![]() |
Boudewijn Bouckaert stapt uit VLD-partijbestuur
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Als hij zichzelf sanctioneert moet Baby Somers dat niet meer doen.
De VLD is een echte veaudeville. |
Citaat:
|
Pffff... Het is een grotere straf voor de VLD dan voor Bouckaert.
Bouckaert is professor, en de VLD is een partij die ligt te stuiptrekken, denk ik soms. De VLD heeft Bouckaert meer nodig dan omgekeerd. |
Jep,
We kunnen gerust aannemen dat de professor een strategie heeft. Zo iemand denkt na alvorens te handelen. Een partijtop die Somers als een van de hoofdvogels beschouwt, is in mijn ogen debiel. |
Ik ben ferm ontgoocheld in dat Welvaartcongres van VLD-Vivant. Hadden ze eens de mogelijkheid om zich positief te profileren...
|
Dood aan de VLD!
|
En aan homoseksuelen natuurlijk ;)
|
Wie is godverdomme Boudewijn Boekaart ?
*pats*[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Eindelijk, elk VLD-lid de naam liberaal waardig zou uit de VLD moeten stappen!
Boudewijn stapt evenwel niet uit de VLD, alleen uit het partijbestuur... Jammer, hij zou er beter helemaal mee breken. |
prachtig! :-D
nu nog helemaal uit de vld smijten dat stuk neocon. sujetten als bouckaert betekenen een gevaar voor duizenden kansarme vlamingen. |
[quote]
Citaat:
Hier ligt de (enige?) kans voor de VLD om toch nog een toekomst te hebben na hun niets ontziende en politiek-suicidale machtsgeilheid van de laatste jaren. Daarom vond ik het nogal signifikant te moeten vaststellen dat Bouckaert duidelijk stipuleerde: "...en ter rechterzijde een front met de VLD als leidinggevende partij...". Er zal nogal gelachen geworden zijn in het hoofdkwartier van het VB. |
edit
verdelg liberalisme[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
valt er niks meer te verruimen bij het veebee voor bouckaert?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be