![]() |
marrokaanse vzw ,doen in drugs
BRON; GVA
15/07 Tot 18 maanden cel voor drugshandel vanuit Marokkaanse vzw's De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft vrijdag zeven mannen veroordeeld tot celstraffen van drie maanden met uitstel tot achttien maanden effectief. Ze verhandelden op grote schaal drugs vanuit een aantal Marokkaanse vzw's in Antwerpen. Eén beklaagde werd vrijgesproken. De politie kwam de bende begin dit jaar op het spoor na anonieme brieven. Daarin werd melding gemaakt van een mogelijke drugshandel vanuit een aantal Marokkaanse vzw's. Er startte een onderzoek waarbij eind februari en eind maart verschillende huiszoekingen plaatsvonden in vzw's aan de Lange Beeldekensstraat, de Lange Elzenstraat, de Lange Van Bloerstraat en de Korte Nieuwstraat. Abdelkarim A. werd veroordeeld tot 18 maanden cel en een boete van 5.000 euro. Adnan A.M. en Moh L. kregen een gevangenisstraf van 12 maanden met uitstel. Mohamed E.B. die verstek liet, werd tot één jaar effectief veroordeeld en de rechtbank beval eveneens zijn onmiddellijke aanhouding. Mohamed A. en Said M. kregen 6 maanden met uitstel en Mohamed S. 3 maanden met uitstel. Mohamed B. werd vrijgesproken. |
"marrokaanse vzw ,doen in drugs"
8O 8O 8O |
't Zijn stouterikjes. Tedomme toch. Ik handel ook in drugs en ben blank.
Wat ga je eraan doen hé? :cry: |
Citaat:
Trouwens die straffen tegen die marokanen zijn weeral peanuts geworden. Ik versta dat niet zulke lage straffen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ps: dat dankzij het internet ook de onderste laag uit onze maatschappij eindelijk haar zegje mag doen, is beslist een democratische meerwaarde (of zou dat toch moeten zijn) alleen... het betekent niet meteen dat hierdoor een grote bijdrage wordt geleverd aan het algemeen cultureel welzijn van Vlaanderen (en omstreken). Het wordt pas pas ergerlijk dat ze zoveel blijven typen en met zovelen zijn. :-([edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
Het moet shrew zijn... Vole= veldmuis U kunt die dreigbrief, zoals gebruikelijk, weglachen... Toch is het laffe slinkse daad... Maar allez, zo lang de commies zich tot zoiets beperken en niet overgaan tot Pol Pot toestanden gaat het nog...[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
sorryyyy,
Kzal in vervolg makake typen,das makelijker |
Citaat:
dat ge die ene zo overal zit te posten van 'kijk ik heb een pm gekregen'. trouwens, mensen die pm's publiek maken zijn per definitie watjes. |
Hihi. Hihi. Hihi.
|
Musketo heeft gelijk. Altijd.
|
Moet eens overwegen ook in drugs te beginnen.. met zo'n lage straffen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ah, dat waren mannen met baarden (tegen dat ze buiten kwamen) En t'is niet eens lang geleden, pakweg 10 jaar mss? Nu geven ze 3 maand voorwaardelijk voor alle 14 dagen een kilo of zes te slijten. Tja? K' ga herbeginnen denk ik! |
Al lang niks meer van Lincoln gehoord. Is dit misschien de reden dat hij niet naar de forummeeting kwam? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zal ik snel een VB banner plaatsen of zijn het alleen allochtonen en homo's waar nu op gejaagd wordt? |
Bedank administrator Jeroen maar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be