Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Marktpropaganda. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36844)

Grellig 8 juli 2005 17:06

Marktpropaganda.

Morgenvoormiddag propaganda van het Vlaams Belang gaan uitdelen op de wekelijkse markt in ons dorp.Ben benieuwd hoe de mensen gaan reageren als ze weten dat we volgend jaar met een eigen lijst gaan opkomen(voor de eerste keer) in mijn dorp.

Wat vinden de VB-ers van die Vlaamse pas,hebben jullie die ook gehad?Mooi gemaakt hé!

A ja,ik zal op deze topic laten weten hoe de mensen gereageerd hebben.

Grellig[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 08-07-2005 at 18:07
Reason:
--------------------------------

Morgenvoormiddag propaganda van het Vlaams Belang gaan uitdelen op de wekelijkse markt in ons dorp.Ben benieuwd hoe de mensen gaan reageren als ze weten dat we volgend jaar met een eigen lijst gaan opkomen(voor de eerste keer) in mijn dorp.

Wat vinden de VB-ers van die Vlaamse pas,hebben jullie die ook gehad?Mooi gemaakt hé!

Grellig[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Grellig[/size]
[/edit]

Hans1 8 juli 2005 17:32

Je zal zien hoeveel flaminganten er nog overblijven. Ik wens u veel succes...

Grellig 8 juli 2005 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Je zal zien hoeveel flaminganten er nog overblijven. Ik wens u veel succes...

Ja Hans,ik ben stiekem toch benieuwd naar de mening van Jan Met De Pet.

Stubaf. 8 juli 2005 17:39

Bij deze wens ik Grellig alvast véél succes en geef hem tevens ook de raad om reacties in deze thread van pruts-voorzitterkes te negeren. Kennelijk kunnen ze het niet verkoppen dat zij zelfs nog geen succes kunnen oogsten met ondemocratische politieke actiemiddelen zoals aanklachten en ordeverstoring, terwijl het VB écht leeft bij de mensen.

Hans1 8 juli 2005 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Bij deze wens ik Grellig alvast véél succes en geef hem tevens ook de raad om reacties in deze thread van pruts-voorzitterkes te negeren. Kennelijk kunnen ze het niet verkoppen dat zij zelfs nog geen succes kunnen oogsten met ondemocratische politieke actiemiddelen zoals aanklachten en ordeverstoring, terwijl het VB écht leeft bij de mensen.

Vandaar uw chronische onbekwaamheid om grote betogingen te organiseren.;-)

Percalion 8 juli 2005 17:46

... in tegenstelling tot de BUB, die telkens honderdduizenden betogers op de been weet te krijgen. De federale politie telde er slechts tien.

Grellig 8 juli 2005 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.

Merci Stubaf!

Yann 8 juli 2005 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

Grellig

Hey Grellig,

Welk dorp is dat als ik dat mag weten?

Grellig 8 juli 2005 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Hey Grellig,

Welk dorp is dat als ik dat mag weten?

Neerpelt,Noord-Limburg

daiwa 8 juli 2005 18:30

Citaat:

Neerpelt,Noord-Limburg

Succes Grellig. :thumbsup: :thumbsup:

En als ge daar een bubber ziet rondlopen met een driekleurige schotelvod weet ge direct wie ge voor u hebt. :-D

Yann 8 juli 2005 18:35

Citaat:

Neerpelt,Noord-Limburg

Ik ben benieuwd naar de resultaten. :wink:

Grellig 8 juli 2005 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Succes Grellig. :thumbsup: :thumbsup:

En als ge daar een bubber ziet rondlopen met een driekleurige schotelvod weet ge direct wie ge voor u hebt. :-D

:rofl:

Yann 8 juli 2005 19:02

Flauw mopje. zelfs moest ik een flamingant zijn, ik zou er nog niet om glimlachen.

Percalion 8 juli 2005 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Flauw mopje. zelfs moest ik een flamingant zijn, ik zou er nog niet om glimlachen.

Ja jong. Bijna zo slecht als die moppen over Vlamingen die om de twee jaar een auto aan de Walen geven, zo van "haha, en zeg eens, welk deel van de auto geef jij?". Totaal niet grappig, hé. Zelfs als ik een belgicist was (God verhoede) zou ik er nog niet kunnen om glimlachen.

Hans1 9 juli 2005 19:46

Gaan we die resultaten nog krijgen of is het resultaat te zielig om te rapporteren?;-)

Patriot! 9 juli 2005 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Ja jong. Bijna zo slecht als die moppen over Vlamingen die om de twee jaar een auto aan de Walen geven, zo van "haha, en zeg eens, welk deel van de auto geef jij?". Totaal niet grappig, hé. Zelfs als ik een belgicist was (God verhoede) zou ik er nog niet kunnen om glimlachen.

Dat doen wij ook niet.

Musketo 9 juli 2005 20:42

De B.U.B. begint serieus op mijn zenuwen te werken. Wat staat in hun partijprogramma? "Flaminganten moeten kapot.", en daarmee is de kous af of zo?

Grellig 9 juli 2005 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Gaan we die resultaten nog krijgen of is het resultaat te zielig om te rapporteren?;-)

Zwijg stil Hans,onze man met het materiaal was niet komen opdagen,hebben niets kunnen uitdelen.:cry:

Zullen het maar zetten onder de noemer "kinderziekten" zeker?

Uit armoe ben ik toen maar op een terras gaan zitten,ne Palm of 3 gedronken en ben vertrokken.

jules 9 juli 2005 20:49

8O was jij één van die idiote Lonsdalerkes die vandaag op de Meir Sieg heil liepen te roepen ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by jules on 09-07-2005 at 21:51
Reason:

8O was jij één van die idiote Lonsdalerkes die vandaag op de Meir Sieg heil liepen te roepen ?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

8O was jij één van die idiote Lonsdalerkes die vandaag op deMeir Sieg heil iepen te roepen ?[/size]
[/edit]

Grellig 9 juli 2005 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules
8O was jij één van die idiote Lonsdalerkes die vandaag op deMeir Sieg heil iepen te roepen ?

Ik woon in het noorden van Limburg,dus dat was ik niet.En trouwens,ik hou me met zulke zaken niet bezig.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be