![]() |
Noël Slangen steekt 3.7 mio euro belastinggeld in zijn zak
Het BAM is de Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel, en zet ism de Vlaamse overheid regelmatig grote projecten op poten. Hiervoor doen ze soms beroep op adviesbureaus.
Zo deden ze voor maar liefst 3.7 mio euro beroep op bureau 'Groep C'. En Groep C, dat is niemand minder dan Noël Slangen. Vriendjespolitiek ten top dus, en dat met belastinggeld. |
bron : Knut Noordland
|
Zeg man, zou je eens al je "politici zijn zakkenvullers" - berichten in één thread kunnen plaatsen?
Dat zou een stuk handiger zijn om te negeren. Dank u. |
Citaat:
|
Citaat:
1.5 miljoen euro ! niet meer, niet minder ! 8O Slangen... moeilijk te pakken en gevaarlijke beesten 8O |
Nog gaan liegen ook. Het stond in alle kranten dat het 6 miljoen was.
|
Ahja, want kranten zijn altijd een betrouwbare bron. Altijd.
|
Eén krant niet. 5 misschien wel. Of moet ik het VB zelf geloven misschien?
|
Zeker de Morgen of het Pallieterke.
Er is een verschilletje tussen N. Slangen met bijhorende adviesbureaus, en het VB als politieke partij. N. Slangen is niet verkozen. En als men over veroordelingen wil beginnen. N. Slangen kreeg geen reeks processen tot ze een gewillige rechter vonden. |
Ja.
Hé, maar wacht eens. Jij bent advocaat. Er bestaan toch wetten en besluiten die de financiering van politieke partijen regelen? Dat moet dus op te zoeken vallen. Aan het werk, Hans. Huphup. |
Citaat:
|
Citaat:
wat het Vlaams Belang totaal nog is kassa heeft is een andere zaak ! |
Citaat:
Ik hoef ook niet akkoord te gaan met het feit dat SP-A dotatie krijgt, of VLD, of zelfs CD&V. Maar dat gebeurd nu ook eenmaal. |
Citaat:
Een man met een dergelijk verleden zou eigenlijk geen overheidsopdrachten meer mogen krijgen.Maar wellicht heeft hij machtige vrienden en dus ook privileges |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel het volgende voor daar er hier toch genoeg belang-fans rondhuppelen: Men opene zijn (eigen) e-mailbox of men neme de gsm/telefoon/fax/telex/postduif/andere, en men berichte het Vlaams Belang over deze onzedige feiten. Het Belang zal, als deze beschuldigingen waarheid blijken, maar met graagte het parket of de polies inlichten en de zaak op TV komen uitleggen zodat zelfs De Aguire niet via haar beproefde stemmingmakerij een schandaal zal kunnen verhinderen. Geen dank. Milde giften (laten we zeggen: 5 procent commissie volstaat, liefst op mijn Zwitserse rekening) mag u met de glimlach storten. Bent u van het zwakke geslacht en vertoont u blond haar evenals enkele andere kenmerken, dan kan tevens een andere regeling getroffen worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De overheidsopdrachten van Slangen zou ik toch ook wel eens nader onderzocht willen zien. Principieel vind ik al dat hij moet kiezen, ofwel raadgever van den eerste minister, ofwel een adviesbureau leiden, dat een zeer groot gedeelte van zijn inkomsten uit overheidsopdrachten haalt. |
Citaat:
Hij krijge zijn 'rechtmatig' deel in de processen pas als Verhofstadt de laan uit, en zijn macht kwijt, is. |
Terloops...
De man van een nichtje van mij werkt voor Slangen. Hij zat ook een tijdje op het kabinet van Verhofstadt. Hij vertelde mij persoonlijk dat het Slangen is die alles in verband met de huidige verkeerssituatie in Antwerpen regelt. Niet gratis uiteraard... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be