![]() |
Daders van Londense aanslagen doorprikken alweer multicul-leugen
Eens te meer is het duidelijk: we kunnen geen enkele islamiet in Europa vertrouwen. Het linkse multiculler-verhaaltje als zouden de meeste moslims "goeden" zijn die hier zonder probleem kunnen / mogen verblijven gaat niet op. Omdat we de extremisten erin niet kunnen onderscheiden!
Dit blijkt duidelijk uit het profiel van de daders van de aanslagen in Londen. Allen bleken ze goed "geïntegreerd", waren in het VK geboren en hadden de Britse nationaliteit, spraken vlot Engels, zagen er niet extremistisch uit, deden aan sport, waren vriendelijk, het kopstuk van 30 jaar had aan de universiteit gezeten en had een gezin, enz... Kortom, alweer blijkt het een fabeltje te zijn dat jongeren van vreemde afkomst in Europa voor het extremisme zouden kiezen omdat ze "onvoldoende kansen" krijgen en in armoede verblijven. Ook is eens te meer duidelijk dat vreemdelingen hoegenaamd niet noodzakelijk loyaal worden of zijn aan het gastland als ze er de taal spreken en de nationaliteit bezitten. Het blijven vreemdelingen, met een andere natuur. Assimilatie is even groot BEDROG als integratie, iets wat sommigen bij het Vlaams Belang ook zouden moeten beseffen. |
Citaat:
EDIT:Zoals gewoonlijk krijg ik hier geen antwoord op....[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
De aanslagen worden gepleegd door nette moslims in maatpak, met werk, meestal hogere studies, perfect geïntegreerd, van het buurman-type die altijd goeiedag zeggen en bij wie je steeds welkom bent voor thee. |
Citaat:
Gelukkig wil dat niet zeggen dat elke geïntegreede moslim een terrorist is. en nee, ik ben je niet aan het stalken :-) [edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Om in jouw logica te blijven: het volstaat dus om de moslimmannen van dat type uit de samenleving verwijderen. Dat scheelt een slok op de borrel. Egidius |
Citaat:
Het lijkt erop dat we er maar mee moeten zullen leren leven dat wij, of onze naasten elk ogenblik in stukjes kunnen worden geblazen. "Dat hoort er nu eenmaal bij..." Dát is de realiteit. Leve de multicrime! :evil: Dit is gewoon onaanvaardbaar![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie geen 100% zekere methode om moslimmannen van niet-moslimmannen te onderscheiden. Enige oplossing: weg met ALLE mannen in maatpak ... En voor u zich weer stort in een nutteloze discussie, lees eens de voorstellen die hier ernstig bedoeld zijn en reageer d�*�*r eens op.:roll: |
Citaat:
://// snap ik echt niet... natuurlijk is niet elke moslim zo, maar deze ziekte komt enkel voor bij moslims... |
Citaat:
Citaat:
Egidius |
Citaat:
De Londense terroristen aten vaak varkensvlees en zouden zo ontekennen dat ze moslims waren. Firestone's voorstel biedt veel meer zekerheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
En Sinan is één van de drie mannen die mogen blijven![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Varkensvlees is maar een van de criteria die je kan gebruiken. Er zijn er heel wat andere, laat je verbeelding werken. Egidius |
Citaat:
Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat Firestone snel zal gelynchd worden door haar zussen. :-) Egidius |
Citaat:
|
Citaat:
Egidius |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be