![]() |
Raf geband
Dat vind ik niet sympathiek. Het is allemaal de schuld van Ilwill.
Ik weet dit door het roddelforum chezpaulus.blabla |
En ik spel met opzet zijn naam verkeerd.
|
Is Raf! geband?8O
|
Ik vond hem ne goeie.
En ChezPaulus een kutforum. |
Misschien, als Illwill een beetje zijn best doet, kan hij deze topic ombuigen naar een persoonlijke aanval en zo ook mij laten bannen.
|
De goede Belgen worden systematisch buitengewerkt. :x
Welke mod heeft hem geband en waarom? |
Ik, de reden is bekend bij de betreffende personen en het zou normaal geen verrassing mogen zijn geweest, beide partijen waren op de hoogte van een regeling.
Verdere klachten kunnen terecht in Suggesties & Mededelingen, niet in K&K. |
Hoelang blijft Raf geband ?? :?
|
Wat doet Raf verkeerd dat Guderian en co. niet verkeerd doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik bij machte was zou ik de darmen van moderator jeroen eruit rukken, rond de nek van ilwill en consoorten draaien, vervolgens de uiteinde vastbinden aan Wreker en Wreker vastbinden aan een rots en deze rots zou ik dan in de oceaan dumpen...
zo goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met hetzelfde recht kun je stellen dat, al die gasten en wijven met steeds dat gezaag en stigmatiseren van moslims/islam en er honderden topics? (Het zal al wel boven de duizend zijn me dunkt) over openen, hebben geen enkele toegevoegde waarde te bieden, aan politics. Laten we deze zeikzakken dan ook maar bannen? |
Citaat:
Inderdaad Andromeda Ik trok 8O 8O 8O toen ik hier las dat raf geband was! Enfin hij en de moderators zullen wel weten waarom zekers :-( en de niet angebeame beslissing genomen hebben zekers? @savatage:"al lang geregelde homo-topics??? Ik wist niet dat je seksuele voorkeuren kon regelen?? En gezaag over holebiwetgevening? lees dan die topics niet heb je er ook geen last meer van en en er niet over zitten op te jagen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be