![]() |
Festival Werchter
Wat vindt u van het rock-festival Werchter ?
|
veel te duur en veel te lang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ge kunt beter naar optredens gaan kijken in den biebob.
|
verloedering van de maatschappij,echt wel verbieden zulke zaken !!!
|
Te lang, te duur, te weinig muziekliefhebbers, en ik kan de Schuur zijne kop niet zien.
|
vier dagen zijn te lang;
Maar zo éen dag is echt wel goed. Muziek ook vet. Alleen: véel te duur; en de commercie druipt er van af. Maarja, wat doe je eraan? |
Citaat:
failliet laten gaan dat circus. |
Volleybal-tournooi (vrijdagavond + weekend) in Moerbeke was veel plezanter
|
Citaat:
:twisted: |
Ik ben voor mijn allereerste keer naar Werchter geweest. Wat een decadente bedoeling. Ik was er met mijn broer en een vriendin. En die vriendin had zelf nog een vriendinneke meegenomen. Ik dacht dat ze 18 jaar was en ze bleek maar 14 te zijn. De troubles begonnen al aan de ingang toen haar rugzak vol drankflessen zat. Veel mensen komen blijkbaar niet voor de muziek, maar vooral om te zuipen, te roken, en god weet wat nog allemaal.
Ik ben donderdag en vrijdag geweest. Ik had geen combi, omdat die zogezegd na een halve zaterdagvoormiddag al uitverkocht waren. Ik had die dag een examen bij De Witte & Morel. Een week voor het festival waren er ineens overal combitickets te vinden! Wat een afzuip, want iedereen had reeds dagkaarten. Enfin, totale kostprijs: 52 euro (do) + 59 euro (vrij) + 4 euro reservatiekosten + 12 euro voor 3 stukjes pizza + 3 euro voor een schraal broodje + 4 euro voor een zak friet met loempia + 10 euro aan drankbonnen ... Da's al bijna 150 euro! En met een dagticket mocht ik niet eens de trein of de bus op, ook dat moest ik nog bijbetalen! Ik was schandalig veel geld kwijt voor een jonge 23 jarige werkzoekende! De optreden zelf vielen goed mee, geen 150 euro waard, maar toch enkele dingen gezien en gehoord die me zijn begebleven, de rest van Werchter is platte commercie! |
Citaat:
En dat heeft dan een Brian Molko quote... |
Veel te duur, maar de optie "Ik ben tegen Bush en anti-globalist maar aan deze decadente kapitalistische hoogmis doe ik toch mee " vond ik zo schitterend dat ik er maar op heb gestemd.
Zo zijn er inderdaad veel mensen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Snappen jullie dat dan niet dat het systeem gebruikt word tegen zichzelf? Het is een manier om mensen te bereiken. Of willen jullie dat groepen "eerlijk" blijven en hun boodschap maar kunnen verspreiden onder een beperkt publiek? Het is niet omdat die imperialistische zwijnen denken "laat ze maar rebeleren, zullen wij er geld aan verdienen" denken dat het omgekeerde niet gedacht kan worden: "laat hen maar globalistisch wezen, zullen wij dat systeem wel tegen zichzelf gebruiken". Maar neen, liever de slimme uithangen met net-niet-mainstream meningen zoals hierboven... |
Citaat:
Ik neem het niet dat ze mij zo aftroggelen, dus doe ik er zelf wat aan. Gewoon nemen en weglopen. Niks te betalen aan die afzetters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be