![]() |
Proficiat met jullie feestdag
Een zalige en gelukkige feestdag gewenst, flaminganten allerhande!
Geniet lekker van het verbaal Vlaams geweld op de toespraken. Verkneukel jullie in het separatistisch spierbal-rollen uwer leiders. Vermei jullie in het zwaaien met- of laten hangen van jullie Vlaamse Leeuwebeesten. Verstouw met smaak een BBQ'tje, gesponsord met poef van uw regering. Versterk de illusie van uw Vlaamse republiek met hectoliters Belgisch bier. Ik beloof het vandaag niet te vergallen: jullie hebben ook recht op een dagje ongestoorde pret. Meer zelfs: ik toast op jullie met mijn ochtendkoffie! Vlaanderen de leeuw! Hiphiphip! Hoezeeuw! X3 Slurpie. Mmmmmmmmmm ;-) Oeps. Vergeten. Traditiegetrouw hang ik voor jullie vandaag een leeuwevlag in mijn sig. Snel in orde brengen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Gelukkig kies ik de dag dat ik me met bbq's bezig hou zelf uit: een gisteren en eentje morgen maar géén vandaag. Bovendien drink ik geen Belgisch, noch enig ander bier.:-P Mijn vlag hangt wél al sinds een paar dagen uit. En niet alleen de mijne.:-D Hiep hiep Vlaanderen! Op naar de laatste federale verkiezingen![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
idd, prettige (niet-betaalde) feestdag ;)
wacht, voor de gelegenheid: :vlaanderenvlagt: |
SS, dit is niet de feestdag van "de flaminganten", maar van alle inwoners van Vlaanderen: blank, zwart, geel, groot, klein, dik, dun, belgischgezind, vlaamsgezind, hetero, homo, rechts, links,...[edit]
|
|
Kijk, zelfs in het buitenland vieren ze mee! :thumbsup:
|
Citaat:
Dus niet pushen. Ik wens u en de uwen een fijne dag. Alle redenen zijn goed om te feesten, zelfs flamingantische, maar liefst in vrijwilligheid. Ik loop de hele dag in het zwart en pas daarbij op een gele zakdoek boven te halen. Ik kijk weg van het vuurwerk, en las een alcohol-loze dag in. Of toch een luwe, want ik merk dat het aperitieftijd is. |
ik heb toch ne officiele vrije dag. Nu zal er niemand op mijne buro den telefoon opnemen
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De rode vlag! Nou, van harte beterschap in die voor dames steeds wat moeilijke periode. Citaat:
Zelfs ik, als Belgicist, ben blij dat je weerom op het forum terugkeerde. ;-) |
Citaat:
Over de kwaliteiten van het beste bier ter wereld (www.orval.be) heb ik het hier al uitgebreid mogen hebben. Nu ontdekte ik gisteren in Charleroi een nieuw godendrankje: de Binchois. Zoals nogal wat artisanale Henegouwse bieren is hij troebel, ongeveer 6 �* 7 graden en verkrijgbaar in vier versies: blond, amber, bruin en vruchtensmaak. De twee eersten zijn zalig, de anderen zijn voor de madammen. Zie www.brasserielabinchoise.be. Dat soort hemelse biertjes zijn in Vlaanderen helaas nergens verkrijgbaar, een argument te meer voor mijn overtuiging dat Vlaanderen Wallonië niet mag loslaten! Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Noch achter het ene, noch achter het andere. Geen respect dus? |
Citaat:
Mij heb je alvast nog nooit zo'n "bier voor madammen" zien bestellen. (En al zeker geen "bier voor echte mannen" weliswaar.) |
Citaat:
Egidius |
Citaat:
Of dat Broekzele zich door Vlaanderen zal laten koloniseren? Ooit van BHV gehoord? :rofl: |
Citaat:
Luister Knuppel: als ik jou achter een Westmalle Tripel of een Duvel zie zitten, dan zal ik spontaan zeggen: respect! Zie ik jou slurpen aan limonade die zichzelf bier noemt, dan zal ik even met je komen lachen. Zie ik geen van beiden, dan doe ik geen van beiden. Maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen respect meer zou hebben voor jou. Egidius |
Citaat:
Ik kan toch moeilijk hier te duidelijk schrijven dat ik nooit bier drink! Stel dat Supe®Staaf dat zou lezen![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
Tussen haakjes, was je zaterdag op de reünie? Egidius * missionaresse?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be