Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Koning, op handen gedragen door het volk. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37169)

Patriot! 17 juli 2005 13:30

De Koning, op handen gedragen door het volk.

Koning Albert verwelkomt motorrijders op Heizel zo 17/07/05 - Op de Heizel is een kolonne motorrijders verwelkomd door koning Albert. Ze waren zondagochtend om tien uur vertrokken op de luchtmachtbasis van Koksijde.

De motorrijders volgden dezelfde weg die Leopold I, de eerste koning van België, aflegde toen hij in België aankwam, dag op dag 174 jaar geleden.

De tocht van de motorrijders maakt deel uit van de viering van 175 jaar België en 25 jaar federalisme.

De rit is speciaal opgezet voor koning Albert, die een fervent motorliefhebber is. Het aanbod om zelf een ritje te maken, sloeg de koning echter af. "Ik heb dat beloofd aan koningin Paola", grapte hij.

daiwa 17 juli 2005 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Koning Albert verwelkomt motorrijders op Heizel zo 17/07/05 - Op de Heizel is een kolonne motorrijders verwelkomd door koning Albert. Ze waren zondagochtend om tien uur vertrokken op de luchtmachtbasis van Koksijde.

De motorrijders volgden dezelfde weg die Leopold I, de eerste koning van België, aflegde toen hij in België aankwam, dag op dag 174 jaar geleden.

De tocht van de motorrijders maakt deel uit van de viering van 175 jaar België en 25 jaar federalisme.

De rit is speciaal opgezet voor koning Albert, die een fervent motorliefhebber is. Het aanbod om zelf een ritje te maken, sloeg de koning echter af. "Ik heb dat beloofd aan koningin Paola", grapte hij.

Sinds wanneer komt bert bibber zijn beloftes na? :roll:[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 17-07-2005 at 14:39
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Sinds wanneer komt bert bibber zijn beloftes na? :roll:[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

[/size]
[/edit]

Grellig 17 juli 2005 13:39

Patriot,met alle respect,maar gaat u interesse echt alleen maar uit naar de staat België?Kun je nu echt over niets anders praten?Dit gaat vervelen op den duur,we kennen jullie standpunten.

Maar soit,dit is een vrij forum en iedereen mag meedoen,ik zal u thread ook niet verder vervuilen.

Grtz

Grellig

boer_bavo 17 juli 2005 13:40

Wat heeft dit met binnenlandse politiek te maken? Hoort dit niet thuis in "over koetjes en kalfjes"?

Seba 17 juli 2005 13:44

Citaat:

Het aanbod om zelf een ritje te maken, sloeg de koning echter af. "Ik heb dat beloofd aan koningin Paola", grapte hij.

lees: ik heb (zoals steeds) geen zin om mij onder het plebs te begeven

Musketo 17 juli 2005 13:45

Buitensmijten die ouwe.

Mithras 17 juli 2005 14:32

Beste,
Gelieve geen copy/pastes te plaatsen op dit forum. Gelieve een mening toe te voegen aan dit bericht en het in het juiste forum te plaatsen.
mvg,
de moderatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be