Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Waarom komen de moslims massaal naar ons land? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36603)

Wreker 2 juli 2005 10:57

Waarom komen de moslims massaal naar ons land?

Als je de moslims bezig hoort moet je gaan geloven dat het hier voor hen een soort van strafkamp is, een ware hel waar ze voortdurend worden vernederend en gediscrimineerd.

Maar waarom komen ze dan massaal naar hier getrokken?

Waarom laten ze zich begraven in hun thuislanden? Waarom gaan ze naar hun thuislanden om te "bekomen" van de pesterijen in ons land en keren ze daarna terug naar hier?

Waarom?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Wreker on 02-07-2005 at 11:58
Reason:
--------------------------------

Als je de moslims bezig hoort moet je gaan geloven dat het hier voor hen een soort van strafkamp is, een ware hel waar ze voortdurend worden vernederend en gediscrimineerd.

Waarom laten ze zich begraven in hun thuislanden? Waarom gaan ze naar hun thuislanden om te "bekomen" van de pesterijen in ons land en keren ze daarna terug naar hier?

Waarom?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Waarom laten ze zich begraven in hun thuislanden? Waarom gaan ze naar hun thuislanden om te "bekomen" van de pesterijen in ons land?

Waarom?[/size]
[/edit]

Musketo 2 juli 2005 11:51

Omdat dit het OCMW van de wereld is. Of wat dacht je anders?

PAJOT 2 juli 2005 11:52

Het zijn martelaars, voorwaar !!

Musketo 2 juli 2005 11:53

En ook omdat ze het westen willen koloniseren.

sinan123 2 juli 2005 12:10

Wreker, je weet het antwoord op je vraag allang..
Het enige wat je probeert is haatzaaien, veel succes ermee.

Wreker 2 juli 2005 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Wreker, je weet het antwoord op je vraag allang..

Ja ik weet het, het antwoord staat in de Koran, zoals het antwoord op alles trouwens.

Bhairav 2 juli 2005 15:27

Om ons te pesten. Omdat zij kwaedaerdigh zijn.

an1959 2 juli 2005 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wreker

Waarom?

WAAROM??? ze naar Belgie zijn gekomen???Niet omdat het moslims,maar omdat het ARBEIDERS zijn,die men toendertijd in Marokko gaan ronselen is...en
men hen vooruitzicht gaf op een LEVEN,want het was wel zo,dat ze hier het werk kwamen doen,waar ten eerste de belgen niet zo geinteresseerd waren,en ten tweede,omdat ze het niet voor dezelfde prijs zouden doen,en dat nog wel in onze belgische fabrieken.Of denk je dat we een ondergrondse metro hadden gehad ZONDER hen???
En in de chemiefabrieken,die ik zelf heb bezocht,zou ik mijn kinderen ook niet hun heleleven hebben willen zien werken,gansen dag prikkels van de chemie,en regelmatig last van de longen.
En als ze dan ARBEIDER ZIJN,waar bleef in het begin toen die ARBEIDERSSOLIDARITEIT???Neen,ze mochten komen werken,in natte huizen slapen,en gebruik maken van de gepensioneerde hoeren.Want vergeet niet,
het is maar later dat er gezinshereniging gekomen is.
En dan moesten ze inderdaad INTEGREREN,wat voor mij nog altijd is:"Jezelf mogen zijn met je cultuur en gewoonten,m�*�*r ook deze van de anderen te respecteren.Ikzelf heb hen van in het begin als onze gelijken beschouwd,niet méér,maar ook niet minder.
En wat ik van hen geleerd heb???GASTVRIJHEID...Bij ons moet je onder Belgen éérst bellen,of je welkom belt,of het wel past,etcettera.
Daar ga je binnen ,als zij babbelen babbel je mee,eten zij,wordt er een bord bijgeschoven,en zo meer...
En waarom ze in hun thuisland willen worden begraven???Dit heeft niets met onze hel te maken,maar gewoon met familietradities.Is een begrafenis soms ook bij ons,niet de enige gelegenheid om nog eens onder familie te zijn???Spijtig genoeg,helaas.
Waarom de moslims massaal naar ons land komen:Om te werken,en een boterham te verdienen,verdorie.Of is dit te simpel...???...:-o

Wreker 2 juli 2005 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1959
WAAROM??? ze naar Belgie zijn gekomen???Niet omdat het moslims,maar omdat het ARBEIDERS zijn,die men toendertijd in Marokko gaan ronselen is...en
men hen vooruitzicht gaf op een LEVEN,want het was wel zo,dat ze hier het werk kwamen doen,waar ten eerste de belgen niet zo geinteresseerd waren,en ten tweede,omdat ze het niet voor dezelfde prijs zouden doen,en dat nog wel in onze belgische fabrieken.Of denk je dat we een ondergrondse metro hadden gehad ZONDER hen???
En in de chemiefabrieken,die ik zelf heb bezocht,zou ik mijn kinderen ook niet hun heleleven hebben willen zien werken,gansen dag prikkels van de chemie,en regelmatig last van de longen.
En als ze dan ARBEIDER ZIJN,waar bleef in het begin toen die ARBEIDERSSOLIDARITEIT???Neen,ze mochten komen werken,in natte huizen slapen,en gebruik maken van de gepensioneerde hoeren.Want vergeet niet,
het is maar later dat er gezinshereniging gekomen is.
En dan moesten ze inderdaad INTEGREREN,wat voor mij nog altijd is:"Jezelf mogen zijn met je cultuur en gewoonten,m�*�*r ook deze van de anderen te respecteren.Ikzelf heb hen van in het begin als onze gelijken beschouwd,niet méér,maar ook niet minder.
En wat ik van hen geleerd heb???GASTVRIJHEID...Bij ons moet je onder Belgen éérst bellen,of je welkom belt,of het wel past,etcettera.
Daar ga je binnen ,als zij babbelen babbel je mee,eten zij,wordt er een bord bijgeschoven,en zo meer...
En waarom ze in hun thuisland willen worden begraven???Dit heeft niets met onze hel te maken,maar gewoon met familietradities.Is een begrafenis soms ook bij ons,niet de enige gelegenheid om nog eens onder familie te zijn???Spijtig genoeg,helaas.
Waarom de moslims massaal naar ons land komen:Om te werken,en een boterham te verdienen,verdorie.Of is dit te simpel...???...:-o

Zijt gij zo een gepensionneerde moslimhoer?

sinan123 2 juli 2005 16:10

Citaat:

Wat lief, Wreker probeert te provoceren.

Andro 2 juli 2005 16:11

*geeuw*

PAJOT 2 juli 2005 16:13

- primo, het is niet onze verantwoordelijheid dat er nu grote groepen on-europese migranten zitten die onze maatschappij destabiliseren.

- aangezien het onze verantwoordelijkheid niet is, moeten we in de eerste plaats uitgaan van onze eigen belangen, dan pas van die van anderen.

Maw, wie 30 jaar geleden de kultuursprong kon maken, kan dat nu ook in de omgekeerde richting, en 't zal zelfs véél gemakkelijker zijn ook.

Andro 2 juli 2005 16:14

Citaat:

Provoceren en stigmatiseren?;-)

omaplop 2 juli 2005 16:14

Om later als rijk man te gaan rentenieren in hun thuisland??

Veel van die immigranten kopen grond en eigendom in hun thuisland en worden daar aangezien als rijke burgers.

Als ze echt ervoor op een eerlijke manier hebben gewerkt, vind ik dat bewonderenswaardig, lijkt dan op wat vele Vlamingen gedaan hebben vroeger en nu soms ook nog , nl. hard gaan werken in het buitenland en aldus een spaarpotje aanleggen voor de oude dag, zonder profiteren!

sinan123 2 juli 2005 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
*geeuw*

Ik kan begrijpen dat er ook genoeg van krijgt. Iedere topic begint of eindigt met een discussie over moslims/allochtonen.

Beetje saai aan het worden....

Wreker 2 juli 2005 16:31

Citaat:

Wie weet het ze nog een tijdje samen met uw grootvader opgetrokken. Ze zijn toch zo lief meneer!

Kayo 2 juli 2005 19:37

Citaat:

Het enige wat je probeert is haatzaaien, veel succes ermee.

Inderdaad haatzaaien valt onmiddelijk op, maar de gevolgen zijn niet te overzien ...

an1959 2 juli 2005 21:47

Citaat:

Ik ben belange geen moslimhoer...vind uw vocabulaire trouwens niet erg netjes...Ben gewoon een mens en medemens,en tracht me in te leven in de gevoelens van de anderen.Wat niet wil zeggen,dat ik er geen eigen mening op na houd.Maar werkzaam in de gezondheidssector,weet ik dat men dit gedaan heeft...
Wat maakt je zo verbitterd en ongenuanceerd???Als je toevallig met andere mensen hebt te doen gehad,en daardoor niet zo gelukkig bent,tracht dan eens met die mensen(Van over héél de wereld)eens na te gaan SAMEN wat jullie beiden zo frustreert,en probeer van mekaar te leren.Immers ongekend maakt onbemind;En als wereldburgers hebben we allemaal onze goede en slechte kanten,da's een feit.Maar met te LUISTEREN NAAR MEKAAR...kan je véél vooroordelen wegwerken,en geloof me,ik weet waarover ik spreek.Dat gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen,maar als er begrip en goede wil is van beide kanten,zal het probleem zich vanzelf oplossen.Wens je van ganser harte een bredere kijk op het leven toe,ook al is het misschien voor U in het verleden niet altijd gemakkelijk geweest.
ik kan dan wel in uw redenering inkomen,maar met one-liners kom je niet veel verder,of vergis ik me???

Wreker 2 juli 2005 22:27

Citaat:

Ik ben belange geen moslimhoer...vind uw vocabulaire trouwens niet erg netjes...Ben gewoon een mens en medemens,en tracht me in te leven in de gevoelens van de anderen.Wat niet wil zeggen,dat ik er geen eigen mening op na houd.Maar werkzaam in de gezondheidssector,weet ik dat men dit gedaan heeft...
Wat maakt je zo verbitterd en ongenuanceerd???Als je toevallig met andere mensen hebt te doen gehad,en daardoor niet zo gelukkig bent,tracht dan eens met die mensen(Van over héél de wereld)eens na te gaan SAMEN wat jullie beiden zo frustreert,en probeer van mekaar te leren.Immers ongekend maakt onbemind;En als wereldburgers hebben we allemaal onze goede en slechte kanten,da's een feit.Maar met te LUISTEREN NAAR MEKAAR...kan je véél vooroordelen wegwerken,en geloof me,ik weet waarover ik spreek.Dat gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen,maar als er begrip en goede wil is van beide kanten,zal het probleem zich vanzelf oplossen.Wens je van ganser harte een bredere kijk op het leven toe,ook al is het misschien voor U in het verleden niet altijd gemakkelijk geweest.
ik kan dan wel in uw redenering inkomen,maar met one-liners kom je niet veel verder,of vergis ik me???

Je bent zelf beginnen ouwehoeren over die arme gastarbeiderkes die hun vrouwen bedrogen met gepensionneerde hoeren van hier.

Cynicus 3 juli 2005 08:32

Citaat:

Om te werken ???????????????????? Amper 30,7% van de
niet-Europese vreemdelingen werkt : zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=7934.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be