Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   religieuze weddenschap (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37200)

myrdjinn 18 juli 2005 19:59

religieuze weddenschap

Citaat:

**Monsieur myrdjinn ge moogt alvast dit nog weten; in oktober ga je een griep ontwikkelen en neem alvast voorzorgen en verzorg je moh wa ipv je zo druk te maken en te verwijzen daar waar ik sprak over mystiek haalde ik uit 2 woorden boeken en mijn eigen bescheiden toevoeging ervan waar ik ENKEL OVER MAGIE even sprak en vooral mystiek.**
tovenaar van dienst, duncan, heeft voorspeld dat ik in oktober een griep ga ontwikkelen.

duim voor mij, lieve mensen, want er is een hevige magie op mij losgelaten!

Andro 18 juli 2005 20:02

Voodoo. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Andromeda1968 on 18-07-2005 at 21:03
Reason:
--------------------------------

Voodoo. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Vodoo. [/size]
[/edit]

myrdjinn 18 juli 2005 20:11

ik stel me dus als testsubject ter beschikking van zijn eeuwige magische krachten.

zijn er nog geen proefkonijnen in het publiek? mss kunnen we gezellig samen de griep krijgen.

Andro 18 juli 2005 20:19

Present, en het speelt voor mij geen enkele rol welke ziekte hoor, Duncan. Ik zou zeggen, neem maar meteen het ergste, Ebola bijv.

myrdjinn 18 juli 2005 20:21

:o of gynaecomastie! dan heb ik wat meer om mee te spelen op dode momenten >_<

myrdjinn 18 juli 2005 20:22

waar is duncan, ik mis hem? :s :( mss moest hij niet weten van mijn grieperige knuffel ..

Andro 18 juli 2005 20:23

Rofl!

myrdjinn 18 juli 2005 20:27

dan geef ik jou een knuffel! iedereen griep! en 't is gratis! leve griep. joyyyy

*knuffel*

Andro 18 juli 2005 20:31

Wat ben je toch lief. Dankje :*

Waren ze allemaal maar zoals jij. *knuffel terugeeft*

myrdjinn 18 juli 2005 20:35

dan had iedereen magische griep! *trots*

Andro 18 juli 2005 20:39

Harry Potter VII; "De Magische Griep".

myrdjinn 19 juli 2005 01:12

ik ben juist gaan fitnessen. ik ben moe en ik moet vriendelijk blijven! ik mag niet vloeken! MOGE GOD ME BEHOEDEN AMEN!

*knuffel*

myrdjinn 19 juli 2005 01:51

vervolg

Citaat:

Mocht je in oktober nu die griep ontwikkelen wees dan echt niet ongerust zenne ; ik zeg je dat om je te waarschuwen zodat je je kan voorbereiden door bvb een antigriep pilletje ofzo iets in te nemen dan heb jij zelf toeval -aktie & reaktie weerlegd en kan je mijn woorden hier en nu ontkrachten maar ....als je nu mijn woorden hanteert zoals je voorhéén deed en dus begin oktober vergeet iets in te nemen of je te verzorgen schrik er dan niet van dat je dan een griep hebt.
Citaat:

Tuurlijk bestaat magie voor u niet maar we spreken elkander nog in oktober oké ;p
sommige mensen vormen geen dialoog maar personificiëren.
ik wil hem kopen en hem houden als huisdier. hij is zo zalig!

Postmoderne Flikker 19 juli 2005 04:18

ik voorspel dat in de herfst de bomen een vreselijke ziekte zullen ontwikkelen waardoor ze allemaal (behalve dan voor klimop en andere, ziektebestendige en groene planten) hun blaadjes zullen verliezen. kort daarop zal de wereld ontploffen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be