![]() |
Peiling na 7/7 en VLD in vrije val
Nog maar eens een peiling. Na de pogingen van de VLD top om de partij te doen imploderen en na de feiten van 7/7.
Let's go! |
LSP aangezien ik extreem-links tuig ben.
|
Belang maar dat is geen verrassing zeker
|
Mogen we weer nie op Franstalige partijen stemmen??????
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als de NVA of SPIRIT mogelijk zijn, dan ook de FDF... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Als Brusselaar kan ik ook op Franstalige partijen stemmen weet je... Zet er dan tenminste de UF in, hé... :roll: |
Citaat:
We zijn trouwens ook de enige partij met toekomst. Dat zie je aan deze fora. Er wordt hier het meest over ons gesproken.;-) |
als vreemdeling kan ik de situatie in Belgie met 'verse' ogen bekijken.
Er is spijtig genoeg geen alternatief voor het VB. Dus stem ik VB. |
Citaat:
|
wreker waarom stem je zelf niet?
|
Citaat:
Jij hebt trouwens ook (nog) niet gestemd. Om dezelfde reden misschien? Voor de anderen die al gestemd hebben, zo ziet het er momenteel uit: Vlaams Belang 9 36,00% Beagle, brutus, garfield, prutske, radicaal, Savatage, Shizie, Stubaf., TomB (Wreker moet hier bijstaan, maar dan kan ik de anderen niet meer zien.) CD&V 1 4,00% Sokkie NV-A 6 24,00% Brugge Veilig en Leefbaar, John Stufflebeam, Jong N-VA'er, Vlaams-nationalist, Vlaanderen_onafhankelijk, vrijevlaming SP.a 1 4,00% Usquebaugh Spirit 0 0% VLD 1 4,00% Firestone Vivant 2 8,00% Phrea|K, Seba Groen! 0 0% PVDA 1 4,00% Groot-Links MDP 0 0% LSP 2 8,00% Musketo, solidarnosc Liberaal Appel 0 0% Nationaal Front 0 0% BUB 2 8,00% Hans1, Patriot! blanco/ga niet stemmen 0 0%[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Je klikt gewoon op één van de stemmen (bijvoorbeeld op de 1 van VLD :-) ), en je ziet wie wat gestemd heeft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Spijtig dat Yann op vakantie is en dat Kim er ook niet is, anders had de BUB nu al vier stemmen.
|
Citaat:
Da's wel behoorlijk goed verstopt zeg. Daar moeten de mods maar eens iets aan doen. Of hoort het op zo'n geheimzinnige manier te gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn er die het pas na 8 maanden doorhebben!;-) |
Citaat:
|
vlaams belang
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be