Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   drugs (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36728)

prutske 5 juli 2005 19:54

drugs

Hoe zou dat nu komen dat er zoveel franse wagens op het kiel om drugs komen?
Ha ze hebben het gevonden op het schoon verdiep,omdat er werken zijn op de ring?Ze gaan de wagens controleren zeggen ze.Verkeerd natuurlijk,ge moet de dealers pakken of mag dat niet op het Kiel van den burgemeester,dat stelt zijn
wijk in een slecht daglicht?Dat is het natuurlijk al lang,sukkelaars van politie die het echte werk niet mogen of kunnen doen?
Ik zou daar niet willen wonen.

Percalion 5 juli 2005 20:13

Drugs zijn leuk.

Musketo 5 juli 2005 21:44

Morgen ga ik gebruiken in het Brussels stadspark.

( ik heb de openingspost trouwens niet gelezen. Hij leek me erg saai. )

prutske 5 juli 2005 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

ik heb de openingspost trouwens niet gelezen. Hij leek me erg saai. )

Doe maar,maar zeg later niet had ik dat maar geweten.!!!!;-)

Stratcat 5 juli 2005 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Doe maar,maar zeg later niet had ik dat maar geweten.!!!!;-)

Hadden we wat maar geweten? Dat jij Prutske bent?

Stratcat 5 juli 2005 23:50

Citaat:

Ik ook niet. Jij woont er niet, ik woon er niet. Lang leve de vrije markt, waardoor het juiste krapuul bij het juiste krapuul terecht komt. Vraag en aanbod. Of waar dacht je dat de hardwerkende Vlaming die in is voor een verzetje zijn coke gaat halen?

Stratcat 5 juli 2005 23:52

Citaat:

( ik heb de openingspost trouwens niet gelezen. Hij leek me erg saai. )

Je bedoelt toch niet dat je in het Brusselse stadspark een joint gaat roken. Want dat lijkt me nog kilometers onder erg saai.

Musketo 5 juli 2005 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Je bedoelt toch niet dat je in het Brusselse stadspark een joint gaat roken. Want dat lijkt me nog kilometers onder erg saai.

Maar nee gij.

(...)

DaBlacky 6 juli 2005 14:42

meteen een shotje heroïne...

Patriot! 6 juli 2005 21:06

Drugs zijn het werk van de DUIVEL

Musketo 6 juli 2005 21:33

Uhu. En dan?

gorik 7 juli 2005 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Drugs zijn het werk van de DUIVEL

laten we het houden bij de verloedering van de maatschappij

Yann 7 juli 2005 10:44

Citaat:

Hoe zou dat nu komen dat er zoveel franse wagens op het kiel om drugs komen?
Ha ze hebben het gevonden op het schoon verdiep,omdat er werken zijn op de ring?Ze gaan de wagens controleren zeggen ze.Verkeerd natuurlijk,ge moet de dealers pakken of mag dat niet op het Kiel van den burgemeester,dat stelt zijn
wijk in een slecht daglicht?Dat is het natuurlijk al lang,sukkelaars van politie die het echte werk niet mogen of kunnen doen?

Gisteren nog op het De Coninckplein: grootscheepse politie-razzia met veel machtsvertoon (combi's, gevechtskledij, mitrailleurs...). Dat is nu wel niet het Kiel, maar als buurt toch minstens even crimineel.

Musketo 7 juli 2005 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gorik
laten we het houden bij de verloedering van de maatschappij

Absoluut. :roll:

Of misschien iets dat er op wijst dat uw stuk maatschappij fundamenteel fout in elkaar zit.

gorik 7 juli 2005 12:02

Citaat:

Absoluut. :roll:

Of misschien iets dat er op wijst dat uw stuk maatschappij fundamenteel fout in elkaar zit.

dan mag u aan mij eens uitleggen welke FUNDAMENTELE fout zich in de maatschappij bevind.
ik heb niets tegen mensen die eens een jointje roken, maar ik vind het even stom en zinloos als sigaretten.
de stap tot...wordt steeds kleiner en de leeftijd waardoor die stap wordt gezet ook.
het blijft uiteraard niet bij joints, ik denk dat je zelf wel weet hoeveel cocaïne gebruikers er de laatste jaren zijn bijgekomen en dat over heel Europa.
ze vroegen dit schooljaar aan men klas hoeveel mensen er al drugs hadden gebruikt(en nee geen alcohol). van de 25 leerlingen, allen tussen de 16 en 18 jaar, waren er maar drie die nooit gebruikt hadden!!
het aantal verslavingen en het experimenteren met drugs neemt fataal toe!

Musketo 7 juli 2005 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gorik
dan mag u aan mij eens uitleggen welke FUNDAMENTELE fout zich in de maatschappij bevind.
ik heb niets tegen mensen die eens een jointje roken, maar ik vind het even stom en zinloos als sigaretten.
de stap tot...wordt steeds kleiner en de leeftijd waardoor die stap wordt gezet ook.
het blijft uiteraard niet bij joints, ik denk dat je zelf wel weet hoeveel cocaïne gebruikers er de laatste jaren zijn bijgekomen en dat over heel Europa.
ze vroegen dit schooljaar aan men klas hoeveel mensen er al drugs hadden gebruikt(en nee geen alcohol). van de 25 leerlingen, allen tussen de 16 en 18 jaar, waren er maar drie die nooit gebruikt hadden!!
het aantal verslavingen en het experimenteren met drugs neemt fataal toe!

Wat denkt ge zelf? :roll:

gorik 7 juli 2005 12:29

Citaat:

Wat denkt ge zelf? :roll:

kan u ook eens iets weerleggen?
u standpunt verdedigen?

u gewoon met de inhoud bezighouden en niet uit de hoogte doen alsof u het grote gelijk heeft?

Patriot! 7 juli 2005 14:22

Negeren, gorik, negeren... hij brengt niets bij aan het debat.

Musketo 7 juli 2005 15:07

Ja want d�*t moet er zijn hé. Debat.

Ik begin die B.U.B.'ers echt met de minuut idioter te vinden.

Percalion 7 juli 2005 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Negeren, gorik, negeren... hij brengt niets bij aan het debat.

En de leden van de BUB wel, uiteraard. Goddank gebruiken zij immers steeds echte argumenten, en zitten hun redeneringen altijd logisch ineen. Daar is geen speld tussen te krijgen, zeg ik je.

Overigens is druggebruik allemaal de schuld van het flamingantisme. En Hans1 zal sebiet eens uitleggen hoe dat komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be