![]() |
Blank europa of Vrij vlaanderen?
Naar aanleiding van een programma op nederland gisteren met als Gast Filip Dewinter wil ik eens aan jullie vragen welk antwoord jullie kiezen van deze twee
|
Wa verstade onder "vrij"?
|
Citaat:
|
En vrij van alle andere vrijheden die we amper hadden...
Nul de botten vrijheid eigenlijk. |
Ik wil geen Vlaanderen waar Mohamed en Fatimah de plak zwaaien.
Blank Europa dus. |
Citaat:
|
Stomme poll. Je kan net zo goed vragen om een blank internet. Misschien is jouw beste makker hier wel een zwarte homoseksuele moslim. :roll:
|
Zonder enige twijfel een blank, Europees Europa.
Een onafhankelijk Vlaanderen is tenslotte maar een middel. |
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
vind ik maar nonsens; al die raciale theoriën zijn achterhaald. Wij moeten streven naar CULTUUR-behoud, ons straatbeeld mogen we niet in handen geven van vreemde import, dáar ligt het doel. Wij leven in Vlaanderen, in België, de Lage Landen, Europa. Of hier nu 1 of 2% arabieren of negers verblijven is totaal onbelangrijk (in biologische zin dus), zeker om dat als "einddoel" te beschouwen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
http://www.eo.nl/portals/programs/ep...pisode=5910844 Hij zei ook ouder en milder te worden. Mais moi, ik word nooit milder. |
verder koos ik voor Vrij Vlaanderen; vrij van 'non', vrij van PS/di Rupo, vrij van de antidemocratische monarchie, vrij van het Belgische staatsjuk.
Waar moeten wij naar streven? een Vlaamse volksdemocratie, die rechtstreeks de wil van het volk ten uitvoer brengt, waar particratie en bureaucratie worden uitgeschakeld, en waar de multicul wordt overgeleverd aan de mening van het volk en niet aan een paar corrupte partijleiders. |
Citaat:
|
Geen van beide.
|
Citaat:
|
Citaat:
Majah, je zou het mij kunnen uitleggen. |
Ik heb daar niets aan toe te voegen...
|
Wat een bizar dilemma...:?
Misschien als compromis een vrij Europa voorstellen.:| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be