Beste SirGalahad_,
Citaat:
(...)
Voorgaande teksten zijn slechts een fractie van het totale aantal ontoelaatbare teksten uit de koran en hadith over ongelovigen, Joden en Christenen, wetten en straffen.
|
Da's juist, daarom vind ik, dat de gehele koran on de loep genoemen dient te worden.
Citaat:
Al die teksten zijn in ieder beschaafd land wettelijk verboden, in strijd met de grondwet en de rechten van de mens. Westerse regeringen weigeren echter hun wetten toe te passen en hun bevolking te beschermen tegen deze ontoelaatbare leer en diens volgelingen, de moslims. Zij mogen in alle Westerse landen (met een beroep op vrijheid van godsdienst) in woord en geschrift, in alle media, drukpers, radio, televisie en internet, in scholen en moskeeën hun volgelingen oproepen tot het vermoorden, beroven, afpersen of verdrijven van anderen tenzij die zich onderwerpen aan de islam en daaraan 50 % belasting betalen.
|
Westerse regeringen zijn bang voor de gevolgen, als zij iets aan dit soort praktijken. De islam oefend haar macht uit, en dat mag niet zo zijn. Wij dienen onze vrijheden te beschermen, desnoods te bevechten, indien het op een gewapend conflikt zou uit lopen. Ik deed op
www.Wetenschapsforum.nl bij het onderdeel politiek, recht en economie al het voorstel en de discussie om devrijheid van godsdienst uit de Nederlandse grondwet te krijgen, omdat het handhaven van de grondrechten van andersdenkenden teniet wordt gedaan. Ook ben ik duidelijk van mening dat godsdienstbeleving een individuele zaak is, die niet wetterlijk beschermd dient te worden, de vrijheid van meningsuitting genoeg ruimte biedt.
Citaat:
Is dit een godsdienst, of een criminele organisatie????
|
Een dictoriale denksysteem dat alleen zichzelf dient. Maar het christendom is idem dito.
Citaat:
De overheid maakt zich schuldig aan de meest extreme vorm van discriminatie waar zij de verkondiging van koran en hadith in woord en geschrift toestaat, maar iedereen die meent dat dit niet zou mogen, beschuldigt van racisme, fascisme, discriminatie etc.etc..
|
De overheid wordt door ons gekozen, dus wij zijn alleen mede schuldig aan de misstanden in onze maatschappij en wat wij binnen laten.
Citaat:
Die islam wordt zelfs in alle Westerse landen bevorderd door massale immigratie van moslims, uitkeringen en subsidies en de bouw van moskeeën en islamitische scholen. De Westerse overheden vormen daarmee een grotere bedreiging voor hun eigen bevolking dan de islam zelf. Dat kan zo niet door blijven gaan.
|
Waar ik bang voor ben is, dat het islam-verhaal een navolging gaat worden wat de joden tussen 1933-1945 is overkomen. Massale vervolging en uitroeiing, en dat is wat we moeten voorkomen, het zou wel een oplossing zijn, maar niet de juiste. Wij zijn een beschaafd volk dat het islam-probleem beschaafd dient op te lossen. Ik denk daarbij de massale voorlichting volk (daar zijn we nu in feitte mee bezig), aanpassen wetgeving, afschaffen subsidies die islam-uitbreiding tegen houdt, geldt tevens ook voor gelden die afkomstig zijn uit de islam-wereld. Het verbieden van de koran (verspreiding, financiering, publicatie). Alle bestaande boeken dienen ingelevert en vernietigt te worden. Het Westerse wereld dient beschermd te worden tegen de islam, daarvan ben ik van overtuigd.
Citaat:
Het is noodzakelijk om de bevolking te informeren over de ware aard en doelstellingen van de islam, zodat deze bevolking weet hoe zij bedreigd wordt. Niet alleen door de islam, maar evenzeer door politieke partijen zoals Groen Links, PvdA, D66, een groot deel van het CDA en christelijke organisaties de islam als godsdienst blijven erkennen en bevorderen.
|
Dat is een punt dat het moeilijk wordt met de informatie-voorziening. Als schrijver kan ik weten hoe moeilijk het is om een manuscript te publicieren, als alleen het geld teldt. Men kan wel een duidelijk boodschap hebben, met alle bewijsvormen, maar als het geld-systeem het hoogste doel belichaamd, hoe krijg je het toch onder het volk, daarom koos ik het internet. Natuurlijk wil ik geld eraan verdienen, maar het gaat mij om de boodschap, en dat heeft voorrang. Hoe kan je mensen wijzen op hun fouten? In Nederland is het uitgeversklimaat huijchelachtig, zo werkt ook de Nederlandse politiek, omgeven door godsdienstziekelingen. Politiek en godsdienst is alleen gebaad tot het handhaven van diens macht: zichzelf rijker maken en het gewone volk arm houden (kom dat ekend voor?).