![]() |
Tv-tip v/d dag
Vanavond allen kijken naar nederland 1 om 22.45u... Follow The Leader met als gast F. De Winter in confrontatie met een moslima..
'k zen benieuwd wat ie er van gaat bakken.. ;-) [edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Dju toch,ik moet werken :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
Hartelijk dank! |
Citaat:
|
komt wel ergens op één of andere website... niet panikeren !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kreeg wel heel de panel tegen zich! Reactie van panel was gelukkig zeggen mensen als wanijn en wildiers zulke dingen niet Maar ja ik denk dat men in dit programma ook bewust echte anti vlaams belangers in het programma heeft opgenomen |
Of Nederlanders zijn misschien gewoon verstandigere mensen?
|
Zich zo laten uitscheiten door een behoofddoekte, preutse moslima.. FdW zijn bloed moet wel gekookt hebben. :evil:
|
Citaat:
/nice /job |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wordt lachen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet weten wat ge wilt, hè manneke.;-) |
Mmm, nuja ik kende dat programma eerst niet, ik dacht dat het een 'echt' politiek praatprogramma was gelijk P&D; maar het leek eerder een spelletjesprogramma. Ik dacht niet dat ze in Nederland ook nog zenders �* la VRT hadden; zo een zure gezichten in het 'publiek' had ik nog nooit gezien. Maja, FDW stond zijn mannetje wel.. ;-)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
blijkbaar zijn die nederlanders dus echt wel NOG dommer dan de huidige kiezers van de meerderheidspartijen.
Zetten ze daar een wezen neer in een zwarte outfit dat wa woorden begint te brabbelen....maar ze wist nie waarover ze het had. de Fluppe is den beste debatter van de lage landen. Niemand wint het van hem want hij zegt de objectieve waarheid zoals we die dagelijks tegenkomen op straat. De rest van de politiekers leven nog in hun droomwereld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be