Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Suggestie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36507)

Musketo 29 juni 2005 22:45

Suggestie

De moderators laten Raf meteen terug binnen en pleuren wat naziafval buiten. Voor wat hoort wat per slot van rekening.

Of moet ik dit in Koetjes en Kalfjes voorstellen? :roll:

Andro 29 juni 2005 22:49

Hier zal blijkbaar ook een slotje op komen, me dunkt.

myrdjinn 30 juni 2005 02:26

blijkbaar geen slotje?

soit, nazirommel mag sowieso buiten (dan kunnen ze mooi samentroepen op stormfront). daar kán je toch niet mee discussiëren.

Eternity 30 juni 2005 10:13

nazirommel staat blijkbaar onder bescherming van vrije meningsuiting.
Nuja, ook niet verwonderlijk op een forum waar Extreem-rechts extreem vertegenwoordigd is. Haal extreem links & rechts weg en het forum ligt plat.:roll:

Bad Attila 30 juni 2005 10:32

Hum, ik ben nog nieuw, maar ik heb op die korte tijd toch al een paar van die nazi's zien buitenvliegen.

BTW, als ze er niet meer zouden zijn, zouden de discussies vaak veel saaier verlopen (hoewel het soms niet evident is, moet ik ook wel toegeven). ;-)

Jeroen 30 juni 2005 14:06

We bannen niemand op basis van een mening tenzij die strafbaar is, hoogstens op basis van de vorm waarop iemand zijn mening presenteert.

Rafs ban heeft overigens niks te zien met de mening die hij verkondigt.

Raven 30 juni 2005 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
We bannen niemand op basis van een mening tenzij die strafbaar is, hoogstens op basis van de vorm waarop iemand zijn mening presenteert.

Rafs ban heeft overigens niks te zien met de mening die hij verkondigt.

Waarom maak je eigenlijk niet gewoon bekend waarom ie geband werd? Niets mooier dan de waarheid toch? En zijn direct alle beschuldigingen, kritieken, insinuaties, ..., van de baan.

sinan123 14 juli 2005 16:00

Offtopic: Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoekfunctie?

sinan123 15 juli 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Offtopic: Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen m.b.t. de zoekfunctie?

Voor het geval dat de mods de vraag niet hebben gezien.

Jeroen 15 juli 2005 20:57

Wat een geduld ...

Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jeroen on 15-07-2005 at 21:58
Reason:
--------------------------------

Wat een geduld ...

Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Wat een geduld ...[/size]
[/edit]

sinan123 15 juli 2005 21:22

Citaat:

Wat een geduld ...

Als ik nog ongeduldiger was zou ik er een topic over openen, en ik heb er ook bij vermeld ''voor het geval dat de mods het niet hebben gezien''.
Citaat:

Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.
Ok, het duurt dus nog een tijdje. Thx voor de info.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 15-07-2005 at 22:22
Reason:

Citaat:

Wat een geduld ...

Als ik nog ongeduldiger was zou ik er een topic over openen, en ik heb er ook bij vermeld ''voor het geval dat de mods het niet hebben gezien''.
Citaat:

Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.
Ok, het duurt dus nog een tijdje. Thx voor de info.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Wat een geduld ...

Voorlopig niks, ik heb al fulltext search uitgeprobeerd maar die crashte tijdens het indexeren, er komt binnen x aantal weken, maanden een nieuwe versie uit van vBulletin met betere ondersteuning van fulltext search, zodra de stable versie uit is test ik het.[/quote]

Ok, het duurt nog een tijdje. Thx voor de info.[/size]
[/edit]

Tantist 15 juli 2005 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Waarom maak je eigenlijk niet gewoon bekend waarom ie geband werd? Niets mooier dan de waarheid toch? En zijn direct alle beschuldigingen, kritieken, insinuaties, ..., van de baan.

Dat vind ik ook. Jullie willen geen publieke schandpaal, maar er wordt toch telkens een onderwerp geopend door de vriendjes/bedgenoten van de gebande om te vragen waarom zijn vuilspuiende vriend in hemelsnaam gebanned was. Wil je geen commotie er rond, maak het dan toch een gesloten onderwerp van waarin je de bans verklaart.

Jeroen 16 juli 2005 01:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123

Een nieuw topic was wel beter geweest, dan krijg ik een mailtje en weet ik dat ik het forum moet checken ;)

sinan123 16 juli 2005 18:19

Citaat:

Een nieuw topic was wel beter geweest, dan krijg ik een mailtje en weet ik dat ik het forum moet checken ;)

Oh ja, das handiger idd. Thx;-)

Ambiorix 17 juli 2005 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
De moderators laten Raf meteen terug binnen en pleuren wat naziafval buiten. Voor wat hoort wat per slot van rekening.

Of moet ik dit in Koetjes en Kalfjes voorstellen? :roll:

BARABAS
BARABAS

Musketo 23 juli 2005 15:09

Qué?

driewerf 24 juli 2005 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
BARABAS
BARABAS

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Qué?

duidelijk geen katholieke opvoeding genoten :roll:

Musketo 24 juli 2005 11:43

En fier!

Percalion 24 juli 2005 12:11

Lang leve "The Life of Brian" van Monty Python.

Meer moet je niet weten over het christendom, Musketo.

Musketo 24 juli 2005 12:30

Zwijgt! Gij vuile chezpauluscollaborateur!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be