goedkoper (bellen= per seconde, dus ik bel meestal ipv sms)

Patriot! 30 juni 2005 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!


Idd! In Leuven in de Brusselsestraat juist van 't zelfde! Met 10 tegelijk staan ze daar die groen mannekes, elke dag opnieuw en élke keer slagen die erin mij opnieuw en opnieuw te vragen bij welke operator ik was. Schitterende tactiek Mobistar! Jullie hebben voor mij voorgoed afgedaan.

Moneta 30 juni 2005 09:46

Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??

De Garde 30 juni 2005 11:09

Sinds 1997 Proximus. Reden? Enige operator die toen bereik had bij ons en aangezien ik nog niet te klagen had....

vercetti 30 juni 2005 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Idem. :)

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder :roll:

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!

Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa :?) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?

Yann 30 juni 2005 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Moneta
Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??

Nee, omdat het oplichters zijn.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be