Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Lelijkste partijpolitiek logo (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36514)

Patriot! 30 juni 2005 08:10

Lelijkste partijpolitiek logo

:lol: :lol: :lol:

En nu maar wachten op een paar frustrés die hier het BUB logo komen zetten... :roll:

styllo_ben 30 juni 2005 08:19

oei, die scherpe leeuwekop...is jong-NVA een verdoken filiaal van het VB???

Graag oficiële commentaar van de NVA partijbestuur!!!

Betweter 30 juni 2005 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

En nu maar wachten op een paar frustrés die hier het BUB logo komen zetten... :roll:

Tja, puur vormelijk en lay out-technisch is het logo van de BUB een gedrocht. Een kind kan dit maken, er zit niets van bezieling in.
Langs de andere kant maakt dat wel dat het logo representatief is voor de partij.

Ambiorix 30 juni 2005 09:00

ik snap niet goed waarom ze een Europese vlag gebruiken terwijl ze toch niet de meest Euro-gezinde partij zijn..

Verder heeft "Groen!" het meest belachelijke logo.

Pelgrim 30 juni 2005 09:33

Citaat:

Zegt de frustré die de topic is BEGONNEN. ;-)

Patriot! 30 juni 2005 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ik snap niet goed waarom ze een Europese vlag gebruiken terwijl ze toch niet de meest Euro-gezinde partij zijn..

Verder heeft "Groen!" het meest belachelijke logo.

Wij zijn absoluut Europeesgezind, en wij zijn burgers van de Europese Unie. Dat houdt in dat wij niet zomaar alles mogen slikken wat de Europese overheid ons oplegt, maar als kritische burgers alle beleidsdaden van die Unie met argusogen moeten bekijken. Zoals Edward Abbey al zei: "A patriot must always be ready to defend his country against his government."

Al vind ik persoonlijk wel dat het Belgische meer tot uiting mag komen in ons logo.

Pelgrim 30 juni 2005 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel

Alle Belgicisten zijn eurofielen. België is een verlengstuk van de eurocratie. Kijk maar na: iedereen die de Belgische staat verdedigt is ook bijna onvoorwaardelijk voostander van de Europese Staat. Het BUB logo is dus perfect te begrijpen.

Pelgrim 30 juni 2005 09:46

Wat is eigenlijk het standpunt van de BUB over de grondwet?

Patriot! 30 juni 2005 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Alle Belgicisten zijn eurofielen. België is een verlengstuk van de eurocratie. Kijk maar na: iedereen die de Belgische staat verdedigt is ook bijna onvoorwaardelijk voostander van de Europese Staat.

Wat is dat voor zever. Ik verdedig helemaal geen Europese Staat.

Over de Grondwet zijn we misnoegd dat er geen referendum geweest is. Een aantal afdelingen zijn een petitie-actie begonnen voor een referendum, maar het ziet ernaar uit dat de Gronwet er toch niet komt.8)

Pelgrim 30 juni 2005 09:58

Ik zei dan ook 'bijna'

Leg me anders eens uit wat jij doet bij een partij die de europese vlag in haar logo heeft geplaatst. Toch wel een duidelijk symbool, niet?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pelgrim on 30-06-2005 at 10:59
Reason:
--------------------------------

Ik zei dan ook 'bijna'

Leg me anders eens uit wat jij doet bij een partij die de europese vlag in haar logo heeft geplaatst. Toch wel een duidelijk symbool, niet?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik zei dan ook 'bijna'[/size]
[/edit]

Vlaams-nationalist 30 juni 2005 10:00

Citaat:

Hoe komt het toch dat ik 100% zeker wist dat er iets van de N-VA of VB ging komen. Echt niet geloofwaardig hoor. :roll: Vind het bij de weg een ontzettend mooi logo.

Zwarte Spion 30 juni 2005 10:13

Citaat:

Een aantal afdelingen...

Hebben jullie meer dan één afdeling?

Chipie 1 juli 2005 20:59

Ik wist niet dat dit het logo van de BUB was...

Tantist 1 juli 2005 21:24

Citaat:

De Belgische frustrés zijn die voorgeweest. Zeg toch zelf, dit is toch een pure uiting van je frustraties? Gebuisd of zo? ;-)

Stef Leeuwenhart 2 juli 2005 08:48

Er is niks mis met dat logo, veel mooier inderdaad dan het BUB logo. Het heeft niks te maken met frustratie, het is gewoon zo.

Pelgrim 2 juli 2005 12:54

Het gaat hier natuurlijk om een esthetische zaak, dus dat is zuiver persoonlijk. persoonlijk vind ik het BUB logo inderdaad oerlelijk, omdat daar twee elementen in voorkomen die ik gewoonweg wansmakelijk vind: de trikoloor en de eurocratenvlag.

Patriot! 2 juli 2005 13:00

Inderdaad een zuiver esthetisch onderwerp. Zo vind ik het VB logo niet lelijk, het oude wel.

Flandriar 2 juli 2005 13:14

Ik vind dit nieuwe logo ook niet echt je-dat. Het vorige was wat mij betreft mooier (en de naam trouwens ook: Ronduit N-VA!).

Gorefest 2 juli 2005 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Hoe komt het toch dat ik 100% zeker wist dat er iets van de N-VA of VB ging komen. Echt niet geloofwaardig hoor. :roll: Vind het bij de weg een ontzettend mooi logo.

Mja, ik kan Patriot! niet 100% ongelijk geven, het lijkt meer op een logo van een plaatselijk moto-cross team dan van een politieke beweging :mrgreen:
Die leeuw doet mij ergens denken aan een kruising tussen de logo's van FOX

en van van jaguar

;-)[edit]
[size=1]After edit by Gorefest on 02-07-2005 at 16:15
Reason:

Citaat:

Mja, ik kan Patriot! niet 100% ongelijk geven, het lijkt meer op een logo van een plaatselijk moto-cross team dan van een politieke beweging :mrgreen:
Die leeuw doet mij ergens denken aan een kruising tussen de logo's van FOX

en van van jaguar

;-)[/size]

[size=1]After edit by Gorefest on 02-07-2005 at 16:12
Reason:

Citaat:

Die leeuw doet mij ergens denken aan het logo van FOX ;-)

[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Die leeuw doet mij ergens denken aan het logo van FOX (niet de nieuwszender) ;-)[/size]
[/edit]

bartje 2 juli 2005 18:08

IS de naam van Ronduit NV-A dan verandert naar jong NV-A misschien?

Wat het logo betreft; kweet precies niet, maar vind het beetje te druk, allé ja, het valt op dat wel maar echt aantrekkelijk vind ik het niet. Eigen mening hé...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be