![]() |
“Terrorist is goede moslim”
Zo verklaarde Bouyeri dat hij niet alleen het recht, maar zelfs de plicht had om ‘ongelovigen’ die Allah of de profeet ‘beledigen’ het hoofd af te hakken. En in een uitgebreide reportage in Het Laatste Nieuws vertelt een Iraakse zelfmoordterrorist dat hij haast niet kan wachten om zichzelf op te blazen. Het is zijn vurigste wens om zoveel mogelijk ‘ongelovigen’ mee te sleuren in de dood. “Dat is wat Allah mij vraagt. Want een terrorist is een goede moslim”.
Marwan Abu Ubcida in een interview dat weinig aan de verbeelding overlaat: “De koran zegt dat het de plicht is van elke moslim om terreur te zaaien onder de vijand. Terrorist zijn, maakt van mij een goede moslim”. “Ik heb mij in september opgegeven om op zelfmoordmissie te mogen. Sinds april weet ik dat ik ben geselecteerd. Dat was de gelukkigste dag van mijn leven. Ik weet niet wanneer of waar ik zal opgeroepen worden om in een bomauto te stappen. Het kan nog maanden duren, maar ik hoop dat het moment nu snel daar zal zijn.” Marwan heeft lak aan een multiculturele of multi-religieuze samenleving. “Mijn wereldvisie is één globale islamitische staat waar geen muziek of alcohol is en waar geen westerse invloeden zijn. Daar geef ik graag mijn leven voor.” En, besluit Marwan: “Allah stelt mij straks in het paradijs maar één vraag: ‘Hoeveel ongelovigen heb je gedood?’ Bron www.vlaamsbelang.org Artikel in het laatste Nieuws Commentaar overbodig. |
De minister van Binnenlandse zaken zou beter dit eens lezen... idem dito Staatsveiligheid !
"ze zijn zo lief meneer..." |
Citaat:
|
Het laatste Nieuws, daar zeg je't :)
Wat wil je nu zeggen? Moet ons dat shokeren? Dude, daar zijn al duizenden reportages over gemaakt, het is een extremist, JA, maar wat bewijs je daarmee? Omdat die ene persoon zegt dat een goede moslim een terrorist is? Daarom is dat niet zo hè, die ene extremist zal wellicht geen theoloog zijn... een theoloog daarentegen weet waarover de Koran echt gaat en die zal u zeggen dat het geloof, de Islam, hier wordt misbruikt... De overgrote meerderheid is helemaal niet uit op bloedwraak, ellende en oorlog... maar dat WIL je niet zien... Trouwens, fascist of niet, het VlaamsBelang.org is nu niet bepaald de meest objectieve berichtgever hè ... kun je zeggen wat je wil ... Zo kan je ook zeggen dat een ECHTE katholiek een terrorist is, een ECHTE katholiek moet moslims gaan vermoorden... remember de kruistochten... misschien lang geleden, maar 't is nog altijd van toepassing... Geef het toch op, we leven nu een maal met allerlei culturen om ons heen, kwas daarnet nog op de markt in Genk, heel gezellig, jongeren en ouderen van allerlei afkomst... jij wil gewoon haat kweken, bij de minder-kritische en minder-geletterde mens zal u dat ook wel lukken, maar die zullen der vroeg of laat ook wel achter komen dat uw ideeën steunen op haat en ongelijkheid... Je zal dit nooit winnen, zal ik ook eens beginnen over de echte terroristen in België, de Vlaams Blok jongeren die een jeugdhuis komen terroriseren, mensen hun huizen met pek bekladden, grafstenen vernielen, dat vind ik veel kwetsender dan een FLUT-ARTIKEL uit een FLUT-sensatie-krant gerapporteerd op een FLUT-website, ja, want die website van't vlaams belang trekt op niks... (los van de inhoud)... |
Is dubbel: http://forum.politics.be/showthread.php?t=37071
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
dubbel:http://forum.politics.be/showthread.php?t=37071
Ja en Bouyeri heeft zooo veel invloed. De media geeft hier natuurlijk weer zo veel aandacht aan dat sommige moslim-tieners dit gaan geloven. |
juist...
blow maar verder... love and peace... live is beautifull... |
Ach, het zaaien van haat en verdeeldheid in een samenleving is niet het monopolie van de Islam, nietwaar Ancapa?
|
er wordt geciteerd "uit het Laatste Nieuws"
|
Citaat:
|
Citaat:
U kan dit ook zien als een waarschuwing. Jullie LSP'ers beseffen het misschien nog niet, maar ook jullie 1000 jarige rijk is een doelwit. Jullie zijn zeker ongelovigen nietwaar... ;-) en dan al die Derby pils ! ? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Toch mijn vriendelijke groeten. |
Citaat:
Kijk alleen op dit forum al eens hoe figuren zoals Radicaal en Guderian constant andersdenken onderscheiden als "verkeerden" |
Citaat:
|
Citaat:
|
wees gerust mensen volgens verhofstadt is belgie niet direct een doelwit
|
Citaat:
|
Citaat:
het was dan ook sarcastisch bedoeld ;-) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be