![]() |
Wat verzamel je?
Ik verbaas er me steeds weer over hoeveel Vlamingen iets verzamelen. Dus veronderstel ik dar er hier ook wel een paar verzamelaars zitten?
|
Ik verzamel briefjes van 500 Euro. Maar het lukt niet zo best. Als iemand er dubbel heeft wil ik wel ruilen. Ik heb een paar briefjes van 5 Euro dubbel.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
ik verzamel goude munten... vind het een heel coole hobby
|
Ik verzamel edelstenen, smaragd, safier, robijn, briljant en halfedelstenen.
|
ik verzamel stommiteiten, teenkaas en oogzand
|
Ik verzamel vreemd (oud) geld (biljetten en munten).
Euro's uit de eurolanden (moet nog S M; Monaco en Vaticaan ) zand vanop stranden of woestijnen uit de hele wereld. dagbladen uit verschillende landen voetbalsjalen van verschillende teams waar ik op reis ga |
Ik verzamel postzegels waar een boot op staat en ik weet nog altijd niet waarom.
Verder breng ik uit ieder land waar ik op reis ga een grote vlag mee. |
Oude strips van De Rode Ridder, in zwartwit en roodblauw. Ik zal binnenkort wel naar een nieuwe verzameling moeten uitkijken, want ik heb ze nu bijna volledig.
|
Ik verzamel ook "De Rode Ridder" maar dan het jeugdboek. Ze zijn moeilijk te vinden, soms vind je nog één op de rommelmarkt.
|
Citaat:
|
Ik verzamel ook De Rode Ridder. Ik mankeer nog een lever en een oogbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik verzamel alles over de politie.
|
En ik verzamel stripverhalen in het algemeen (en ja... ook De Rode Ridder).
www.stripverhalen.net voor de geïnteresseerden. |
Citaat:
|
Dit brengt herinneringen terug: ik verzamelde vroeger namelijk ook De rode ridder-stripverhalen, hoe veel moeten het er niet zijn doorheen Vlaanderen? Ik had ze allemaal, maar in circa 1998 zijn ze écht slecht beginnen worden. Lelijke kleuren, véél te snel getekend, geen detail meer ... Toen ben ik ermee opgehouden.
|
Citaat:
|
sjaals en truikes van voetbalclubs
|
niks.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be