Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   België in Lommel! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37079)

Patriot! 14 juli 2005 13:33

België in Lommel!

Het beste van België in Lommel - de uitdaging var player = getPlayer(); var mode = getMode(); var video_url = ''; var video_text = ''; var video_bron = ''; var video_num = 0; var ss1 = location.href; if (ss1.indexOf("?video_") > 0){ var lengte = ss1.indexOf("?video_"); var ss2 = ss1.substring(lengte+7, lengte+8); video_num = parseInt(ss2); } if (video_num > 0) { showVideo(video_num); printplayercode(video_url); if (player == "wmp") { document.write(''); document.write(''); document.write(''); document.write(''); } } else { document.write(''); document.write(''); document.write('[img]e_vidimg_fata_207_uitdager02.jpg[/img]'); document.write(''); document.write(''); } video Sandra Kim wil het beste van België in Lommel bekijk de uitdaging

België bestaat 175 jaar en dat vieren we! Er zijn zoveel dingen waar we best trots om mogen zijn, alleen zijn we met z'n allen vaak te bescheiden om stevig uit te pakken met alles waar België geweldig goed in is. Deze week gooien we alle bescheidenheid over boord en tonen we trots waar België voor staat.Sandra Kim slaagde er als enige in om voor België het Eurovisie Songfestival te winnen. Omdat België dit jaar 175 jaar bestaat, daagt zij Lommel uit om "Het beste van België" naar Lommel te halen!

de sterren 1. Breng een indrukwekkende nieuwe versie van de Brabançonne, uitgevoerd in rood, geel en zwart.
2. Bouw een exacte blinkende kopie van het Atomium op een schaal van 1 op 25.
3. Organiseer een wandelende tentoonstelling van 100 mensen en dingen die ons land groot hebben gemaakt.
4. Trakteer elke bezoeker op een gratis puntzakje friet.
5. Zorg voor één hooggeërde gast uit de koninklijke familie.
het evenement Zaterdag komt Sandra Kim naar Lommel om de sterren uit te reiken. Tijdens het evenement staat alles in het teken van 175 jaar België. Radio 2 sluit het evenement af met een feestelijk concert.Geena en Sergio openen de show en krijgen versterking van Ronny Mosuse, Sonny O'Brien, Raf Van Brussel, Belle Perez en Sandrine. Zij zetten met de Viva Vlaanderen Band Lommel op zijn kop.

de uitzending Het startschot voor deze uitdaging wordt gegeven op maandag 11 juli om 9 uur. In de loop van de week kan je de evolutie dag aan dag volgen via de website en Radio 2. Ook in De rode loper en 1000 zonnen en garnalen mag je informatie en oproepen verwachten.Op zaterdag 16 juli kan iedereen ter plaatse mee de finale beleven. Hoe Belgisch wordt Lommel? Het resultaat van een hele week hard werken zie je zondag 17 juli op Eén.

jan hyoens 14 juli 2005 13:51

Dit lijkt wel een zaakje voor Voorpost! Bedankt voor de tip!

C uit W 14 juli 2005 13:53

Zal weer een groot succes worden :lol:

lordoffaith 14 juli 2005 13:53

ik vond dat een redelijk tof programma maar dat de vrt weer het beligiecisme weer ophemelt gaat voor mij te ver

Gertj3 14 juli 2005 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith
ik vond dat een redelijk tof programma maar dat de vrt weer het beligiecisme weer ophemelt gaat voor mij te ver

Tja seffens mogen ze geen programma"s meer maken die u niet goed vindt[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Gertj3 on 14-07-2005 at 15:01
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Tja seffens mogen ze geen programma"s meer maken die u niet goed vindt[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Tja seffens mogen ze voor u geen programma"s meer maken die u niet goed vindt[/size]
[/edit]

lordoffaith 14 juli 2005 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Tja seffens mogen ze geen programma"s meer maken die u niet goed vindt

de vrt laat geen kans liggen om de vlamingen dood te zwijgen en de belgicisten op te hemelen en ik dacht nochtans dat de vrt objectief moest zijn?

Gertj3 14 juli 2005 14:07

Citaat:

de vrt laat geen kans liggen om de vlamingen dood te zwijgen en de belgicisten op te hemelen en ik dacht nochtans dat de vrt objectief moest zijn?

Dan moet Bourgoiske ingrijpen hé hij is toch vlaamse nationalist?

Distel 14 juli 2005 14:07

Ze moeten precies wel veel moeite doen om toch nog iets op poten te krijgen in dit *ahum* feest- *ahum* jaar

Gertj3 14 juli 2005 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ze moeten precies wel veel moeite doen om toch nog iets op poten te krijgen in dit *ahum* feest- *ahum* jaar

Nu nog een stomme stoot van de prins en t"feestje barst los :-o

jan hyoens 14 juli 2005 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Dan moet Bourgoiske ingrijpen hé hij is toch vlaamse nationalist?

:lol: Bourgeois? Die heeft juist niks te zeggen bij de VRT! Waarom denk je dat ze hem juist die bevoegdheid hebben gegeven?

Gertj3 14 juli 2005 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
:lol: Bourgeois? Die heeft juist niks te zeggen bij de VRT! Waarom denk je dat ze hem juist die bevoegdheid hebben gegeven?

da is zijn probleem hé lig ik niet wakker van da Bourgoike niets te zeggen heeft

alé ja vind grappig dat hij nu een regering vormt met sp.a terwijl hij nooit een regering wilde vormen met sp.a

Nu ja als men zoveel moeite heeft om een feestje te geven dat ze da geld uitsparen en terug geven aan de belastingbetaler

solidarnosc 14 juli 2005 14:21

Citaat:

Dat jij je handen niet vuil zal maken weten we.

jan hyoens 14 juli 2005 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Dat jij je handen niet vuil zal maken weten we.

Daarvoor dient het plebs toch?;-)

Geertje 14 juli 2005 15:20

btw, heeft er iemand een goeie tip voor 21 juli, een interessante viering of optreden of zo ?

De Garde 14 juli 2005 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Het beste van België in Lommel - de uitdaging var player = getPlayer(); var mode = getMode(); var video_url = ''; var video_text = ''; var video_bron = ''; var video_num = 0; var ss1 = location.href; if (ss1.indexOf("?video_") > 0){ var lengte = ss1.indexOf("?video_"); var ss2 = ss1.substring(lengte+7, lengte+8); video_num = parseInt(ss2); } if (video_num > 0) { showVideo(video_num); printplayercode(video_url); if (player == "wmp") { document.write(''); document.write(''); document.write(''); document.write(''); } } else { document.write(''); document.write(''); document.write('[img]e_vidimg_fata_207_uitdager02.jpg[/img]'); document.write(''); document.write(''); } video Sandra Kim wil het beste van België in Lommel bekijk de uitdaging

België bestaat 175 jaar en dat vieren we! Er zijn zoveel dingen waar we best trots om mogen zijn, alleen zijn we met z'n allen vaak te bescheiden om stevig uit te pakken met alles waar België geweldig goed in is. Deze week gooien we alle bescheidenheid over boord en tonen we trots waar België voor staat.Sandra Kim slaagde er als enige in om voor België het Eurovisie Songfestival te winnen. Omdat België dit jaar 175 jaar bestaat, daagt zij Lommel uit om "Het beste van België" naar Lommel te halen!

de sterren 1. Breng een indrukwekkende nieuwe versie van de Brabançonne, uitgevoerd in rood, geel en zwart.
2. Bouw een exacte blinkende kopie van het Atomium op een schaal van 1 op 25.
3. Organiseer een wandelende tentoonstelling van 100 mensen en dingen die ons land groot hebben gemaakt.
4. Trakteer elke bezoeker op een gratis puntzakje friet.
het evenement Zaterdag komt Sandra Kim naar Lommel om de sterren uit te reiken. Tijdens het evenement staat alles in het teken van 175 jaar België. Radio 2 sluit het evenement af met een feestelijk concert.Geena en Sergio openen de show en krijgen versterking van Ronny Mosuse, Sonny O'Brien, Raf Van Brussel, Belle Perez en Sandrine. Zij zetten met de Viva Vlaanderen Band Lommel op zijn kop.

de uitzending Het startschot voor deze uitdaging wordt gegeven op maandag 11 juli om 9 uur. In de loop van de week kan je de evolutie dag aan dag volgen via de website en Radio 2. Ook in De rode loper en 1000 zonnen en garnalen mag je informatie en oproepen verwachten.Op zaterdag 16 juli kan iedereen ter plaatse mee de finale beleven. Hoe Belgisch wordt Lommel? Het resultaat van een hele week hard werken zie je zondag 17 juli op Eén.

Dit is zonder meer geschiedsvervalsing: de troonsbestijging van Leopold I was op 21/7/1831. België is maar erkend in 1839 en de opstand was in september 1830.

Tot zover de geschiedenis.

Seba 14 juli 2005 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

wat heeft dit met België te maken? Of kan een Belgicist niet tegen de monarchie zijn?

Distel 14 juli 2005 16:10

En wat is de definitie van "hooggeëerd"? 5 BUBers en ne paardekop die ne stijve krijgen wanneer ze zich binnen de 200 meter bevinden?

solidarnosc 14 juli 2005 16:23

Citaat:

Daarvoor dient het plebs toch?;-)

Als ik Vermeulen nog eens zie zal ik hem de groeten overmaken. ;-)

Patriot! 14 juli 2005 16:34

Beste vriend,
Als iedereen tegen België is, zal niemand meedoen aan de uitdaging, en zal het programma een flop worden. Afwachten dus :twisted: ;)

Patriot! 14 juli 2005 16:35

Citaat:

Ja! Verstoor vooral een feest! Eens zien of jullie vriendelijk onthaalden zullen worden... :lol::lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be