![]() |
Lelijkste partijpolitiek logo
![]() :lol: :lol: :lol: En nu maar wachten op een paar frustrés die hier het BUB logo komen zetten... :roll: |
oei, die scherpe leeuwekop...is jong-NVA een verdoken filiaal van het VB???
Graag oficiële commentaar van de NVA partijbestuur!!! |
Citaat:
Langs de andere kant maakt dat wel dat het logo representatief is voor de partij. |
ik snap niet goed waarom ze een Europese vlag gebruiken terwijl ze toch niet de meest Euro-gezinde partij zijn..
Verder heeft "Groen!" het meest belachelijke logo. |
Citaat:
|
Citaat:
Al vind ik persoonlijk wel dat het Belgische meer tot uiting mag komen in ons logo. |
Citaat:
|
Wat is eigenlijk het standpunt van de BUB over de grondwet?
|
Citaat:
Over de Grondwet zijn we misnoegd dat er geen referendum geweest is. Een aantal afdelingen zijn een petitie-actie begonnen voor een referendum, maar het ziet ernaar uit dat de Gronwet er toch niet komt.8) |
Ik zei dan ook 'bijna'
Leg me anders eens uit wat jij doet bij een partij die de europese vlag in haar logo heeft geplaatst. Toch wel een duidelijk symbool, niet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben jullie meer dan één afdeling? |
![]() Ik wist niet dat dit het logo van de BUB was... |
Citaat:
|
Er is niks mis met dat logo, veel mooier inderdaad dan het BUB logo. Het heeft niks te maken met frustratie, het is gewoon zo.
|
Het gaat hier natuurlijk om een esthetische zaak, dus dat is zuiver persoonlijk. persoonlijk vind ik het BUB logo inderdaad oerlelijk, omdat daar twee elementen in voorkomen die ik gewoonweg wansmakelijk vind: de trikoloor en de eurocratenvlag.
|
Inderdaad een zuiver esthetisch onderwerp. Zo vind ik het VB logo niet lelijk, het oude wel.
|
Ik vind dit nieuwe logo ook niet echt je-dat. Het vorige was wat mij betreft mooier (en de naam trouwens ook: Ronduit N-VA!).
|
Citaat:
Die leeuw doet mij ergens denken aan een kruising tussen de logo's van FOX ![]() en van van jaguar ![]() ;-)[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
IS de naam van Ronduit NV-A dan verandert naar jong NV-A misschien?
Wat het logo betreft; kweet precies niet, maar vind het beetje te druk, allé ja, het valt op dat wel maar echt aantrekkelijk vind ik het niet. Eigen mening hé... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be