![]() |
fata morgana
Toevallig een bezoekje gebracht aan limburg dit weekend en zijn terechtgekomen bij de opname's van fata morgana in Lommel vandaag. T'is mislukt! Ze hebben niemand daar gekregen van het koningshuis.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke saaie opname's heb meegemaakt van een tv programma. Amaj seg! Ongeloofelijk saai. Indien je kijkt, let dan vooral op de kerel die antwoord "ik vond het redelijk funky geslaagd" lol!!! |
Ze hebben toch nog tot vanavond?
|
Niet?
|
Ik heb wel het spotje gezien met Sandra Kim. "Op 21 juli bestaat België 175 jaar."
Zelden gelachen om zoveel domheid. Op 21 juli 1830 was het hier behoorlijk rustig. Zelfs in Frankrijk was de Julirevolutie nog niet losgebarsten. Het was pas op 25 augustus dat op aanstoken van Franse geheim agenten er relletjes kwamen na de opera (een hoogst proletarische activiteit, die verklaart waarom er een volksopstand kwam ;-) ). Feitelijk bestaat België op 4 oktober 2005 pas 175 jaar. Dit is een datum die echter nooit gevierd wordt, misschien maakt men nu eens een uitzondering maar ik betwijfel het. Wanneer viert België feest? Op de troonsbestijging van zijn tiran, Leopold I op 21 juli 1831. België heeft geen nationale trots. Alle andere volkeren vieren hun onafhankelijkheidsdag (of iets anders als ze die niet hebben zoals Frankrijk), België viert een koning. Feit dat die koning of de vruchten van zijn geneuk nu niet af wensen te komen, geeft nog eens aan hoeveel men geeft om het "Belgische" volk. En de dwazen maar zwijmelen als ze iets over De Koning vernemen. |
Citaat:
|
Niémand zou moeten meedoen aan zulke belachelijke kutprogramma's. Waarom die mensen dan wel?
|
Citaat:
Wat op zich wel vreemd is aangezien numarx van het bescheten wortelforum komt. |
Citaat:
En ik kan het weten,ben er geboren en getogen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De zoveelste Belgische flop dus.
|
:twisted: Zelf kijken, mijn beste...
Uit goede bron weet ik dat, al zijn (misschien) niet alle sterren binnen, er enorm veel volk enthousiast meedoet. En dát is voor België het belangrijkste nietwaar :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
jongen jongen hoop doet leven zeker |
Al die B.U.B.'ers zijn monomaan gestoord, zo lijkt het wel.
( behalve Kim natuurlijk :> )[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vorige week was het ook een geweldig succes, en toen was het iets met piraten dacht ik. En dan gaan we toch ook niet zeggen: "kijk, de Vlaming voelt zich piraat!!" :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be