Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Omdat de Vlaamse Media ondemocratisch zijn .... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36731)

Antoon 5 juli 2005 20:59

Omdat de Vlaamse Media ondemocratisch zijn ....

Omdat de Vlaamse Media ondemocratisch zijn (vooral dan de VRT), en omdat ze bij politieke duidingsprogramma's eenzijdige en ongenuanceerde inhoud brengen, omdat ze bijvoorbeeld met de regelmaat van een klok kleine partijtjes als Groen en Spirit aan het woord laten of erover informeren, maar tegelijk een ongekende sabottage en boycot van de grootste partij van Vlaanderen uitvoeren, het Vlaams Belang.

Om die redenen heeft de Nederlandse televisie gedacht een gat in de markt te vinden in Vlaanderen, en haar gekende onpartijdige, veelzijdige, professionele en openbare functie ook voor Vlaanderen uit te voeren. Goed gezien van de Nederlanders !

Vandaar volgende programmatie voor vanavond :

Follow the leader - Nederland Een

´Pitbullinterviewer' Tijs van den Brink legt de voorman van het Vlaams Belang (voorheen Vlaams Blok) Filip Dewinter het vuur aan de schenen. Naderhand beoordeelt een panel hoe Dewinter heeft gepresteerd.

Tijdstip uitzending: 22:45 uur

En kom mijn huid nu niet volschelden voor Vlaams Blokker, want dat ben ik niet, dat weten de meesten hier ook.

Ik kan de voormalige-Oostblok-mentaliteit van onze Media hier gewoon niet meer luchten. Het zijn eenzijdige en onprofessionele propagandisten, terwijl ze net als de Nederlanders een publieke functie horen te hebben.

Maar ja, het zijn ook maar een stelletje amateurs bij ons. Hun politieke kleur is belangrijker dan hun kunde om te worden aangenomen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Antoon on 05-07-2005 at 22:02
Reason:
--------------------------------

Omdat de Vlaamse Media ondemocratisch zijn (vooral dan de VRT), en omdat ze bij politieke duidingsprogramma's eenzijdige en ongenuanceerde inhoud brengen, omdat ze bijvoorbeeld met de regelmaat van een klok kleine partijtjes als Groen en Spirit aan het woord laten of erover informeren, maar tegelijk een ongekende sabottage en boycot van de grootste partij van Vlaanderen uitvoeren, het Vlaams Belang.

Om die redenen heeft de Nederlandse televisie gedacht een gat in de markt te vinden in Vlaanderen, en haar gekende onpartijdige, veelzijdige, professionele en openbare functie ook voor Vlaanderen uit te voeren. Goed gezien van de Nederlanders !

´Pitbullinterviewer' Tijs van den Brink legt de voorman van het Vlaams Belang (voorheen Vlaams Blok) Filip Dewinter het vuur aan de schenen. Naderhand beoordeelt een panel hoe Dewinter heeft gepresteerd.

En kom mijn huid nu niet volschelden voor Vlaams Blokker, want dat ben ik niet, dat weten de meesten hier ook.

Ik kan de voormalige-Oostblok-mentaliteit van onze Media hier gewoon niet meer luchten. Het zijn eenzijdige en onprofessionele propagandisten, terwijl ze net als de Nederlanders een publieke functie horen te hebben.

Maar ja, het zijn ook maar een stelletje amateurs bij ons. Hun politieke kleur is belangrijker dan hun kunde om te worden aangenomen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik kan de voormalige-Oostblok-mentaliteit van onze Media hier gewoon niet meer luchten. Het zijn eenzijdige en onprofessionele propagandisten, terwijl ze net als de Nederlanders een publieke functie horen te hebben. Maar ja, het zijn ook geen echte professionelen bij ons.[/size]
[/edit]

Pascal L. 5 juli 2005 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Inderdaad!

MaximusC 5 juli 2005 21:51

Hey,

Bedankt! Ik vin dat zalig om te zien! Ze zijn trouwens bezig hé.

GrtZ,
Maximus

Musketo 5 juli 2005 22:11

/ gatlek

/ antoon

( Voil�*, nu val ik niet te veel uit de toon. )

giserke 5 juli 2005 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
/ gatlek

/ antoon

( Voil�*, nu val ik niet te veel uit de toon. )

jij behoord ook meer tot de decorstukken van dit forum dan wat anders hé

Musketo 5 juli 2005 22:45

/laugh

voicelesscharlie 5 juli 2005 23:49

De reacties op het programma zijn om van te smullen.

http://www.eo.nl/portals/programs/ep...portal=4177509

Musketo 5 juli 2005 23:52

Jammer toch. Nu kunnen we helemaal géén programma's meer kijken!

jules 5 juli 2005 23:52

interviews met VB kopstukken zijn vooral saai.
Je weet immers op voorhand welke dingen ze zullen zeggen, wat ook de vragen zijn.

sinan123 5 juli 2005 23:53

Tja, misschien ligt het toch niet aan de media maar Fillip.

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

serial 6 juli 2005 00:03

Heb het vandaag gezien en was inderdaad redelijk flauw :/

Musketo 6 juli 2005 00:04

Ik heb het goddank niet gezien en Filip blijft een wagelijk demagogisch dieptepunt in de geschiedenis van de mensheid.

Seba 6 juli 2005 00:13

Citaat:

Ik heb het goddank niet gezien en Filip blijft een wagelijk demagogisch dieptepunt in de geschiedenis van de mensheid.

inderdaad, net zoals zijn grootste tegenstanders trouwens[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Seba on 06-07-2005 at 01:14
Reason:

Citaat:

inderdaad, net zoals zijn grootste tegenstanders trouwens[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote=Musketo]Ik heb het goddank niet gezien en Filip blijft een wagelijk inderdaad, net zoals zijn grootste tegenstanders trouwens[/size]
[/edit]

Musketo 6 juli 2005 00:17

/scratch

voicelesscharlie 6 juli 2005 00:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules
interviews met VB kopstukken zijn vooral saai.
Je weet immers op voorhand welke dingen ze zullen zeggen, wat ook de vragen zijn.

Tja ze kunnen maar antwoorden op de vragen hé.
Als ze steeds komen aandraven met dezelfde domme PCten vragen zo van ben jij een rascist, dan kan het programma inderdaad saai worden.;-)

Internaut 6 juli 2005 06:44

je kan de video bekijken op: http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6319923

Bhairav 6 juli 2005 07:04

VB vraagt erom. Door gewoon VB te zijn.

chomsky 6 juli 2005 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door separatist

tja, je kunt het natuurlijk gaan bekijken, maar misschien roept vlaams belang beter niet op om ernaar te kijken... het 'eindoordeel' was vernietegend, ook in nederland zien ze het ware vlaams belang, en op veel sympathie kunnen ze ook daar niet rekenen... dat wisten ze eigenlijk al, als je initiatieven opzet met een randdebiel als nawijn hoef je in nederland niet meteen aanzien verwachten...

Grellig 6 juli 2005 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chomsky
tja, je kunt het natuurlijk gaan bekijken, maar misschien roept vlaams belang beter niet op om ernaar te kijken... het 'eindoordeel' was vernietegend, ook in nederland zien ze het ware vlaams belang, en op veel sympathie kunnen ze ook daar niet rekenen... dat wisten ze eigenlijk al, als je initiatieven opzet met een randdebiel als nawijn hoef je in nederland niet meteen aanzien verwachten...

Dat vindt u,maar de kiezer heeft de macht in handen,afwachten dus.

chomsky 6 juli 2005 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Dat vindt u,maar de kiezer heeft de macht in handen,afwachten dus.

beste vriend, je gelooft toch nooit dat nawijn, tenzij een verzameling andere randdebielen, enig electoraat kan behalen...; de man verkondigt al een half jaar dat hij binnenkort met een nieuw politiek initiatief komt, hoe of wat dat weet hij zelf nog niet, maar 'het komt eraan'...; LPF (waar hier en daar toch iemand tussenzit met wat verstand) lacht die man uit waar hij bijstaat... (en gesteld dat hij toch wat stemmen ronselt en een 'partij' van betekenis zou kunnen zijn, niemand is zo zot om met Nawijn, gezien het vorige debacle, in zee te gaan); ik snap niet dat het vlaams belang dat niet ziet, maar ze doen zichzelf alleen maar de das om in nederland door met zo'n figuren op te trekken (mij niet gelaten hoor)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be