Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Spottersdag Kleine-Brogel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37202)

Grellig 18 juli 2005 21:01

Spottersdag Kleine-Brogel.

Als er mensen zijn die woensdag niet weten wat te doen.Op de luchtmacht basis van Kleine-Brogel is het de welbekende spottersdag.Het ideale moment om de laatste technieken van de militaire luchtvaart van zeer dichtbij te bewonderen.

Ben er 2 jaar geleden geweest,echt de moeite,je voelt de warmte en de decibels van de motoren in heel u lijf!!

Grtz Grellig.

StevenNr1 18 juli 2005 21:43

Ik dacht eerst al: 'Grellig naar Bomspotting...'

illwill 19 juli 2005 17:15

Ik heb wel van iemand gehoord die op kleine brogel werkt als f-16 technieker dat het niet echt een spottersdag is, het kost 20 euro en de kisten blijven aan de grond zei hij. Je kan dus wel alle toestellen van dichtbij gaan bewonderen deze keer maar geen enkel toestel gaat de lucht in...

Grellig 19 juli 2005 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Ik heb wel van iemand gehoord die op kleine brogel werkt als f-16 technieker dat het niet echt een spottersdag is, het kost 20 euro en de kisten blijven aan de grond zei hij. Je kan dus wel alle toestellen van dichtbij gaan bewonderen deze keer maar geen enkel toestel gaat de lucht in...

Dat lijkt me toch straf,ik heb daarstraks een heel programma gezien met de tijdstippen dat ze beginnen vliegen.

2jaar geleden ben ik ook geweest en toen vlogen ze volle pattat.

Heb effe link opgezocht,en ze spreken van vliegtuigen op de grond en in de lucht.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_99046.html[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 19-07-2005 at 21:33
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Dat lijkt me toch straf,ik heb daarstraks een heel programma gezien met de tijdstippen dat ze beginnen vliegen.

Heb effe link opgezocht,en ze spreken van vliegtuigen op de grond en in de lucht.

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_99046.html[/size]

[size=1]After edit by Grellig on 19-07-2005 at 21:30
Reason:

Citaat:

2jaar geleden ben ik ook geweest en toen vlogen ze volle pattat.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

3 jaar geleden ben ik ook geweest en toen vlogen ze volle pattat.[/size]
[/edit]

Grellig 19 juli 2005 20:38

Kijk hier maar eens dan of op er een spottersdag niet wordt gevlogen.:-)

http://www.pixagogo.be/2133305198

illwill 19 juli 2005 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

http://www.hln.be/hln/cch/det/art_99046.html

Tja, ik vond het ook gek toen ik het hoorde, ik heb er daarstraks wel niet bijgezegt dat ik al wat pintjes bier op had dus ik kan ergens wel iets misverstaan hebben. Het enige waar ik wel 100% zeker van ben is 20 euro inkom, nogal pittig vind ik zelf.

Grellig 19 juli 2005 21:40

Citaat:

Tja, ik vond het ook gek toen ik het hoorde, ik heb er daarstraks wel niet bijgezegt dat ik al wat pintjes bier op had dus ik kan ergens wel iets misverstaan hebben. Het enige waar ik wel 100% zeker van ben is 20 euro inkom, nogal pittig vind ik zelf.

Maakt niet uit,toch bedankt voor u reactie.Morgen om negen uur ben ik daar,ma ga wel niet binnen.Op Kleine-Brogel zijn twee mooie plaatsen waar je al veel kan zien.[edit]
[size=1]After edit by Grellig on 19-07-2005 at 22:41
Reason:

Citaat:

Maakt niet uit,toch bedankt voor u reactie.Morgen om negen uur ben ik daar,ma ga wel niet binnen.Op Kleine-Brogel zijn twee mooie plaatsen waar je al veel kan zien.[/size]

Citaat:

Maakt niet uit,tcoh bedankt voor u reactie.Morgen om negen uur ben ik daar,ma ga wel niet binnen.Op Kleine-Brogel zijn twee mooie plaatsen waar je al veel kan zien.[/size]
[/edit]

driewerf 19 juli 2005 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Ik dacht eerst al: 'Grellig naar Bomspotting...'

heb ondertussen al aan drie bomspottings deelgenomen. Altijd een hele zware campagne gevoerd in Mechelen. Veel jongeren meegekregen, maar loodzwaar als campagne.

Guderian 20 juli 2005 01:18

Vroeger dikwijls naar airshows geweest. Ook in Kleine Brogel, ik heb daar eens een linkse rat met pamfletten tegen die vermeende atoombommekes in de gracht geduwd. Veel plezier Grellig!

numarx 20 juli 2005 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig

Volle pattat ofwa?

Fameus.

Musketo 20 juli 2005 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Vroeger dikwijls naar airshows geweest. Ook in Kleine Brogel, ik heb daar eens een linkse rat met pamfletten tegen die vermeende atoombommekes in de gracht geduwd. Veel plezier Grellig!

Ik geloof je wel hoor.

illwill 20 juli 2005 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ik geloof je wel hoor.

reactie op uw handtekening

Islam is fucking up the world!

Zit dichter bij de realiteit als die van jou.[edit]
[size=1]After edit by illwill on 20-07-2005 at 18:11
Reason:

Citaat:

Ik geloof je wel hoor.

Zit dichter bij de realiteit als die van jou.[/size]

Citaat:

Ik geloof je wel hoor.

Zit dichter bij de realiteit als die van jou.[/size]
[/edit]

Musketo 20 juli 2005 18:07

Citaat:

Zit dichter bij de realiteit als die van jou.

Dat telt niet.

Tavek 20 juli 2005 20:39

F-16tjes...cool dingetjes.

Heb onlangs int Smithsonian de concorde, blackbird en enola gay gezien. Daar stond wa schoon prul bijeen ! Ook die Junkers, met hun corrugated skin, zalig !

back to topic: dju gemist :(

illwill 21 juli 2005 10:11

Citaat:

Dat telt niet.

In mijn Koran en die van alle Europeanen wel.

illwill 21 juli 2005 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
F-16tjes...cool dingetjes.

Heb onlangs int Smithsonian de concorde, blackbird en enola gay gezien. Daar stond wa schoon prul bijeen ! Ook die Junkers, met hun corrugated skin, zalig !

back to topic: dju gemist :(

Vorig jaar de Harrier gezien op Sanicol?
Prachtig hoe hij enkele meters voor het publiek opsteeg en zijn trukjes deed.

Raf 26 juli 2005 11:23

Citaat:

[SIZE=1]Tja, ik vond het ook gek toen ik het hoorde, ik heb er daarstraks wel niet bijgezegt dat ik al wat pintjes bier op had [/SIZE] [SIZE=4]dus ik kan ergens wel iets misverstaan hebben[/SIZE]. [SIZE=1]Het enige waar ik wel 100% zeker van ben is 20 euro inkom, nogal pittig vind ik zelf[/SIZE].

Gij?? Iets misverstaan hebben?? Nee... Dat bet�*�*t niet!!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Geertje 26 juli 2005 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Raf is herrezen. 8O

Pietje 26 juli 2005 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf

:cheer: Raf is back !!! :cheer: 8)

Musketo 26 juli 2005 11:30

Dat zal wel alleen maar zijn om Illwill uit te lachen..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be