![]() |
Tom Boonen doet het weer !
Eerste rit in lijn in de ronde van Frankrijk en er wint al een Vlaming. De tour kan niet beter beginnen :-) ! Hij heeft gewoon topsprinters als McEwen en Hushovd overklast. Hopelijk wint hij de groene trui, want het is van eind jaren 80 geleden dat er nog eens een Vlaming de groene trui won (Eddy Planckaert) ! Chapeau voor Tom. Zeggen dat hij gaat voor ritwinst en dat dan ook doen. Zijn palmares voor dit jaar mag er alleszins al zijn. Eindelijk een Vlaming die kan meedoen op het allerhoogste internationale niveau !
lees meer: www.hln.be |
Ik hoop dat hij volhoudt en de bergen ook nog overleeft.
Zijn ploegmaats hebben hem op het einde nog goed afgeleverd want hij zat aanvankelijk wel slecht geplaatst, vond ik. Hushovd had nu wel een grotere concurrent geweest als hij al vroeger zijn plaats rond hun 2 had gekozen want hij moest toch een groot stuk goed maken. |
fantastische overwinning
btw; ik zou daardoor niet echt gaan beweren dat we nu meespelen in de grote rittenkoersen, ik ken nogaltijd geenenkele Belg die in tour/giro/vuelta zelfs maar bij de beste 20 kan eindigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wielrennen, echt iets voor Vlaemsche kleuterboerkes.
|
Citaat:
"geenenkele Belg die kan meespelen voor de podiumplaatsen". |
Chapeau voor Boonen!Tis weer ne Limburger hé,taai volk------->net zoals ik ;-)
|
nvm[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar soit,ze hebben gelijk,het is dus Balen waar Boonen geboren en getogen is.Maar is toch maar ne kilomter of 10 van bij mij vandaan. |
Citaat:
|
Hij doet het weer.
![]() |
Nu is iedereen blij he. Ah ja, want ònzen Tom heeft gewonnen hoor.
Dom volk. |
Citaat:
|
Ik probeer alleen maar de denkpatronen van het gepeupel te volgen hé.
|
aw, dat moet pijn doen
|
Flauwerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be