![]() |
Suggestie
De moderators laten Raf meteen terug binnen en pleuren wat naziafval buiten. Voor wat hoort wat per slot van rekening.
Of moet ik dit in Koetjes en Kalfjes voorstellen? :roll: |
Hier zal blijkbaar ook een slotje op komen, me dunkt.
|
blijkbaar geen slotje?
soit, nazirommel mag sowieso buiten (dan kunnen ze mooi samentroepen op stormfront). daar kán je toch niet mee discussiëren. |
nazirommel staat blijkbaar onder bescherming van vrije meningsuiting.
Nuja, ook niet verwonderlijk op een forum waar Extreem-rechts extreem vertegenwoordigd is. Haal extreem links & rechts weg en het forum ligt plat.:roll: |
Hum, ik ben nog nieuw, maar ik heb op die korte tijd toch al een paar van die nazi's zien buitenvliegen.
BTW, als ze er niet meer zouden zijn, zouden de discussies vaak veel saaier verlopen (hoewel het soms niet evident is, moet ik ook wel toegeven). ;-) |
We bannen niemand op basis van een mening tenzij die strafbaar is, hoogstens op basis van de vorm waarop iemand zijn mening presenteert.
Rafs ban heeft overigens niks te zien met de mening die hij verkondigt. |
Citaat:
|
Offtopic: Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoekfunctie?
|
Citaat:
|
Wat een geduld ...
Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BARABAS |
Qué?
|
Citaat:
Citaat:
|
En fier!
|
Lang leve "The Life of Brian" van Monty Python.
Meer moet je niet weten over het christendom, Musketo. |
Zwijgt! Gij vuile chezpauluscollaborateur!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be