![]() |
Merkwaardige consistentie bij de Stemmenkampioen
Ik was net even de uitslagen van de afgelopen weekvragen aan het bekijken en er viel me iets op.
Het % weet niet/ geen mening stemmers. Al 9 vragen op rij scoort de VB stemmer in deze categoriën het laagst. De Groen! stemmer daarentegen torent in deze categorie werkelijk boven de rest uit. Wat zegt dit over de respectievelijke kiezers? De 'maakbare' groenen versus de 'mensen met een eigen mening' VB stemmers? |
Ja,dergelijke conclusies heb ik ook al gemaakt.
En weet wat ik het eigenaardigste vind? Ze kloppen nog ook.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
De cijfers zijn de cijfers, maar de conclusies lijken me uiterst voorbarig en fel overtrokken.
Elke partij staat voor een amalgaam van standpunten. We kennen van geen enkele deelnemer de precieze overtuiging of motivatie. Hoe wil je dan conclusies trekken over x-aantal stemmen op partij y of z? Spelletjes met een beperkt aantal deelnemers zijn zo mogelijk nog een slechtere wijze om de wil van de bevolking precies te kennen dan louter representative verkiezingen. Zelfs de uitslag van deze laatsten laat niet echt toe om gefundeerde conclusies te trekken om de identieke reden van koppelverkoop. En dan spreken we nog niet eens over de stemmen uit atavisme, desinteresse, ongeïnformeerdheid, nepotisme, balsturigheid,.................... dewelke de uitslag niet echt objectiever maken. |
Kampioeneeeuuhhhh kampioenneeeuuuuhhhh
oeps das hier nie het voetbalforum ...sorry |
Citaat:
Vlaams Belang kiezer... iemand met duidelijke meningen ! :-D[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die zin heb je gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Aalst heeft toch ook al genoeg overlast gehad rond de Hopmarkt met "brusselse jongeren" ? of nog nooit van gehoord ? 8O[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik denk dat superstaaf vooral iets heeft tegen het Vlaamse onafhankelijkheidsstandpunt hoor...
Zijn onderschrift dat over het scherm flitst is toch voor Worst, voor Frieten en geknecht .... ?[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be