Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Raf geband (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36506)

Musketo 29 juni 2005 22:16

Raf geband

Dat vind ik niet sympathiek. Het is allemaal de schuld van Ilwill.

Ik weet dit door het roddelforum chezpaulus.blabla

Musketo 29 juni 2005 22:20

En ik spel met opzet zijn naam verkeerd.

Andro 29 juni 2005 22:22

Is Raf! geband?8O

numarx 29 juni 2005 22:24

Ik vond hem ne goeie.

En ChezPaulus een kutforum.

Musketo 29 juni 2005 22:27

Misschien, als Illwill een beetje zijn best doet, kan hij deze topic ombuigen naar een persoonlijke aanval en zo ook mij laten bannen.

Yann 29 juni 2005 22:41

De goede Belgen worden systematisch buitengewerkt. :x

Welke mod heeft hem geband en waarom?

Jeroen 29 juni 2005 22:42

Ik, de reden is bekend bij de betreffende personen en het zou normaal geen verrassing mogen zijn geweest, beide partijen waren op de hoogte van een regeling.

Verdere klachten kunnen terecht in Suggesties & Mededelingen, niet in K&K.

Pietje 29 juni 2005 23:12

Hoelang blijft Raf geband ?? :?

Nick_ 29 juni 2005 23:29

Wat doet Raf verkeerd dat Guderian en co. niet verkeerd doen?

Guderian 29 juni 2005 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Wat doet Raf verkeerd dat Guderian en co. niet verkeerd doen?

Wat is't ventje, werk ik op je linkse zenuwtjes? :lol:

Guderian 29 juni 2005 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Hoelang blijft Raf geband ?? :?

Ocharme, Roze Raf is enkele dagjes geband van een forum. Er zijn er die hem en zijn soortgenoten zouden bannen uit de maatschappij! :twisted:

styllo_ben 30 juni 2005 00:19

als ik bij machte was zou ik de darmen van moderator jeroen eruit rukken, rond de nek van ilwill en consoorten draaien, vervolgens de uiteinde vastbinden aan Wreker en Wreker vastbinden aan een rots en deze rots zou ik dan in de oceaan dumpen...

zo goed

Savatage 30 juni 2005 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Ik, de reden is bekend bij de betreffende personen en het zou normaal geen verrassing mogen zijn geweest, beide partijen waren op de hoogte van een regeling.

Verdere klachten kunnen terecht in Suggesties & Mededelingen, niet in K&K.

Goed gedaan, die gast had geen enele toegevoegde waarde te bieden, aan politics. Gewoon wat gezaag ivm al lang geregelde homo topics nog wat gezaag ivm de holibi wetgeving.

ingenious 30 juni 2005 00:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben
als ik bij machte was zou ik de darmen van moderator jeroen eruit rukken, rond de nek van ilwill en consoorten draaien, vervolgens de uiteinde vastbinden aan Wreker en Wreker vastbinden aan een rots en deze rots zou ik dan in de oceaan dumpen...

zo goed

kom zeg. ik lach me soms dood met raf, en qua politieke visie zitten we meestal op dezelfde lijn. echter, raf is sterk in het provoceren en vooral ook in het lanceren van persoonlijke aanvallen. vaak is het zeer begrijpelijk, omdat hij door heel wat mensen hier zelf als schietschijf gebruikt wordt. maar hij gaat ook over de schreef. jeroen zal wel zijn redenen hebben.

ingenious 30 juni 2005 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage
Goed gedaan, die gast had geen enele toegevoegde waarde te bieden, aan politics. Gewoon wat gezaag ivm al lang geregelde homo topics nog wat gezaag ivm de holibi wetgeving.

het is niet omdat iemand een mening post waar je niet mee akkoord bent of omdat iemand discussieert over zaken waar jij niet van wakker ligt, dat die persoon geen meerwaarde is voor anderen. het is zeker geen reden voor een ban.

Stratcat 30 juni 2005 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
kom zeg. ik lach me soms dood met raf, en qua politieke visie zitten we meestal op dezelfde lijn. echter, raf is sterk in het provoceren en vooral ook in het lanceren van persoonlijke aanvallen. vaak is het zeer begrijpelijk, omdat hij door heel wat mensen hier zelf als schietschijf gebruikt wordt. maar hij gaat ook over de schreef. jeroen zal wel zijn redenen hebben.

:cry: :cry:

ingenious 30 juni 2005 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
:cry: :cry:

hij heeft niet altijd gelijk hoor. :?

myrdjinn 30 juni 2005 02:25

Citaat:

ben jij dan nu niet aan het zagen op een zaag, zaag?

Andro 30 juni 2005 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage

Met hetzelfde recht kun je stellen dat, al die gasten en wijven met steeds dat gezaag en stigmatiseren van moslims/islam en er honderden topics? (Het zal al wel boven de duizend zijn me dunkt) over openen, hebben geen enkele toegevoegde waarde te bieden, aan politics. Laten we deze zeikzakken dan ook maar bannen?

Moneta 30 juni 2005 07:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Met hetzelfde recht kun je stellen dat, al die gasten en wijven met steeds dat gezaag en stigmatiseren van moslims/islam en er honderden topics? (Het zal al wel boven de duizend zijn me dunkt) over openen, hebben geen enkele toegevoegde waarde te bieden, aan politics. Laten we deze zeikzakken dan ook maar bannen?

Inderdaad Andromeda
Ik trok 8O 8O 8O toen ik hier las dat raf geband was!
Enfin hij en de moderators zullen wel weten waarom zekers :-( en de niet angebeame beslissing genomen hebben zekers?

@savatage:"al lang geregelde homo-topics??? Ik wist niet dat je seksuele voorkeuren kon regelen??
En gezaag over holebiwetgevening? lees dan die topics niet heb je er ook geen last meer van en en er niet over zitten op te jagen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be