![]() |
[size=6]Verslag van de G8-betogingen[/size]
![]() ![]() Verslag op http://www.indymedia.be : Citaat:
|
Zucht, tis spijtig dat een politieke beweging verkracht en vermoord wordt door enkele extreem linkse en anarchistische herrieschoppers. De boodschap die uitging van de vreedzame betogers wordt helemaal teniet gedaan.
|
Citaat:
Meer zelfs, ze minimaliseren ze zelfs (bvb in het Boek "Ya Basta, andersglobaliseren van onderop"). |
Citaat:
|
Citaat:
U zegt dat ze zelf niet veel doet. Wat moeten ze dan doen? Ordehandhaving is de taak van de politie. Het enige wat zij kunnen doen is geen herrieschoppers mee te brengen en oproepen tot een vreedzame demonstratie. En dat gebeurt dan ook consequent! Ik heb het boek dat U aanhaalt niet gelezen, maar ik vraag mij toch af wat U met minimaliseren bedoelt? Wordt er geschreven dat het geweld slechts afkomstig is van enkele marginale individuen? Dan heeft de auteur groot gelijk. |
Akkoord, maar het is ook altijd wel gemakkelijk om te zeggen : Wij veroordelen dat geweld...maar ondertussen blijft het wel duren.
En ordehandhaving ? als de politie optreedt dan is de helft aan zagen over vrije meningsuiting ( ja een hele winkelstraat afbreken verstaan zij daar ook onder ) en dat ze onterecht worden opgepakt !!! Er zullen idd wel organisaties bij zijn die idd enkel vreedzaam willen betogen !! En sommigen die enkel gaan om de boel kort en klein te slaan...Maar daartussen bevindt zich volges mij het grote meerendeel dat niet actief deelneemt aan dat geweld, en zich beperkt tot : Wij veroordelen dat, maar het eigenlijk toch ook nie zo erg vindt dat er goed wat keet geschopt wordt !!! Dan wordt het altijd wat breder uitgesmeerd in de media. De oplossing daarvoor : oppakken en is wat serieuze straffen opleggen. En wat vooral zal helpen : BETALEN van de schade die ze aanrichten !!! DAT zal al serieus veel oplossen !!! kan toch niemand iets op tegen hebben vermits ze alleen maar vreedzaam willen betogen en dat veroordelen ? |
De'r gebeurt niks tegen da geweld omdat een groot deel van die betogers van mening zijn da 'als nie van mij is kant mij nie schelen wa ermee gebeurt'. De welbekende struisvogelpolitiek dus, dewelke veruit het meest verspreidt is, zelfs nog meer dan het kapitalisme of wat dan ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze dan eens gaan betogen in china, bijvoorbeeld tegen de drieklovendam, een ramp is voor de mensen die daar wonen.
Maar neen, liever hier wat schijnrebellie opwerpen, bah, de zieligaards. Der is nog nooit 1 afrikaan beter geworden door die anti's |
Wat heeft een lul op Jahjah's gezicht plakken ú al opgebracht?
|
Citaat:
Geef nu toe, als je door de winkelstraten aan het stappen bent in het midden van een betoging en je ziet een mooi kledingstuk achter de winkelruit, wat is dan het eerste waar je aan denkt? Right: Just do it! |
Citaat:
Wat is erger? De persoon die bewust kiest voor zichzelf, of degene die tracht zijn geweten te sussen met een plezierreisje naar waar de G8 ontmoet? Hypocriete lummels is de enige omschrijving die ik eraan kan geven. Verlaag gerust uw eigen inkomen naar wat de wereldmediaan is, ik zal de rest doorstorten naar ontwikkelingshulp. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
"Hypocriete lummels is de enige omschrijving die ik eraan kan geven. Verlaag gerust uw eigen inkomen naar wat de wereldmediaan is, ik zal de rest doorstorten naar ontwikkelingshulp."
Ik geef toe dat ik graag elke maand een half miljoen wil verdienen (als t kan een heel miljoen). Ik wil mijn eigen loon (ik heb er op dit moment trrouwens geen) niet naar beneden halen, ik wil dat van ANDEREN zien stijgen naar mijn niveau. Noemt u dat dan hypocriet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be