Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   fata morgana (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37150)

illwill 16 juli 2005 15:51

fata morgana

Toevallig een bezoekje gebracht aan limburg dit weekend en zijn terechtgekomen bij de opname's van fata morgana in Lommel vandaag. T'is mislukt! Ze hebben niemand daar gekregen van het koningshuis.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke saaie opname's heb meegemaakt van een tv programma. Amaj seg! Ongeloofelijk saai.
Indien je kijkt, let dan vooral op de kerel die antwoord "ik vond het redelijk funky geslaagd" lol!!!

Patriot! 16 juli 2005 15:58

Ze hebben toch nog tot vanavond?

Patriot! 16 juli 2005 15:58

Niet?

Tantist 16 juli 2005 17:21

Ik heb wel het spotje gezien met Sandra Kim. "Op 21 juli bestaat België 175 jaar."

Zelden gelachen om zoveel domheid. Op 21 juli 1830 was het hier behoorlijk rustig. Zelfs in Frankrijk was de Julirevolutie nog niet losgebarsten. Het was pas op 25 augustus dat op aanstoken van Franse geheim agenten er relletjes kwamen na de opera (een hoogst proletarische activiteit, die verklaart waarom er een volksopstand kwam ;-) ).

Feitelijk bestaat België op 4 oktober 2005 pas 175 jaar. Dit is een datum die echter nooit gevierd wordt, misschien maakt men nu eens een uitzondering maar ik betwijfel het. Wanneer viert België feest? Op de troonsbestijging van zijn tiran, Leopold I op 21 juli 1831.

België heeft geen nationale trots. Alle andere volkeren vieren hun onafhankelijkheidsdag (of iets anders als ze die niet hebben zoals Frankrijk), België viert een koning.

Feit dat die koning of de vruchten van zijn geneuk nu niet af wensen te komen, geeft nog eens aan hoeveel men geeft om het "Belgische" volk. En de dwazen maar zwijmelen als ze iets over De Koning vernemen.

illwill 16 juli 2005 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Niet?

Ik weet het niet, heb het programma nog nooit gezien maar ik vrees dat als ze zeggen dat niemand ging langskomen van het koningshuis dat ze het dus ook niet geregeld krijgen tegen de avond.

numarx 16 juli 2005 18:16

Niémand zou moeten meedoen aan zulke belachelijke kutprogramma's. Waarom die mensen dan wel?

Musketo 16 juli 2005 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Niémand zou moeten meedoen aan zulke belachelijke kutprogramma's. Waarom die mensen dan wel?

Numarx heeft gelijk.

Wat op zich wel vreemd is aangezien numarx van het bescheten wortelforum komt.

Grellig 16 juli 2005 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Toevallig een bezoekje gebracht aan limburg dit weekend en zijn terechtgekomen bij de opname's van fata morgana in Lommel vandaag. T'is mislukt! Ze hebben niemand daar gekregen van het koningshuis.
Moet wel zeggen dat ik nog nooit zulke saaie opname's heb meegemaakt van een tv programma. Amaj seg! Ongeloofelijk saai.
Indien je kijkt, let dan vooral op de kerel die antwoord "ik vond het redelijk funky geslaagd" lol!!!

Tuurlijk,Lommelaars zijn veel te nuchter om van stapel te lopen voor zo een programma.De mensen in Lommel hebben wel wat beter te doen deze tijd van het jaar!

En ik kan het weten,ben er geboren en getogen. ;-)

De Nachtuil 17 juli 2005 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ze hebben niemand daar gekregen van het koningshuis.

'k Had nochtans verwacht dat Nonkel Henri zou komen.

DaBlacky 17 juli 2005 10:20

Citaat:

Niet?

Neen. De opnames gebeuren stevast op zaterdagnamiddag. De deadline is altijd zaterdagnamiddag 16u. (ik was er vorig jaar bij in Lummen, vandaar)

illwill 17 juli 2005 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Tuurlijk,Lommelaars zijn veel te nuchter om van stapel te lopen voor zo een programma.De mensen in Lommel hebben wel wat beter te doen deze tijd van het jaar!

En ik kan het weten,ben er geboren en getogen. ;-)

:-D

Stubaf. 17 juli 2005 13:42

De zoveelste Belgische flop dus.

Patriot! 17 juli 2005 16:46

:twisted: Zelf kijken, mijn beste...

Uit goede bron weet ik dat, al zijn (misschien) niet alle sterren binnen, er enorm veel volk enthousiast meedoet. En dát is voor België het belangrijkste nietwaar :twisted:

illwill 17 juli 2005 17:17

Citaat:

Uit goede bron weet ik dat, al zijn (misschien) niet alle sterren binnen, er enorm veel volk enthousiast meedoet. En dát is voor België het belangrijkste nietwaar :twisted:

Het was er toch maar heel stil en tegen dat de stoet begon was 1/2 van het volk al weg terrasjes doen in het centrum van lommel. :-)

lordoffaith 17 juli 2005 17:48

Citaat:

jongen jongen hoop doet leven zeker

Musketo 17 juli 2005 17:52

Al die B.U.B.'ers zijn monomaan gestoord, zo lijkt het wel.

( behalve Kim natuurlijk :> )[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Musketo on 17-07-2005 at 18:53
Reason:
--------------------------------

( behalve Kim natuurlijk :> )[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

( behalve Kim natuurlijk :kiss: )[/size]
[/edit]

Stubaf. 17 juli 2005 18:04

Citaat:

Ben jij hier feitelijk niet op het verkeerde forum? Wat kom jij hier feitelijk doen?

Kim 17 juli 2005 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

( behalve Kim natuurlijk :> )

Ik voel me gevleid... ;)

Zeno! 17 juli 2005 19:31

Citaat:

er enorm veel volk enthousiast meedoet. En dát is voor België het belangrijkste nietwaar :twisted:

Voor Belgie? Voor den teevee, ja! ;-)

Vorige week was het ook een geweldig succes, en toen was het iets met piraten dacht ik. En dan gaan we toch ook niet zeggen: "kijk, de Vlaming voelt zich piraat!!" :lol:

Stubaf. 17 juli 2005 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Vorige week was het ook een geweldig succes, en toen was het iets met piraten dacht ik. En dan gaan we toch ook niet zeggen: "kijk, de Vlaming voelt zich piraat!!" :lol:

:BIG:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be